مینا نامدار

بیوگرافی مینا نامدار ❤️عکس های منشوری و روابط جدید او

در این مقاله اطلاعاتی دقیق و کامل را نسبت به مینا نامدار که یکی از پرطرف دار ترین سلبریتی های اینستاگرام می باشد، بیا خواهیم کرد. پس اگر از علاقه مندان به کسب آشنایی با این سلبریتی هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مینا نامدار کیست؟

مینا نامدار یا میس نامدار یا همان میسسز نامدار یک شهروند ساکن ترکیه است که به دلیل داشتن حاشیه های مختلفش در اینستاگرام به عنوان یک فعال مجازی و شاخ های این زمینه موردتوجه کاربران ایرانی قراردارد. او پس از فاش شدن ماجرای رابطه اش با پیام صادقیان به داشتن هیکل تراشیده با انتشار عکس های سکسی و نیمه برهنه خود برای ایرانی ها شناخته میشود.

صفحه ی اینستا گرامی مینا نامدار

مینا نامدار اولین پست اینستاگرامی خودش را در سال 2017 گذاشت. اغلب تصاویرش هنری هستند در آن زمان نیز نزدیک به 500 هزار فالوور داشت.

مینا نامدار

داستان مینا نامدار و پیام صادقیان

همه بر این باور بودند که حضور پیام صادقیان در کشور ترکیه نقطه پایانی براین حواشی باشد. اما در روزهای عید 97 مینا نامدار ویس هایی از او نشان داد که برای همگان عجیب بود. مینا نامدار بیشتر برای جذب فالورر هایش قصد داشت ویس های پیام صادقیان را را رو کنید.

پیام صادقیان او را عشق خودش نامید مینا نامدار نیز در جوابیه چند ویدیو لایو از خودش با زدن حرف های تند علیه صادقیان زد و گفت که حتی اصلا این رابطه برایش مهم نیست و به او فکر نمی کند و این را گفت که حتی رابطه شان جدی بوده چرا که پیام با برادر او نیز حرف زده است.

لایو های افشا کننده روابط مینا و پیام

مینا نیز در لایو خودش در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده بود که او نیز با دختر خاله او در رابطه بوده و ارتباط جنسی هم نیز داشته است و این یکی دوماه اخیر هم با هم در ارتباط بوده اند. او همچنین در لایو خودش گفته بود که: اون کسایی که دنبال مدرک و سند هستند دشمن های پیام صادقیان هستند چون میدانند یک رابطه میتونه فیلم  ها و عکس روی تخت باشه و توی اتاق خواب… من سند و مدرکم رو نشون همه میدم و انها رو رو نمیکنم و حتی یک نفر رو از ایران آمدنش محروم نمی کنم. اونم کسی مثل من که وضعیت پیام را میدونم.

مینا نامدار

فیلم های مینا نامدار در اپارات هم وجود دارد؟

فعالیت گسترده این چهره در سوشیال مدیا، موجب شد تا بسیاری از کاربران به دنبال فیلم های او در اپارات باشند. همان طور که می دانید آپارات یک پلتفرم ایرانی است که از قوانین جمهوری اسلامی پیروی می کنند. از این جهت هیچ کدام از فیلم های این شاخ مجازی در این پلتفرم یافت نمی شود.

البته اخیرا شاهد به اشتراک گذاری برخی از فیلم های مینا نامدار در آپارات هستیم. اما باید بدانید که این فیلم ها پس از گذشت چند دقیقه به طور کامل از سرور های آپارات حذف می شوند. گفته می شود که مینا نامدار در تلاش است تا بتواند فیلم های خود را در این پلتفرم ایرانی نیز به اشتراک بگذارد.

اما نیرو ها و ربات های سایبری به طور مداوم در صدد حذف فیلم های او هستند. شما می توانید برای مشاهده فیلم های این چهره به اپلیکیشن های مجازی نظیری اینستاگرام و یوتیوب مراجعه کنید. جالب است بدانید که تنها با یک سرچ ساده در یوتیوب، با مجموعه ای از فیلم های نامناسب این چهره مواجه خواهید شد.

دلیل فالوور جمع کردن مینا نام دار چه بوده است؟

فالوور جمع کردن این شاخ مجازی در اینستاگرام تنها یک دلیل دارد که آن هم کسب درآمد است. امروزه چهره های متعددی از طریق این پلتفرم مجازی توانسته اند به درآمد های میلیاردی دست پیدا کنند. مینا نامدار نیز از این قاعده مستثنی نیست و به همین دلیل به دنبال جذب فالوور می باشد.

در واقع می توان گفت که او برای جمع کردن فالوور، حاضر به انجام هر کاری خواهد بود. به گونه ای که اخیرا برای جذب فالوور بیشتر، تصاویر نود و نامناسب خود را تحت عنوان این موضوع که یکی از مدل های اینستاگرام می باشد، به اشتراک گذاشت. هر چه تعداد فالوور های این چهره بیشتر باشد، هزینه تبلیغات اینستاگرامی او نیز افزایش خواهد یافت.

به همین دلیل تنها با انجام چند تبلیغ ساده، می تواند درآمدی بالغ بر یک میلیارد تومان را به دست آورد. در آپدیت جدید اینستاگرام نیز، به ازای تعداد بالا ویو فیلم و عکس، به صاحب پیج مبلغی به عنوان درآمد تعلق می گیرد. مینا نامدار نیز با اطلاع از این موضوع به دنبال افزایش ویو تصاویر و فیلم های خود در این پلتفرم است.

این امر می تواند درآمد او را به طور چشمگیری افزایش دهد. بدین ترتیب می توان گفت که او از فالوور ها را به چشم ابزار کسب درآمد می بیند و از آن ها سوء استفاده می کند.

مینا نامدار

روابط با فوتبالیست ها یک راز فاش شده در لایو

او نیز همچنین در لایو های دیگر خود در اینستاگرام از خودش هم گذاشت او نیز از رابطه های خود با فوتبالیست های دیگر نیز پرده برداشت و در این میان در مورد رابطه خودش با محسن مسلمان و رامین رضاییان نیز پرده برداشت.

در بین این بحث ها و دعوا ها مینا نامدار و پیام صادقیان و همچنین وحیدخزایی  را به این لیست اضافه کرد و با گذاشتن پست در مورد مینا به طرفداری از او ادامه داد که افشای این ماجرا بیشتر برای جذب فالوور هایش بوده است.

لایو های اینستاگرامی با تصاویر سکسی و نیمه برهنه

بیشتر رسانه های ایرانی او را به عنوان یک مدل میشناسند که مقیم ترکیه است واین در حالی است که او هیچ گونه کاری یا شغلی با این موضوع ندارد و بیشتر این تصاویر و فیلم ها سکسی که بیشتر برای لایو اینستاگرام انجام می دهد (بعد از خارج شدن از حمام یا با لباسی نیمه یا یا کاملا باز)مورد علاقه کاربران و فالوور ها خودش است تا بتواند انها را بیشتر سمت خودش جذب کند. بیشتر می توان گفت که  او این کار را برای جذب تبلیغات از این روش می کند.

کاری با درست یا غلط بودن این کارها نداریم قضاوت را برعهده شما می گذاریم شما می توانید با خواندن مقاله بالا و بررسی های دقیق تر در مورد اشخاص اظهار نظر کنید ما تنها وظیفه داریم که به صورت بی طرفانه و کاملا منصفانه به قضایا نگاه کنیم و آنها را شرح دهیم.

مینا نامدار

مینا نامدار و تتلو

مینا نامدار یکی از چهره های معروف و پر حاشیه اینستاگرامی است که با انتشار عکس های غیر اخلاقی و تقریباً برهنه اش در اینستاگرام به شهرت و معروفیت زیادی رسیده است. امیر تتلو نیز یکی از خوانندگان پرحاشیه ایرانی است که از نیوفیس خوشش می‌ آید و از آن جایی که مینا نامدار یکی از دختر های جنجالی اینستاگرام است، رابطه آن ها فراتر از دنیای مجازی شد و به یکی از پر حاشیه ترین زوج ها تبدیل شدند.

چندین بار امیر تتلو و مینا نامدار همدیگر را ملاقات کرده بودند و از رابطه آن ها تا مدت ها صحبت می شد. اما مینا در یکی از صحبت های خود بیان کرده بود که با امیر تتلو فقط دوست است و تتلو یکی از دوستان خوب او به شمار می‌ رود با این حال خیلی از افراد بر این باور بودند که دوستی آن ها فراتر از آن چیزی است که مینا نامدار می گوید.

برخی از منابع بیان کرده بودند که در واقع مینا نامدار برای امیر تتلو نیوفیس پیدا می کرده است، چرا که او در استوری های خود از دختران ترکیه دعوت می کرد تا به دیدن امیر تتلو بروند. البته رابطه و دوستی تتلو با مینا مدت کمی دوام آورد، چرا که مینا در استوری خود بیان کرده بود که تتلو با او قهر کرده است و جواب تلفن هایش را نیز نمی دهد.

مینا نامدار و میلاد

بعد از جریانات مینا نامدار با پیام صادقیان، او مورد حمایت میلاد قرار گرفت. میلاد حاتمی به دلیل ثروتی که دارد و هم چنین رابطه اش با دختران زیاد و زندگی لاکچری که برای خود درست کرده است، به یکی از معروف ترین چهره های اینستاگرامی تبدیل شده است که بعد از جدایی مینا از پیام صادقیان به او در دایرکت پیام داد و از او حمایت کرد.

این پیام آغاز رابطه و دوستی این دو شخص پرحاشیه با یکدیگر شد، گفته شده است که آن ها حدود 6 ماه در رابطه بوده اند. هم چنین میلاد به کار نمایشگاه مینا نامدار کمک کرده بود و آن را توسعه داد و با رفت آمد به خانه یکدیگر و برگزاری لایو های شبانه دوستیشان را با مخاطبان و فالوورانشان به اشتراک می گذاشتند.

عکس های با حجاب مینا نامداری را کجا ببینیم؟

عکس های با حجاب مینا نامداری را کجا ببینیم؟

همان طور که می دانید این شاخ مجازی هر چند وقت یکبار برای جذب نگاه مخاطبان یک جنجال جدید راه می اندازد. اخیرا خبر هایی از باحجاب شدن مینا نامدار در سوشیال مدیا دست به دست می شود. به نظر می رسد که منبع اصلی پخش این شایعات، شخص مینا نامدار است.

از این جهت تمام دنبال کننده های او به دنبال مشاهده تصاویر باحجاب این چهره هستند. باید بدانید که تصاویر باحجاب مینا مربوط به دورانی است که در ایران زندگی می کرد. او قبل از مهاجرت به ترکیه، در قالب قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می کرد. از این جهت تصاویری که در اینستاگرام به اشتراک می گذاشت، باحجاب و پوشش متعارف بود.

پس از مهاجرت به ترکیه، مینا تمام عکس های باحجاب را از پیج خود حذف نمود. از این جهت با مراجعه به پیج شخصی این شاخ مجازی نمی توانید تصاویر باحجاب او را ببینید. دسترسی به این تصاویر سخت و دشوار است. اما با این حال برخی از فن پیج های قدیمی مینا، تصاویر باحجاب او را در پیج خود به اشتراک گذاشته اند.

مینا نامدار در ایران به چه کاری مشغول بود؟

جالب است که بدانید مینا زمانی که در ایران بوده است به صورت کاملا حرفه ای بدنسازی را انجام می‌ داده است. او یکی از خانم های ورزشکار مشهور و معروف ایرانی بوده که حتی در مسابقات بدنسازی نیز شرکت می کرده است و از طریق ورزش به اندام بسیار خوبی رسیده بود.

مینا در یکی ازصحبت هایش بیان کرده بود که عاشق بدنسازی است و از این که در ایران به صورت جدی و حرفه‌ ای تمرین می کرده بسیار خشنود بوده است، اما از آن جایی که ایران محدودیت‌ های زیادی برای خانم ها در بدنسازی گذاشته بود، نمی توانست در این زمینه پیشرفت کند. البته او زمانی که به ترکیه مهاجرت کرد و با اینستاگرام آشنا شد از فعالیت‌ های ورزشی اش دور شد و به عنوان یک شاخ مجازی فعالیت خود را شروع کرد و از آن جایی که با انتشار عکس ها و فیلم های غیر اخلاقی خود و هم چنین ایجاد حواشی، فالووران زیادی را جذب می کرد به یکی از معروف ترین و مشهور ترین چهره های اینستاگرامی تبدیل شد.

دستگیری مینا نامدار

دستگیری مینا نامدار حقیقت دارد؟

به نظر می رسد که خبر دستگیری یکی از حواشی مورد علاقه خیلی از شاخ های مجازی است، چرا که با این کار توانسته‌ اند فالووران خود را افزایش دهند و بازدید پیجشان را بالا ببرند که این موضوع شامل مینا نامدار نیز می‌ شود. او در یکی از حاشیه هایی که برای خود درست کرده بود خبر بازداشت شدنش را منتشر کرد و بیان کرده بود که توسط پلیس ترکیه بازداشت شده است.

مینا در لایو خود با گریه بیان کرد که بازداشت شده و قرار است به ایران بازگردانده شود. اما از آن جایی که بازداشت شدن او توسط اینترپل در خاک این کشور با سایر کشورها متفاوت بود خیلی از فالووران بیان کردند که این فیلم ساختگی است و برای این که دیده و مطرح شود این کار را انجام داده است.

همسر این اینستاگرامر کیست؟

روابط متعدد مینا نامدار، زبانزد بسیاری از شاخ های مجازی است. او تا کنون با محبوب ترین سلبریتی ایرانی در رابطه عاطفی قرار داشته است. این چهره تمام روابط عاطفی خود را پنهان نمی کند و ترسی از آشکار کردن آن ها ندارد. اخیرا اخباری مبنی بر ازدواج این چهره در سوشیال مدیا دست به دست می شود.

اما مینا نامدار با انتشار یک استوری، پایان رابطه خود با پیام صادقیان را اعلام کرد. وی عنوان نمود که با این فوتبالیست تنها یک رابطه عاطفی داشته و ازدواج نکرده است. بدین ترتیب می توان گفت که او در حال حاضر مجرد است و سینگل می باشد. البته باید بدانید که این چهره، تنها به دنبال روابط متعدد و جنجال آفرینی است و به دنبال تشکیل زندگی مشترک نمی باشد.

مینا نامدار نود خود را پخش کرده است؟

مینا نامدار نود خود را پخش کرده است؟

امروزه انتشار تصاویر مبتذل و نامناسب، راهکاری برای جذب فالوور در اینستاگرام است. مینا نامدار نیز با توجه به این موضوع، یک جنجال جدید را در سوشیال مدیا به وجود آورد. این چهره به صورت ناگهانی تصاویر نود خود را اینستاگرام به اشتراک گذاشت. این امر موجب شد تا حتی علاقه مندانش نیز از او انتقاد کنند.

البته مینا بدون توجه به انتقادات هیتر ها و طرفدارانش، به اشتراک گذاری این گونه تصاویر ادامه داد. در واقع می توان این حرکت او را، راهی برای جذب فالوور دانست. زیرا که مینا نامدار از این طریق توانست تعداد فالوور های اینستاگرام خود را به طور چشمگیری افزایش دهد.

وی همچنین با وعده انتشار فیلم های مستهجن نیز سابسکرایبر های یوتیوب را بیش از پیش افزایش داد. البته باید بدانید که پس از گذشت چند روز، او تمام تصاویر نود را از پیج اینستاگرامش حذف نمود. از این جهت دسترسی به آن ها تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد.

با این حال بسیاری از پیج های نامناسب در اینستاگرام، تصاویر نود مینا نامدار را ذخیره کرده و به اشتراک گذاشته اند.

خودکشی مینا نامدار

یکی دیگر از حواشی این چهره معروف اینستاگرامی خودکشی اش بوده است. در این بار باید بگوییم که مینا در یکی از لایو هایی که برگزار کرده بود اعلام کرد که دیگر نمی خواهد به زندگی کردن ادامه بدهد در این لایو میلاد نیز حضور داشت که حرف‌ های او را یک شوخی تلقی کرد.

اما به یک باره مینا تیغ را بر روی رگ دستش گذاشت و همه را شوکه کرد. با این که او تصمیم به خودکشی داشت اما دوستانش شاهد این خودکشی بودند و سریع او را به بیمارستان منتقل کردند و در نهایت بعد از چند روز صحیح و سالم به خانه‌ اش بازگشت. البته خیلی از افراد و فالوورانش بیان کردند که این خودکشی نیز یکی دیگر از حاشیه‌ های مینا است که برای جذب فالوور و این که نامش بر سر زبان ها بیفتد انجام داده است.

خودکشی مینا نامدار

کار مینا نامدار چیست؟

زمانی که مینا نامدار اینستاگرام را مرکز فعالیت خود قرار داد و فالوورانش افزایش یافت و بازدید پیجش بالا رفت توانست از طریق اینستاگرام برای خود درآمد زایی کند. به این گونه که او پیج ها و محصولات سایر افراد و برند ها را در پیج خود تبلیغ می‌ کرد و در ازای این تبلیغ پول دریافت می‌ کرد.

البته این درآمد برای او ناچیز و کم بود، به همین دلیل به ساخت سایت شرط بندی خود پرداخت و هم اکنون از طریق سایت شرط بندی که برای خود راه اندازی کرده است درآمد زایی می‌ کند. سایت شرط بندی منبع درآمد اصلی مینا شده است و او به صورت روتین و همیشگی از فالووران و مخاطبانش می‌ خواهد تا در سایت شرط بندی عضو شوند و از طریق این سایت با پول هایشان به بازی و قمار بپردازند و از این طریق سود خوبی را به دست آورند.

حاشیه های مینا نامدار

مینا نامدار تا به اکنون حواشی زیادی برای خود درست کرده است که یکی از آن ها لایو جنجالی مینا نامدار با یک پسر بچه 14 ساله بوده است. در سال 99 مینا نامدار با یک پسر 14 ساله لایو برگزار کرده بود که در این لایو این پسر نوجوان بیان کرد که او به همراه همسن هایش با عکس های مینا دست به خود ارضایی می زنند و مینا با این که می دانست این پسربچه سن کمی دارد، اما شروع به راهنمایی او کرد.

این لایو به قدر نامناسب بود که واکنشات بسیار زیادی را به همراه داشت و حتی مسئولین کشور ایران نیز به این لایو واکنش نشان دادند. محمد جواد آذری جهرمی نسبت به این لایو واکنش نشان داد و اعلام کرد که باید سریعاً مینا نامدار دستگیر و دیپورت شود.

مصاحبه با مینا نامدار

مصاحبه با مینا نامدار

ویدئو های جنجالی این شاخ مجازی تمامی نخواهند داشت. باید بدانید که او تا کنون هیچ مصاحبه رسمی نداشته است. اما بار ها شاهد سخنان جنجالی او در یوتیوب بوده ایم. این چهره در واقع لایو های متعددی را در اینستاگرام برگزار می کند و سپس آن ها را در یوتیوب به اشتراک می گذارد.

در حال حاضر اگر نام او را در این پلتفرم سرچ کنید، با مصاحبه های جنجالی او رو به رو خواهید شد. جالب است بدانید که مجری مصاحبه های این چهره، اغلب افراد ناشناسی هستند. او در یکی از مصاحبه هایش به ماجرای بازداشت خود در ایران اشاره می کند. وی می گوید که در آن زمان با کمک پسر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران، توانسته آزاد شود.

وی همچنین در مصاحبه هایش دست به افشاگری سلبریتی های ایرانی می زد. یکی از مصاحبه های او به سایت شرط بندی ارسلان قاسمی، بازیگر جوان ایرانی، اختصاص دارد. شما می توانید با سرچ نام مینا نامدار در یوتیوب، به مصاحبه ها و افشاگری های جنجالی او دسترسی پیدا کنید.

افشاگری های ارائه شده در خصوص این اینستاگرامر

تا کنون ویدئو های افشاگری متعددی از این چهره اینستاگرامی در سوشیال مدیا به اشتراک گذاشته شده است. یکی از این افشاگری ها به لزبین بودن مینا نامدار اشاره دارد. او در یکی از لایو های خود با دو دختر لزبین به صحبت می پردازد و به نظر می رسد که نسبت به انجام این کار بی میل نیست.

پس از آن، تصاویر متعددی از این چهره و میس رزا در اینستاگرام دست به دست شد. با توجه به رابطه نزدیک این دو چهره، خبر هایی از لزبین بودن آن ها منتشر گردید. علاوه بر این گفته می شود که این چهره مجازی با پوریا پوتک نیز رابطه جنسی داشته است. روابط متعدد مینا با چهره های مختلف، موجب شد تا افشاگری هایی در مورد پورن استار شدن او نیز به گوش برسد.

جالب است بدانید که پس از این اخبار، مینا تصاویر نود خود را به اشتراک گذاشت که تاییدی بر پورن استار شدن او می باشد. البته مینا نامدار این افشاگری ها را تکذیب می کند، اما در واقعیت چیز دیگر نشان می دهد. گفته می شود که او با نوجوانان ۱۴ ساله نیز رابطه جنسی داشته است.

خانواده مینا نامدار

گفته شده است که پدر مینا تاجر فولاد است و علاوه بر آن به خرید و فروش املاک نیز می پردازد و مینا در منطقه یک تهران به دنیا آمده است و در یک خانواده مرفه و ثروتمند زندگی کرده است. مینا تحصیلاتش را در رشته هنر و نقاشی در هنرستان ادامه داد و بعد از آن به پیشنهاد یکی از دوستانش برای ادامه تحصیل به بلژیک رفت و حدود دو سال در بلژیک بود و بعد از آن در کشور ترکیه ساکن شد.

خبر حاملگی مینا نامدار حقیقت دارد؟

انتشار اخباری با عنوان مینا نامدار باردار شد. تمامی کاربران سوشیال مدیا را در بهت و حیرت فرو برد. در سال گذشته به طور ناگهانی اخباری با تیتر بارداری مینا نامدار در اینستاگرام منتشر گردید. بسیاری از کاربران این اخبار را باور کردند و به دنبال پدر فرزند این چهره بودند. جالب است بدانید که این اخبار پس از جدایی او از پیام صادقیان در اینستاگرام دست به دست شد.

از این جهت بسیاری از افراد، پیام صادقیان را پدر فرزند مینا معرفی کردند. اما پس از گذشت مدتی، این شاخ مجازی تمامی اخبار بارداری اش را تکذیب کرد. وی با انتشار یک استوری عنوان کرد که این اخبار توسط عده ای بیکار منتشر شده و هیچ کدام از آن ها حقیقت ندارد. البته به نظر می رسد که خود او، عامل اصلی انتشار این شایعات کذب است.

زیرا که مینا از طریق این اخبار توانست بار دیگر نام خود را بر زبان ها جاری سازد. وی همچنین از انتشار این اخبار ناراضی نبود؛ زیرا که فالوور های متعددی به پیج او راه پیدا کردند.

سوالات متداول

  1. آیا مینا نامدار دستگیر شده است؟

    مینا نامدار خبر شایعه دستگیری خود را منتشر کرد تا به این گونه فالووران بیشتری جذب کند.

  2. منبع درآمد مینا نامدار چیست؟

    مینا نامدار هم اکنون از طریق سایت شرط بندی و تبلیغ سایر پیج ها به درآمدزایی می پردازد.

  3. مینا نامدار تا به اکنون با چه افراد معروفی در رابطه بوده است؟

    از افراد معروفی که مینا با آن ها در رابطه بوده است می‌ توان به امیر تتلو و میلاد حاتمی اشاره کرد.

  4. جنجالی ترین حاشیه مینا نامدار چه بوده است؟

    جنجالی ترین حاشیه مینا نامدار برگذاری لایو با یک پسربچه 14 ساله بوده است.

اشتراک گذاری

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه