بیت کوین SV

بیت کوین SV چیست؟ | تعریف بیت کوین اس وی – هیوا نیوز

در این مطلب بر آن هستیم تا به بررسی بیت کوین SV بپردازیم و شما را با این ارز دیجیتال بیشتر آشنا سازیم.

بیت کوین SV چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

دیدگاه ساتوشی بیت کوین یا bitcoin satoshi’s vision که با علامت اختصاری SV یا BSV دیده می شود، یکی دیگر از ارزهای دیجیتال هارد فورک نقد بیت کوین می باشد.

کرایج رایت، بیت کوین SV و وبسایت Nchain همگی متفق القول هستند که هدف آنها آن است تا بیت کوین را در فرم اوریجینال و اصلی خود بازگردانند.

آنان این مطلب را گوشزد می کنند که تغییراتی که در بیت کوین و ارز های بیت کوین در این چند سال اخیر ایجاد شده است، اشتباهات دیدگاه ساتوشی ناکاموتو است و به همین دلیل بیت کوین می بایست هر چه سریع تر تا جای ممکن به دستورات اولیه ی خود در نسخه ی ابتدایی و اصلی خود باز گردد.

بخش مرکزی ایدئولوژی این ارز بر این باور است که توسعه دهندگان بد بیت کوین را در روزهای اخیر ربوده و به همین دلیل است که می بایست تغییرات آنها غیرفعال شود.

گروه بیت کوین اس وی توسط کرایج رایت، که اغلب ادعا می شود ساتوشی ناکاموتو نامیده می شود، اداره می گردد.

بیت کوین SV از کجا آمده است؟

در بیت کوین و ارز بیت کوین فورک در سال 2017، حامیان BSV قوانین ارز بیت کوین را دنبال کردند، مشخص کردند که این کار به دیدگاه اصلی و اساسی ساتوشی ناکاموتو نزدیک تر است.

اما بعدها متوجه شدند که ارز بیت کوین از دیدگاه ساتوشی دور بوده و اختلاف دیگری به وجود آمد.

این اختلاف شامل دو دسته از توسعه دهندگان ارز بیت کوین می باشد:

بیت کوین ABC- گروه ارز دیجیتال بیت کوین: این گروه به طور کلی به عنوان گروه هسته ای توسعه دهندگان ارز بیت کوین شناخته می شوند.

Nchain-تیم بیت کوین sv: شرکت نگهداری و تحقیق بلاک چین به رهبری کرایج رایت، که اغلب ادعا می کند که ساتوشی ناکاموتو است- سازنده ی اصلی بیت کوین. ان چین بیت کوین SV را به وجود آورده است.

اختلاف زمانی به وجود آمد که بیت کوین abc آپدیت قوی برای ارز دیجیتال ارائه کرد، که ان چین با آن موافق نبود. ان چین پس از آن پیشنهاد کرد که به دلیل به روزرسانی متضاد، از هم جدا شوند.

تفاوت بیت کوین اس وی (BSV) و ارز بیت کوین و بیت کوین چیست؟

این سه بیت کوین از اصلی ترین شاخه های بیت کوین می باشند، هر کدام از آنها تفاوت های فنی خود را داشته که هر کدام از جوامع بر اساس اهداف متفاوت خود به یکی از این گروه ها روی می آورند. هر کدام از این بیت کوین ها از ابزار طرف سوم و عملکردهای اضافی پشتیبانی می کند.

بیت کوین SV: هدف این بیت کوین آن است تا از بلاک چین BSV به عنوان ابزاری برای دولت ها و تجارت ها استفاده شود. جامعه ی آماری این بیت کوین به طور گسترده بر نگهداری بیت کوین اس وی به عنوان نزدیک ترین ورژن ممکن بیت کوین تمرکز داشته و این نکته را می گوید که کرایج رایت همان ساتوشی ناکاموتو است.

ارز بیت کوین و بیت کوین بر تقویت بازار و کاربر و تشویق افراد به خرید و فروش این ارز، در مقایسه با بیت کوین SV تاکید دارند.

اشتراک گذاری

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه