شهرام شاون پوکر باز

شرور پوکربازان جهان، شهرام شیخان “شاون” پوکر باز حرفه‌ای

بیوگرافی شهرام شیخان “شاون”

شهرام شیخان “شاون” (متولد 1969 در ایران) یک بازیکن پوکرحرفه‌ای است که هم اکنون به همراه همسر و دخترش در لاس وگاس، نوادا زندگی می کند. شیخان صاحب فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی توتون و تنباکو است.

این پوکرباز حرفه ای ایرانی، به دلیل بروز عصبانیت خود و جنگ روانی به روش هایی که باعث عصبانیت بازیکنان دیگر شده است، معروف است. در سری مسابقات جهانی پوکر (2005) پوکر (WSOP) 2005 بعد از اینکه شیخان با دیدن یک فلاپ روی دستی که او در آن دخالتی نداشت، ضربه محکمی به میز زد، که کلمات بدی بین دو بازیکن ردوبدل شد که هر دو بازیکن اخطار دریافت کردند.

Shawn Sheikhan

Matusow پس از شیخان واکنش نامناسبی را ارائه داد که دست او را از دست داد، بنابراین به سایر بازیکنانی که هنوز در دستان خود بودند اطلاعاتی رایگان ارائه دادند که ممکن است نتیجه دست را تغییر داده باشد. شیخان درگیر چندین واقعه دیگر بود، یکی از این افراد شامل فیل هلوت در پوکر پس از تاریکی بود که هلموث شاون را متهم کرد به صحبت کردن در حالی که او با آنی دوک دست بازی می کرد، از صحبت کردن خودداری کرد، هرچند که در حقیقت تمام میز در حال گفتگو بودند.

سابقه بازی پوکر شهرام شیخان

در مارس 2006، شیخان چهارمین بازی نهایی NBC’s National Heads-Up Poker Championship را انجام داد (در دورهای ابتدایی که وی به گاس هانسن، که شهرام او را حذف کرد، گفته بود تا کارت های خود را “باز کند” – شیخان چهار کارت مشابه داشت) که درآمد آن 125000 دلار بود. او این مبلغ را به برنده نهایی تد فارست باخت.

در ژوئیه سال 2007 شیخان، پوکرباز حرفه ای ایرانی، در مسابقات جهانی Poker No Limit Deuce to Seven Lowball در رتبه سوم قرار گرفت. او همچنین یک عنوان در مسابقه Poker After Dark را بدست آورد و میدانی را که شامل فیل لاک ، فیل هلوت ، دانیل نگرانو ، مایک ماتوسو و آنتونیو اسفندیاری بود ، شکست داد. این جایگاه اول برای او 120 هزار دلار درآمد کسب کرد. او همچنین در سری مسابقات تلویزیونی GSN High Stakes Poker ظاهر شده است که در آن به طور عمدی یک جفت عینک آفتابی گران قیمت ماتسوو را خراب کرد و شکست.

تا ژانویه 2015، برد کل او در تورنومنت های زنده از 1460،000 دلار فراتر رفته است. 10 مرتبه برداشت او در حساب WSOP به مبلغ 1160.910 دلار قسمتی از این برد ها بود.

هنگام رانندگی در لاس وگاس در سال 1999 در هنگام باران شدید، شیخان کنترل وسیله نقلیه خود را از دست داد و با یک اتومبیل دیگر برخورد کرد که منجر به فوت یکی از سرنشینان آن شد.

شهرام شیخان

دستگیری و تبعید احتمالی شهرام شیخان

شیخان، که از 9 سالگی بیگانه مقیم در آمریکا به حساب می آمد، در 30 اوت 2007 به دلیل نقض وضعیت مهاجرت در خانه خود لاس وگاس دستگیر شد و به دلیل محکومیت در سال 1995 به دلیل سواستفاده جنسی غیرقانونی بر روی کودک زیر 18 سال، که در آنجا 9 ماه در زندان بود و 5 سال آزادی مشروط. به گفته وکیل شیخان، دیوید چسنوف ، زن جوان در این پرونده دختر 17 ساله ای بود که شیخان در اوایل دهه 20 سالگی خود او را می شناخت.

سازمان مهاجرت ایالات متحده و اجرای گمرک (ICE) به طور فعال در جستجوی اتباع خارجی است که به جرم جنایتی علیه کودکان محکوم شده اند و سپس سعی در اخراج آنها می کند. او به مدت 1 هفته در روبروی ادامه مهاجرت بود و با روال اخراج روبرو بود اما این پرونده ها پس از آن متوقف شده اند.

شهرام شیخان

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه