چارلز هاسکینسون

 چارلز هاسکینسون کیست؟

اگر می خواهید بدانید که سازنده ی ارز دیجیتال کاردانو چه کسی است، این مطلب را دنبال کنید تا با چارلز هاسکینسون بیشتر آشنا شوید.

چارلز هاسکینسون آفریننده ی ارز دیجیتال کاردانو

در آخرین قسمت از پادکست “untold stories” چارلی شرم در خصوص ارز دیجیتال با چارلز هاسکینسون موسس و آفریننده ی ارز کاردانو مصاحبه کرد. هر دو هم نظر بودند که سلب اعتماد از موسسات و نهادهای دولتی سبب شده تا ارز دیجیتال پا به عرصه گذارد، که این مسئله بدین معنا است که باید در بازار و دنیای ارز دیجیتال تلاش و کار بسیاری شود تا همه ی افراد بتوانند از مزیت های ارزهای دیجیتال بهره مند گردند.

ارزهای دیجیتال آخرین گزینه ی دولت ها می باشد، اما تصویب آنها بعید است.

نظر چارلز هاسکینسون درباره کرونا

با شیوع کرونا بسیاری از مردم سر تا سر جهان دچار مشکلات متعدد در تمامی زمینه های موجود شده اند. همچنین یکی از بدترین مسئله ی دیگری که تمامی ملت ها با آن مواجه شده اند گزارش و روایت درست و قابل اعتماد است.

چارلز هاسکینسون در این پادکست می گوید که این بیماری همه گیر و پخش شده در سرتا سر جهان تنها به نابرابری ها و ناعدالتی های عرضه و تقاضا و نوسانات دامن زده و آنها را تشدید کرده است که به احتمال زیاد در دولت ها منجر به دگرگونی و انقلاب بزرگی می شود.

مشکل دو دستگی که بین دولت ها و رسانه ها به وجود آمده، به خصوص در ایالات متحده، باعث می شود تا صنعت ارز دیجیتال به سرعت رشد و ترقی پیدا کند.

با توجه به عدم وجود اعتماد در موجودیت های متمرکز، اعتماد به سیستم های غیر متمرکز افزایش پیدا کرده که این امر شامل ارزهای دیجیتال نیز می شود. با این حال، هم چارلز هاسکینسون و هم شرِم هنوز کارهای بسیاری مانده تا فضا و بستر مناسب برای کریپتو ایجاد شود و توسط ها دولت ها تصویب و مورد قبول واقع گردد.

به گفته ی هاسکینسون بهترین راه برای رخ دادن این اتفاق، از طریق درگاه های پرداخت برای کسب و کار حاصل خواهد شد. اگر با استفاده از ارزهای کریپتو و دیجیتال  بتوان به راحتی خرید کرد، افراد بیشتری به دلیل کسب اعتماد و اطمینان به این ارزها روی خواهند آورد.

هرچند، پذیرش این مسئله توسط کسب و کارهای مختلف همیشه به طور قابل توجهی آرام و کم بوده است. چارلز هاسکینسون می گوید که یکی از مسائل اصلی و عمده ای که بیشتر کسب و کارها در خصوص کریپتو با آن مواجه می شوند، مسئله ی ثبات ارز دیجیتال است.

کریپتوی کاردانو محصول کار هاسکینسون

از آنجا که صنعت بلاک چین و کریپتو در حال افزایش است، شرکت های بسیاری تلاش می کنند تا از مبادلات کریپتو و فواید بلاک چین بهره مند شوند. یکی از این شرکت ها ورودی خروجی هونگ کونگ است که بلاک چین پلتفرمی را توسعه و آن را کاردانو نامید.

درست پیش از اتمام سال 2017، کاردانو کریپتوی جدیدی بود که در اواخر سال 2017 و اوایل سال 2018 اجرا و مشغول به کار شد.

امیدواریم از مطلبی که در خصوص کاردانو و سازنده ی آن و تاثیر فرآیند توسعه ی ارز دیجیتال برای شما نوشتیم، راضی بوده باشید.

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه