الیور علی نژاد پوکر باز حرفه ای

علی نژاد ( الیور ) ، شخصیت تلوزیونی ایرانی در تلویزیون آمریکا

علی نژاد کیست؟

الیور “علی” نژاد (متولد 25 فوریه 1978) یک شخصیت تلویزیونی ایرانی-آمریکایی است. این کارشناس پوکر ایرانی، میزبان چندین نمایش از جمله “سفر جاده ای” در ESPNU است. او همچنین به عنوان میزبان برنامه تلوزیونی “UNite”، همچنین در ESPNU خدمت کرده است. در ماه مه 2014 ، علی شروع به کار در HLN کرد و میزبان برنامه های شبکه The Daily Share بود. او همچنین برنامه خود “The Social Life” را که نامزد چندین جایزه شده بود را به نام نمایش گذاشته، تهیه و میزبانی نیز کرد.

علی نژاد

اطلاعات بیشتر درباره علی نژاد

اگرچه وی از 17 سالگی در پروژه های پخش زنده تلویزیونی مختلفی کار کرده است، اما به دلیل کار خود به عنوان کارشناس (مفسر) پوکر نیز شناخته شده است. نژاد به عنوان مجری حاضر در Poker After Dark متعلق به NBC و به عنوان مفسر در مسابقات قهرمانی پوکرNBC  خدمت کرد. او همچنین به عنوان خبرنگار ESPN.com در پوشش سری مسابقات جهانی پوکر ، مفسر سری ESPN Pro-Am Poker Equalizer ، مفسر همراه چاد براون در سری Ultimate Poker Challenge و در کنار دانیل ندرانو در سری PCA 2009 خدمت کرده است. در سال 2014 علی میزبان آلفا 8 برای تور جهانی پوکر WPT بود.

نژاد هفته گذشته در بازی Poker After Dark 3 بازی به عنوان بازیکن مفسران انجام داده است. در اولین حضور خود ، پس از اینکه گبه کاپلان فلاپ مجموعه ای از 10 را به مجموعه 4 تیم خود رساند ، ششم شد. در دومین حضورش ، او بازی را به مارک گرگوریچ واگذار کرد و دوم شد. و در سومین حضور او در جایگاه پنجم به پایان رسید ، مجددا توسط کاپلان حذف شد. او مجری “friend of Full Tilt Poker” و همراه سابق پادکست رادیو Poker Road در pokerroad.com است.

بیوگرافی الیور علی‌نژاد

در دوران دبیرستان در آلبانی کالیفرنیا از طریق کالج در UC برکلی ، نژاد میزبان و گزارشگر برنامه “First Cut”، یک برنامه محلی وابسته به NBC در منطقه خلیج سان فرانسیسکو، جایی که او کار تلویزیونی خود را آغاز کرد. نژاد پس از سال ها بازی پوکر تفریحی، در سال 1998 از برکلی خارج شد و تصمیم گرفت تمام وقت پوکر را دنبال کرد. او قبل از اینکه بعنوان بازیکن موفق و با موفقیت در بازی با ارزش محدود ، موفق شود ، به عنوان دیلر و بازیکن کار می کرد. پس از 4 سال بازی پوکر، وی در سال 2002 به تلویزیون بازگشت، میزبان یک خلبان MTV درباره بازی های ویدئویی که علیرغم اینکه برای یک فصل کامل انتخاب نشده بود، بازگشت وی به تلویزیون را مشخص کرد.

علی نژاد

بازی ها و افتخارات علی نژاد

در سال 2003، در سفر دریایی PartyPoker Million ، با موری اسکندانی، سپس مدیر مسابقات سوپراستارهای پوکر FSN، و تهیه کننده آینده مسابقات ملی پوکر و قهرمانان پوکر و Poker After Dark را ملاقات کرد. اسکندانی نژاد را به عنوان مستر مراسم برای رویداد پوکر سوپراستارها در سال 2004 استخدام کرد که این امر آغاز یک رابطه طولانی کار در پوکر تلویزیونی بود.

در قسمت 7 فوریه 2008 Poker Road Radio، جو سبوک اعلام کرد که علی میزبان جدید پادکست Poker Road Radio خواهد بود. دوره تصدی وی در 26 فوریه 2008 در رویداد تجارت WPT آغاز شد و درست قبل از شروع WSOP 2009 پایان یافت.

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه