هاوینگ بیت کوین

هاوینگ بیت کوین چیست؟ نکاتی درباره هاوینگ بیت کوین

در این مطلب به بررسی هاوینگ بیت کوین یکی دیگر از ارزهای دیجیتال به روز دنیا خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا از هاوینگ و ویژگی های آن بیشتر بدانید.

هاوینگ بیت کوین چیست و چگونه کار می کند؟

هاوینگ بیت کوین که گاهی آنها هاوینگ نیز صدا می زنند، رویدادی است که در آن پاداش نگهداری بلاک های جدید نصف می شود، بدین معنا که نگه دارندگان ارز دیجیتال، 50 درصد بیت کوین کمتر برای تایید تراکنش خواهند پرداخت. این ارز دیجیتال‌ها به گونه ای برنامه ریزی شده اند تا در هر 210.000 بلاک رخ دهند- حداکثر هر چهار سال-  تا اینکه بیشترین ذخیره سازی 21 میلیون بیت کوین توسط شبکه ساخته و تولید شد.

هاوینگ های بیت کوین رویدادهای مهمی برای مبادلات به شمار می روند زیرا سبب کاهش بیت کوین های جدید تولید شده توسط شبکه، خواهند شد. این امر سبب محدودیت ذخیره سازی بیت کوین های جدید شده، به همین دلیل اگر تقاضا همچنان بالا باشد باعث می شود تا قیمت افزایش پیدا کند. از آنجا که این امر در گذشته نیز رخ داده است، و پس از هاوینگ گذشته- سبب شد تا ارزش و قیمت بیت کوین به شدت بالا برود- نتایجی که برای هر هاوینگ به دست می آید متفاوت بوده و تقاضا برای بیت کوین می تواند به طور گسترده و وسیعی پر نوسان باشد.

هاوینگ بیت کوین بعدی چه زمانی می باشد؟

این نوع ارزدیجیتال بعدی به نظر می رسد که در 18 می سال 2020 رخ دهد، زمانی که تعداد بلاک ها به 630.000 برسد. مشاهده خواهد شد که پاداش بلاک از 12.5 به 6.25 بیت کوین سقوط خواهد کرد. البته تاریخ دقیق هاوینگ هنوز مشخص نشده چراکه تاریخ ساخت بیت کوین های جدید توسط شبکه متفاوت بوده، چنانچه متوسط ساخت یک بلاک جدید حدود هر ده دقیقه می باشد.

چگونه از این ارز دیجیتال در سال 2020  در مبادلات استفاده کنیم؟

دو روش برای مبادله ی این ارز دیجیتال وجود دارد. می توانید برای قیمت ارز دیجیتال با استفاده از فرآمدهایی مانند CFDs یا خرید کوین از طریق مبادله، سرمایه گذاری کنید.

هنگامی که بیت کوین در گذشته نصف شد چه اتفاقی رخ داد؟

در سال 2016 میلادی و 9 جولای پاداش های بیت کوین در دومین هاوینگ سقوط کرد- رویدادی که در آن مشاهده شد که پاداش بلاک از 25 بیت کوین جدید برای هر بلاک، 12.5 بیت کوین سقوط کرد. قیمت بیت کوین به سرعت از 576 در 9 جولای به 650 دلار در همان زمان افزایش پیدا کرد. با وجود نوسانات شاخص، قیمت ها در سال بعد نیز همچنان افزایش داشته اند.

هاوینگ بیت کوین چگونه کار می کند؟

این ارز دیجیتال به دلیل نرم افزار بلاک چین قانونی شبکه کار می کنند، که درجه ی هر بیت کوین جدیدی را که به وجود می آید، مجبور به پذیرفته شدن می کند. این نرم افزار به کامپیوتر برای شبکه نیاز دارد تا تراکنش را تایید کند و هنگامی که آنها بتوانند ثابت کنند که تراکنش های منتخب آنها پذیرفته شده است، و به آنها پاداش دهد.

امیدواریم از مطلبی که در خصوص هاوینگ بیت کوین برای شما نوشتیم، راضی بوده باشید.

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه