صرافی ارز دیجیتال

10 صرافی های ارز دیجیتال برتر

اگر با صرافی های ارز دیجیتال آشنایی لازم را ندارید و می خواهید کار تبدیل ارز، یا انجام تراکنش ها و مبادلات را انجام دهید، به شما پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را دنبال کنید.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال کدام می باشند؟

به عنوان فردی که می خواهد هر نمونه از ارزهای دیجیتال را استفاده کند، نیاز دارید تا جایی را پیدا کنید که بتوانید از آن ارزها را خریداری و همچنین آن ارزها را بفروشید و آنها را به ارز واقعی یا جهانی که می خواهید به آن بفروشید، تبدیل نمایید.

راهی که بتوان از طریق آن ارز دیجیتال را خریداری و ایضا فروخت استفاده از صرافی های ارز دیجیتال است. و هنگامی که ارز مورد علاقه و کاربردی خود را پیدا کردید می توانید هر ارز دیجیتال با ارزش خریداری کنید یا دارنده ی هر ارز را به ارز دیجیتالی تبدیل کنید و آنها را به پول نقد تبدیل نمایید.

البته یک نکته ی مهمی که می بایست آن را در نظر داشته باشید این است که صرافی های ارز دیجیتال مختلفی وجود دارد که می توانید با آنها ارز خود را خرید یا تبدیل یا به فروش برسانید، به همین دلیل در این مقاله ما به معرفی 10 نمونه و به معرفی چند صرافی خواهیم پرداخت.

10 صرافی برتر ارز دیجیتال

آردور Ardor

بیت کوین Bytecoin

گولم Golem

نِم NEM

استراتیس Stratis

آرک Ark

دش Dash

کومودو Komodo

نئو Neo

تتر Tether

آوگور Augur

دکرد Decred

لایت کوین lite coin

پیویکس PIVX

ورت کوین Vertcoin

بیت کوین bitcoin

ای او اس EOS

مانا کوین Mana coin

ریپل  Ripple

ویوز waves

بیت شیرز BitShares

اتریوم Ethereum

مونرو Monero

استیم steem

نمونه های مختلف صرافی های ارز دیجیتال

در واقع چهار نمونه صرافی ارز دیجیتالی وجود دارد که شما می توانید با آنها کار کنید و به همین دلیل می توانید به راختی تفاوت های آنها و مزایا و معایب کار با این صرافی های ارزهای دیجیتال را دریابید.

اولین راه برای تبدیل ارز دیجیتال که قرار است شما با آن آشنا شوید پلتفرم های تبادل ساده و آسان و وبسایت هایی است که خریدار و فروشنده ی هر نمونه ارز دیجیتال را به همدیگر وصل می کند. البته برای اتصال و مرتبط کردن مقداری هزینه می گیرد تا اجازه دهد تراکنش بین آن دو انجام شود.

دو راه دیگر برای خرید یا فروش ارز دیجیتال این است که با مبادله ی مستقیم انجام شود. اصلی ترین مزیت کار این شکلی آن است که فروشنده ارزش تراکنش ارز را می گذارد چراکه قیمت های بازارها مدام در حال نوسان است و ثبات لازم را ندارد.

یک راه دیگر برای خرید و فروش ارز های دیجیتال استفاده از بروکر است. برکرو ارزش ارز دیجیتال را تعیین کرده و به شما بهترین ارز دیجیتال با بهترین ارزش داشته را معرفی می کند، و اصلا مهم نیست که می خواهید ارز را بخرید یا بفروشید.

این صرافی ها را می توان به راحتی در انواع وبسایت ها پیدا کرد.

امیدواریم از مطلبی که در خصوص صرافی های ارز دیجیتال برای شما نوشتیم، راضی بوده باشید.

اشتراک گذاری

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه