سهراب ام جی

سهراب ام جی | بیوگرافی و حواشی زندگی شخصی سهراب ام جی

سهراب ام جی یکی از خوانندگان معروف در سبک رپ فارسی بشمار می آید که طرفداران زیادی را به سمت خودش جذب کرده است.او در سنین  جوانی خود فعالیت خود را در زمینه موسیقی و مخصوصا خوانندگی و همچنین ترانه نویسی این سبک موسیقی آغاز کرد. اولین آلبوم او به نام زاخار بود که این آلبوم را با گروه زدبازی همکاری داشته است. آهنگ دیگری هم بعد از او منتشر شد.

بیوگرافی سهراب ام جی

بیوگرافی سهراب ام جی

سهراب مصطفوی متولد 19 ابان 1364 از تهران است معروف به سهراب ام جی است او فارغ التحصیل لیسانس رشته تبلیغات و روابط عمومی از دانشگاه انگلستان می باشد که اکثرا او را از گروه رپ زد بازی میشناسند.

علاقه به رپ

سهراب در سنین 15 تا 16 سالگی زمانی که محصل در دبیرستان بود با گوش دادن ان زمان به موسیقی های رپ خارجی و مخصوصا امینم به این سبک از موسیقی علاقه پیدا کرده و این دوران گذشت تا تصمیم گرفت که فقط یک شنونده موسیقی نباشد.

گروه زد بازی

سهراب که در انگلستان مشغول تحصیل بود در سال 83 که تازه 19 سالش شده بود با اعضای گروه زد بازی اشنا شد این اسم را از کلمه بنام زاخاری بازی گرفته بودند . در اصل این گروه با مشارکت سامان ویلسون و مهراد هیدن شکل گرفت و همکاری آن ها ادامه داشت تا سهراب ام جی نیز به آن ها اضافه شد و فعالیت خودش را ادامه داد. بعد از اینکه سیاوش جلیلی یا همان سیجل و علیرضا جزایری که همان علیرضا جی جی است با این گروه به عنوان هم خوان اضاف شدند که شکل حرفه ای تری به خودشان گرفته اند.

اولین تک اهنگ و آلبوم

گروه زد بازی در سال 86 فعالبیت خودش را بشتدت افزایش پیدا کرد و روزی یا  هفته ای نبود که آن ها اثری از خود منتشر نکرده باشند و د همین دوران نزدیک به بیش از 30 آهنگ از خود منتشر کرده اند و همین روند ادامه داشت تا اینکه در بهار 91 البومی بنام زاخار را منتشر کردند.

از هم پاشیدن زد بازی

این گروه مشهور که حالا در بین نوجوانان و جوانان جایگاهی و طرفدار پیدا کرده بود از بعد از دستگیر شدن سامان ویلسون و بعد از آن داشتن اختلاف بین اعضاء اصلی گروه به دو گروه دیگیر تبدیل شد. بعد از مدتی کاملا منحل شد و اکثر آن ها به صورت انفرادی کار خود را ادامه داند که دیگر طرفدارانشان به انا زیاد امید نداشتند.

سهراب و ازدواج

سهراب در سال 1392 با همسرش خانمی بنام پارلا ازدواج کرده است و اکنون نیز صاحب یک فرزند هم هستند.

نوازندگی تخصصی

سهراب علاقه زیادی نیز به نوازندی داشت و همزمان در دوران تحصیلش این هنر را ادامه می داد او در نوازندگی با پیانو و نیز سه تار را به صورت حرفه ای را دارد و تبحر خاصی در آن ها دارد. او همیشه بیان می کند از کارهای استاد شهرام ناظری خوشم می آید و همیشه دوست دارم که کارهای او را دنبال کنم.

اینستاگرام سهراب ام جی

رابطه سهراب و ورزش چگونه است؟

سهراب از کودکی نیز به ورزش علاقه مند بوده است و چند سالی میشود به شکل حرفه ای تر وارد ورزش رزمی وینگ چون شده است اکه از زیر شاخه های رشته کونگ فو نیز محسوب می شود.

شغل خانوادگی این رپر چیست؟

همانطور که گفته شد او به ورزش و ورزش کردن علاقه زیادی  دارد که به غیر خوانندگی در فروش تجهیزات پزشکی فعالیت می کند. او به مراه خانواده یک  شرکت با این رابطه تاسیس کرده اند و به مراه یکدیگر آن را اداره می کنند و او فقط یک خواهر دارد که او نیز در این کار با او همکاری می کند.

اجرای زنده سهراب ام جی در میتینگ تهران

اجرای زنده سهراب ام جی در میتینگ تهران

مدتی پیش ویدیویی از سهراب ام جی منتشر شد که نشان می داد در یکی از میتینگ های رپ تهران حضور پیدا کرده و در حال خواندن می باشد. در این ویدیو مشخص است که طرفداران او در اطرافش تجمع کردند و سعی دارند که از وی فیلم بگیرند. این چهره معروف بعد از تمام شدن اجرایش مدعی شد که آرزو دارد رپرهایی چون هیچکس و پیشرو نیز همانند وی بتوانند وارد ایران بشوند و در برج میلاد کنسرت برگزار کنند. در پی انتشار این کلیپ هیچکس به این رپر واکنش نشان داد.

او در یک توییت نوشت که اگر افرادی همچون تو در ایران نباشند قطعا ما می توانیم به وطن خود برویم. در واقع بسیاری از مخاطبان و سلبریتی ها مدعی هستند که پدر سهراب ام جی یکی از افراد مهم حکومت ایران می باشد و به همین دلیل اجازه وارد شدن به این کشور را دارد. به هر حال ام جی نسبت به ری اکشن هیچکس ساکت نماند و جواب وی را داد. در نتیجه تا مدت ها درگیری هایی بین این دو رپر وجود داشت. البته لازم است بدانید که هنرمندان بسیاری به جز هیچکس که در خارج از ایران زندگی می کنند نیز از این موضوع بسیار ناراحت شدند چرا که آن ها حق خود می دانند که بتوانند به ایران بروند.

سهراب ام جی سپاه

نام اصلی وی، سهراب مصطفوی است. او در ۱۹/8/13۶۴ در تهران متولد شد. وی از سال ۱۳۸۰ کار خودش در رپ را آغاز کرده است. حال تصورش را بکنید که همچین کسی را در اردوی راهیان نور پیدا کنید. درست خواندید، مصاحبه ای با او در اردوی راهیان نور گرفته شد، که در آن خبرنگار می گوید شما اینجا چکار می کنید دیدنتان اینجا عجیب است و او پاسخ می دهد من همیشه برای شهدا ارزش قائل هستم و اینجا آمده ام تا محیطی که آن ها درونش بودند را از نزدیک ببینم. او ادامه می دهد که زمانی که در خارج از ایران بوده هم به شهدا علامه مند بوده است. این مصاحبه از شبکه سه پخش شده است و با عبارت رپر معروف در شلمچه بازتاب زیادی پیدا کرده است.

حضور سهراب ام جی در راهیان نور

حضور سهراب ام جی در راهیان نور

مدتی پیش ویدیو و تصاویری از سهراب ام جی منتشر شدند که نشان می داد این رپر در راهیان نور حضور دارد. وی در این سفر نیز مصاحبه ای داشته است و مدعی می باشد که از حضور خود در آن جا بسیار خوشحال است. با انتشار چنین ویدیویی از mj حواشی زیادی برای او به وجود آمد و افراد مختلفی نیز نظرات متفاوتی داشتند.

با این حال اما ام جی سعی کرد که به این موضوعات توجهی نداشته باشد و باز هم ما شاهد رفتارهای جنجالی بیشتری از او بودیم. به هر حال این رپر چنین سبک زندگی دارد و رفتارهایش ضد و نقیض می باشند. او برخلاف بسیاری از رپرها و هنرمندان خارج ایران به راحتی می تواند وارد ایران بشود و در این میان نیز با مشکل خاصی رو به رو نشود. تا کنون انتقادهای زیادی از سهراب ام جی شده است و برخی مدعی هستند که او شخصیتی دو رو دارد.

سهراب ام جی سپاه

سهراب ام جی در برنامه هیدن تاک

یک برنامه که در آن افراد گروه زد بازی و خوانندگان دیگر صحبت می کنند‌‌. نتیجه اش مانند یک پادکست است، بنابراین اگر به صدای سهراب علاقه دارید کافی است اسم این برنامه را در گوگل سرچ کنید و از شنیدنش لذت ببرید.

اینستاگرام سهراب ام جی

سهراب در اینستاگرام هم حضور دارد. آیدی او sohmj است، 1.۵ میلیون فالور، ۱۸ پست و ۴۳۳ نفر فالوینگ دارد. عکس های متفاوتی از او را می توانید در پیجش مشاهده کنید.

کلاب هاوس این رپر

خبر بد اینکه مشخص نیست که او در کلاب هاوس حضور دارد. امیدواریم به زودی یک صفحه رسمی در کلاب هاوس برای طرفدارانش درست کند.

این رپر کجا زندگی می کند؟

او در تهران متولد شد و تا پایان دبیرستان در ایران بود و از یک جایی به بعد در دبیرستان این را در خود دید که تنها شنونده رپ نباشد. او در سال ۱۳۸۳ و در ۱۹ سالگی برای تحصیل به انگلستان رفت و کارشناسی تبلیغات و روابط عمومی را در آنجا اخذ کرد و در همان جا به زدبازی پیوست. اگر از طرفداران این گروه باشید حتما می دانید که زد بازی مخفف زاخاری بازی است یعنی رفیق بازی، می توان گفت این گروه از جمله موفق ترین گروه های موسیقی فارسی است.

سهراب mj

5 آهنگ برتر سهراب mj

وقتی شما بی اندازه عاشق حرفه ای باشید و برایش تلاش کنید قطعا نتیجه اش را هم می بینید مخصوصا اگر استعدادش را داشته باشید. سهراب mj یکی از این افراد موفق در زمینه موسیقی است. آهنگ های فراوانی از او وجود دارد که می خواهیم در اینجا چند موردش را ذکر کنیم.

ننال سهراب ام جی

آهنگ ننال آهنگی با همکاری سهراب mj و گروه وانتونز و سامان ویلسون است.

لی لی حوضک سهراب ام جی

آهنگ لی لی حوضک، از جمله معروف ترین آهنگ های سهراب است. آهنگی که حاصل همکاری او با هیدن است.

دروغ تعطیل سهراب ام جی

او آهنگ برای پاسخ دادن به دیگران هم دارد‌‌. سهراب ام جی دروغ تعطیل را در سال ۱۳۹۱ ساخت؛ آهنگی که در پاسخ به رضا پیشرو ساخته شده بود.

حلال اوسون سهراب ام جی

آهنگ حلال اوسون یکی از آهنگ های سهراب ام جی و علی اردوان است. بخشی از این آهنگ شدیدا وایرال شده است و روی کلیپ های متفاوتی قرار گرفته است.

لیست آلبوم های سهراب ام جی

mj تا کنون آلبوم های زیادی منتشر کرده است. کاور و یا موزیک ویدیوهای این آثار به طور گسترده در یوتیوب سهراب ام جی موجود می باشند و می توانید از این طریق به تماشا و یا شنیدن آن ها بنشینید. در واقع ام جی برخی از این آلبوم ها را با همکاری دیگر اعضای گروه زدبازی منتشر کرده و تعدادی را نیز خود به تنهایی در اختیار مخاطبان قرار داده است. در ادامه به معرفی این آلبوم ها خواهم پرداخت.

آلبوم زاخار نامه

این اثر نخستین آلبوم استودیویی گروه زدبازی می باشد که سهراب ام جی نیز در آن حضور داشته و در سال 2012 منتشر شده است. آلبوم زاخار نامه حدود 10 ترک دارد که معمولا همه آن ها نیز بسیار پرطرفدار و شنیدنی می باشند.

آلبوم یکسین

mj این آلبوم را در سال 2017 منتشر کرد و مدعی می باشد وقت زیادی برای ساخت آن صرف کرده است. وی همچنین بیان می کند که ترک های موجود در این آلبوم بسیار مورد علاقه او می باشند.

آلبوم زاخار اصلی

زاخار اصلی نیز یکی دیگر از آلبوم های پرطرفدار سهراب ام جی می باشد که در سال 2020 منتشر شده است. اگر از علاقه مندان به این هنرمند هستید حتما آلبوم زاخار اصلی را بشنوید تا با سبک هنری او آشنا بشوید.

جالب است بدانید که تمامی این آلبوم ها و همچنین تک آهنگ ها گاهی در تلگرام سهراب ام جی موجود می باشند. در نتیجه می توانید با عضویت در این کانال به آن ها گوش بدهید و این هنرمند را حمایت بکنید.

سهراب ام جی با کدام خواننده ها همکاری داشته است؟

سهراب ام جی با کدام خواننده ها همکاری داشته است؟

اگر آهنگ های سهراب ام جی را شنیده باشید حتما متوجه خواهید شد که این رپر تا کنون با خواننده های زیادی همکاری داشته است. معمولا بسیاری از همکاری ها نتیجه خوبی داشته اند و طرفداران زیادی نیز از آن ها استقبال کرده اند. در ادامه به معرفی تعدادی از فیت های سهراب ام جی با دیگر رپرها خواهیم پرداخت.

همکاری سهراب ام جی با بهزاد لیتو

سهراب ام جی تاکنون با بهزاد لیتو همکاری داشته است و آن ها با هم ترک لیلا را منتشر کرده اند. البته باید بگوییم که علیرضا جی جی نیز در این موزیک حضور دارد. ترک لیلا بعد از انتشار با استقبال زیادی از سمت مخاطبان همراه شد و افراد بسیاری آن را حمایت کردند.

همکاری با سپهر خلسه

از دیگر همکاری های سهراب ام جی با دیگر رپرها می توان به موزیک لاین بازی او به همراه سپهر خلسه اشاره کرد. این ترک یکی از حرفه ای ترین آثار آن ها می باشد که بسیار شنیدنی و جذاب نیز است.

همکاری با کوروش وانتونز

سهراب ام جی با کوروش وانتونز نیز فیت داده است و آن ها با هم ترک ننال را منتشر کرده اند. البته لازم است بگوییم که تعدادی رپر دیگر نیز در ساخت این ترک همکاری داشته اند.

اگر از طرفداران سهراب ام جی هستید چنین امکانی را دارید که تمامی این موزیک ها را از طریق برخی سایت ها دانلود کنید و یا این که به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن های پخش موزیک بشنوید. mj یکی از قدیمی ترین رپرهای ایرانی می باشد که طرفداران زیادی هم دارد.

سهراب ام جی چه واکسنی زده است؟

جالب است بدانید که در زمان شیوع ویروس کرونا کشور ایران واکسنی را وارد بازار کرد که برکت نام داشت. بسیاری از مردم مدعی بودند که این واکسن به درد بخور نیست و تاثیری در جلوگیری از بیماری ندارد. جالب است بدانید در روزهای اولی که این واکسن تبلیغ می شد mj جزو اولین سلبریتی هایی بود که این واکسن را زد. با انجام چنین کاری ری اکشن های زیادی به او شد و حواشی نیز برایش به وجود آمد.

با این حال اما او توجهی به چنین موضوعاتی نداشت و مدعی شد که خوشحال است از این واکسن زده و حالش نیز خوب می باشد. در واقع سهراب ام جی در سال های اول فعالیت خود چنین رفتاری نداشت و سعی می کرد که دیگران متوجه نشوند او به ایران سفر می کند و یا این که شخصیتی حکومتی دارد. با این حال اما اکنون به راحتی هر اقدامی می کند و نظرات بسیاری از مخاطبان و سلبریتی ها نیز برایش مهم نمی باشند.

تمامی ویدیوها و تصاویر مربوط به واکسن زدن او به طور گسترده در فضای مجازی موجود می باشند و شما با یک جست و جو ساده می توانید همه آن ها را ببینید. در واقع استایل و رفتار این رپر در چنین ویدیوهایی با آن چیزی که در خارج از کشور از خود نشان می دهد کاملا متفاوت می باشد.

چه مصاحبه هایی با این رپر صورت گرفته است؟

چه مصاحبه هایی با این رپر صورت گرفته است؟

سهراب ام جی یکی از رپرهای معروف ایرانی می باشد که تاکنون برخی مصاحبه هایی نیز داشته است. در واقع باید بگوییم که این هنرمند و همچنین دیگر اعضای زدبازی علاقه زیادی به مصاحبه ندارند و همیشه سعی می کنند در چنین برنامه هایی حضور نداشته باشند. با این حال اما سهراب ام جی در تعداد محدودی از این مصاحبه ها حاضر شده و سعی کرده که به سوالات پاسخ بدهد.

این چهره معروف معمولا در چنین گفت و گوهایی به صحبت در رابطه با خود می پردازد و بیشتر در مورد فعالیتش در موسیقی رپ صحبت می کند. او مدعی می باشد که از سنین کودکی عاشق رپ بوده و زمانی که احساس آمادگی برای فعالیت در این زمینه را داشته با کمک دوستان خود گروه زدبازی را راه اندازی کرده اند. او همچنین بیان می کند که خوشحال است با چنین گروهی وارد دنیای رپ شده و توانستند موزیک های خاطره ساز زیادی منتشر کنند.

به هر حال ویدیو مربوط به این مصاحبه ها معمولا در فضای مجازی موجود می باشند و می توانید از طریق یوتیوب به تماشای آن ها بنشینید. با دیدن چنین گفت و گوهایی می توانید بیشتر با این هنرمند و زندگی اش آشنا شوید و جزئیات کاملی از او را در دسترس داشته باشید.

معرفی همسر سهراب ام جی رپر

mj در سال 1392 با همسر خود پارا ازدواج کرد و اکنون این زوج صاحب یک فرزند می باشند. گفته می شود که پارا شخصیت معروفی ندارد و اگر اینستا سهراب ام جی را دنبال کنید متوجه خواهید شد که این رپر معمولا تصاویر و یا ویدیوی خاصی از همسرش منتشر نمی کند و تنها یک پست از او به اشتراک گذاشته است.

به نظر می رسد که این رپر سعی دارد اطلاعات زیادی از زندگی شخصی خود و همسرش را در اختیار مخاطبان قرار ندهد. با این حال اما اگر در گوگل نام همسر وی را جست و جو کنید شاهد برخی عکس های این رپر با همسر و فرزندش خواهید بود.

سوالات متداول

  1. سهراب ام جی کیست؟

    نام اصلی او سهراب مصطفوی است. یک خواننده رپ که بعضی ها او را رپر حکومتی صدا می زنند. او آهنگ های متفاوتی را به صورت گروهی و فردی ساخته است. او یکی از اعضای گروه zedbazi است.

  2. ماجرای امنیتی سهراب چه بود؟

    او در اردوی راهیان نور دیده شده است. ویدیوی مصاحبه او با خبرنگاری در شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد که جنجالی بود. می توانید با سرچ کردن ویدیوی این مصاحبه را ببینید.

  3. جدیدترین آثار سهراب ام جی کدام اند؟

    او یک آلبوم به نام زاخار اصلی را به تازگی منتشر کرده است. همین طور آهنگ قبلی او با نام حلال اسون بسیار معروف شده است. برای دیدن قدرت او در رپ مفهومی می توانید ترک حاجی گنگش بالاست را گوش بدهید.

اشتراک گذاری

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه