کوروش نژاد پوکر باز حرفه ای

کوروش نژاد کیست ؟ بیوگرافی و نتیجه مسابقات

کوروش نژاد (که اسم اصلی او کوروش ارشدنژاد است) بازیکن پوکر حرفه ای ایرانی است که اکنون در لندن ، انگلیس ساکن است.

بیوگرافی کوروش نژاد

کوروش نژاد که نام اصلی او کوروش ارشد نژاد است بازیکن پوکر حرفه ای ایرانی می باشد که اکنون در لندن، انگلیس ساکن است. او در اوایل ورود خود به این حرفه ابتدا با سه اجرا چشمگیر در فستیوال Stakis در لندن در ماه مه سال 1999 معروف شد. کوروش نژاد بیش از 30 سال است که در این حرفه مشغول به فعالیت است.

این پوکر باز ایرانی در ادامه نمایش های منظم در برنامه تلویزیونی Late Night Poker ظاهر شد. در فصل سوم، کوروش نژاد توانست در رقابت با رقیبان سرسختی همچون  چارالامبوس بامبوس زانتیوس، جنتلمن لیام سیل، رام اسب دیوانه واسوانی و همیش شاه به پیروزی برسد و مقام اول را کسب کند.

عکس های کوروش نژاد را در کجا ببینیم؟

برای دیدن عکس های افراد معروف روش های مختلفی وجود دارد. برای مثال شما می توانید نام این پوکر باز را در سرچ گوگل و هم چنین در پلتفرم های اجتماعی وارد نمایید و عکس های این پوکر باز معروف را در سایت های مختلف مشاهده کنید. هم چنین با سرچ در ویکی پدیا نیز می توانید تصاویری از این پوکر باز ببینید.

انتشار محدود اطلاعات درباره پوکر بازان چه دلیلی دارد؟

متاسفانه از این پوکر باز معروف اطلاعاتی و عکس های بسیار کمی وجود دارد. دلیل این محدویت اطلاعات از پوکر بازان را بیشتر برایتان خواهیم گفت. در ایران به دلیل غیر قانونی بودن این حرفه و فعالیت باعث شده که این پوکر بازان برای اینکه بتوانند به ایران رفت و آمد کنند اطلاعات بسیار کمی از خود منتشر کنند.

تمام پوکر بازان ایرانی در خارج از کشور زندگی می‌ کنند به همین دلیل هم عکس ها و هم چنین فیلم های بسیار کمی از پوکر بازان ایرانی در سایت‌ ها مختلف وجود دارد. برای دیدن عکس این پوکر باز نام این پوکر باز را در گوگل سرچ کنید و عکس های او را مشاهده کنید.

کوروش نژاد

بهترین بازی های این پوکر باز ایرانی

کوروش نژاد بیش از 30 سال بازی کرده است، اما ابتدا با سه اجرای چشمگیر در فستیوال Stakis در لندن در ماه مه سال 1999 معروف شد که در تورنومنت £100 Pot Limit Omaha، مقام دوم را از آن خود کرد. در تورنمنت £100 Seven Card Stud tournament مقام اول را و در تورنومنت £250 No Limit Hold Em مقام چهارم را از آن خود کرد. وی در طول جشنواره بیش از 7000 پوند برد کسب کرد.

این پوکرباز ایرانی در ادامه در نمایش های منظم در برنامه تلویزیونی Late Night Poker ظاهر شد. در فصل سوم ، کوروش نژاد توانست در رقابت با رقیبان سرسختی همچون چارالامبوس “بامبوس” زانتیوس ، “جنتلمن” لیام سیل ، رام “اسب دیوانه” واسوانی و همیش شاه به پیروزی برسد و مقام اول را کسب کند. کوروش نژاد همچنین توانست در فصل پنجم یک تورنمنت را با قهرمانی به پایان برد که جو جو “The Elegance” Beevers ، Dave “The Devilfish” Uliiott و Julian “The Kid” Gardner در آن حضور داشتند. وی در ادامه در گراند نهایی سری 5 این برنامه بازی را به بر پدراگ پارکینسون باخت و در جایگاه دوم قرار گرفت.

افتخارات او در بازی پوکر

کوروش نژاد در مسابقه پوکر جهانی سریع باز در سال 2005 (2005 World Speed Poker Open) به عنوان runner-up در مقابل نیل “بد دست” رسید.

با اینکه این پوکرباز ایرانی افتخارات معدودی کسب کرده است، اما شیوه بازی او اسم او را در کنار بزرگان پوکر ایرانی قرار می دهد. می توان اسم او را کنار اسم هایی چون آنتونیو اسفندیاری ، فرزاد بنیادی ، بن رابرتز ، منصور مطلوبی ، حمید رضا دستمالچی و دیگر بازیکنان حرفه ای پوکر ایرانی دید. همچنین از او در کتاب های آموزش پوکر به عنوان پوکرباز موفق ایرانی یاد شده است.

کوروش نژاد چه زمانی مهاجرت کرده است؟

به علت غیر قانونی بودن و هم چنین مجازات سنگین برای این فعالیت در ایران این پوکر باز در سنین جوانی از ایران مهاجرت کرده و هم اکنون در کشور انگلیس ساکن است. به دلیل غیر قانونی بودن و حرام بودن این بازی‌ های پوکر در ایران هیچ کدام از بازیکنان این حرفه در ایران زندگی نمی کنند. تمام پوکر بازان معروف ایرانی در خارج از کشور ساکن هستند. کوروش نژاد این پوکر باز حرفه‌ ای ایرانی از کودکی به انگلستان مهاجرت کرده و هم اکنون در لندن ساکن شهر لندن است.

حاشیه های کوروش نژاد

استراتژی کوروش نژاد در پوکر چیست؟

داشتن استراتژی یکی از شیوه های پوکر بازان بسیار قهار و مهار می باشد. این پوکر باز معروف ایرانی هم شیوه بازی و استراتژی مخصوص به خود را دارد. با اینکه این پوکرباز ایرانی افتخارات معدودی کسب کرده است، اما شیوه بازی و استراتژی این بازیکن باعث شده است که نام او را در کنار بزرگان پوکر ایرانی قرار گیرد.

یکی از معروف ترین استراتژی هایی که بیشتر بازیکنان پوکر از آن استفاده می‌ کنند بلوف زنی در حین بازی است. این پوکر باز ایرانی برای اینکه تمرکز حریف را بر هم زند از این استراتژی استفاده می‌ کند. بلوف زنی در این بازی یکی از شیوه های این بازی محسوب می شود.

همسر کوروش نژاد کیست؟

همان طور که در این جا به آن اشاره کردیم از این پوکر باز ایرانی اطلاعات بسیار محدودی در گوگل وجود دارد. این پوکر باز معروف به دلیل اینکه این حرفه در ایران غیر قانونی می باشد اطلاعات بسیار محدودی از خود و خانواده خود در سایت ها و منابع خبری منتشر کرده است. ما با جستجو در گوگل هیچ نوع اطلاعاتی از همسر و خانواده این پوکر باز ایرانی به دست نیاورده ایم.

حاشیه های کوروش نژاد در رابطه با چه موضوعاتی است؟

همانطور که می‌ دانید افراد مشهور و معروف دچار حواشی و اتفاقات بسیاری می‌ شوند و این حواشی برای مردم بسیار جذاب می باشد. این پوکر باز معروف ایرانی هم که ساکن لندن می باشد توانسته در مدت فعالیتی که در این حرفه انجام داده به شهرت زیادی برسد. بیشتر حواشی و اتفاقاتی که برای این پوکر باز اتفاق افتاده مربوط به بازی ها و نوع استراتژی این بازیکن است.

ثروت کوروش نژاد چقدر است؟

پوکر بازی جزو فعالیت‌ های است که می‌ توان از آن درآمد بسیار خوبی کسب کرد و افرادی که در این حرفه مهارت زیادی دارند توانسته اند جزو ثروتمندترین افراد جهان شوند. این پوکر باز معروف ایرانی هم توانسته در تورنمنت ها و هم چنین جشنواره های زیادی شرکت کند و از این طریق ثروت زیادی را به دست آورده است. این پوکر باز معروف ایرانی که منبع اصلی درآمدی او بازی در مسابقات پوکر می باشد، از این مسابقات ثروت و درآمد بسیار زیادی را از آن خود کرده است. درآمد کوروش نژاد که از طریق شرکت در مسابقات و جشنواره های پوکر بازی به دست آمده است.

شغل اصلی این پوکر باز چیست؟

شغل و حرفه اصلی این بازیکن حرفه ای بازی در مسابقات پوکر است و درآمد این فرد از طریق شرکت در مسابقات و تورنمنت های مختلف به دست می آید.

کوروش نژاد در کدام کشور زندگی می کند؟

کوروش نژاد این بازیکن حرفه‌ ای و قهار در پوکر اصالتاً ایرانی می باشد اما سالیان درازی است که در خارج از کشور زندگی می کند. این بازیکن حرفه‌ ای بعد از اینکه از ایران مهاجرت کرد در کشور انگلیس ساکن شد و هم اکنون در شهر لندن پایتخت کشور انگلستان می باشد سکونت دارد.

لقب کوروش نژاد چیست؟

کوروش نژاد که از کودکی به پوکر بازی علاقه مند بود، توانسته خیلی سریع در این حرفه به شهرت برسد. اغلب پوکر بازان معروف دنیا القاب و نام های مستعار دارند. این پوکر باز معروف ایرانی هم جزو معروف‌ ترین پوکر بازان جهان است و قطعاً نام مستعار مخصوص به خود را دارد اما همان‌ طور که می‌ دانید از این پوکر باز اطلاعات بسیار کمی در دسترس وجود دارد.

آیا کوروش نژاد مواد مخدر مصرف می کند؟

خیلی از پوکر بازان و بازیکنان این حرفه برای اینکه بتوانند ذهن بازتری داشته باشند از مواد مخدر استفاده می‌ کنند. شایعاتی در این باره در سایت ها منتشر شده بود که از صحت آن نمی توان کاملا مطمئن شد.

سوالات متداول

  1. کوروش نژاد در اینستاگرام فعالیتی دارد؟

    ما با سرچ نام او در اینستاگرام هیچ پیج و صفحه ای به نام او یافت نکردیم.

  2. کوروش نژاد چند سال دارد؟

    با توجه به چهره او می توان مطمئن بود از دهه چهل گذر کرده است.

  3. این پوکر باز اصالتا کجایی است؟

    این پوکر باز در ایران به دنیا آمده اما برای زندگی کشور انگلیس مهاجرت کرده است.

  4. کوروش نژاد چند سال است که در این حرفه فعالیت دارد؟

    این بازیکن نزدیک به 30 سال است که در این حرفه مشغول به فعالیت است.

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه