ماکوان امیرخانی

بیوگرافی ماکوان امیرخانی + بررسی کارنامه او در ufc

ماکوان امیرخانی چهره جوان و خوش نام ایرانی الاصل حاضر در رقابت های معتبر یو اف سی می باشد که تا کنون فعالیت در رده های وزن مختلفی را تجربه کرده است از جمله این رده های وزنی می‌ توان به پر وزن و خروس وزن اشاره کرد.

  • به راحتی و تنها با یک کلیک بر روی گزینه “ورود به وب سایت” به معتبرترین سایت شرط بندی ufc ایرانی با بونوس های ویژه هدایت خواهید شد.
ماکوان امیرخانی کیست؟

ماکوان امیرخانی کیست؟

ماکوان امیرخانی از مبارزان Ufc ایرانی می باشد که در کشور ایران و شهر کرمانشاه متولد شده است و از کردهای این شهر می باشد. این ورزشکار کشورمان در سنین کودکی خود همراه با تمامی اعضای خانواده اش به کشور فنلاند مهاجرت کرده‌ اند و این ورزشکار ملیت هر دو کشور ایران و فنلاند را دارد. ماکوان امیرخانی در یک خانواده تقریبا پر جمعیت متولد شده است و دارای 6 خواهر و برادر می باشد. این ورزشکار متولد ۸ نوامبر ۱۹۸۸ در کشور ایران می باشد.

ماکوان امیرخانی در سنین کودکی خود نیز به ورزش علاقه‌ مند بوده است و حضور در رشته های ورزشی مختلفی را تجربه کرده است که از جمله این رشته‌ های ورزشی می‌ توان به کشتی آماتور و هم چنین بوکس اشاره کرد. این ورزشکار در سنین جوانی خود تصمیم گرفت که برای ادامه مسابقات خود به صورت حرفه ای در رشته هنرهای رزمی ترکیبی حضور پیدا کند. ماکوان امیرخانی تا کنون در 19 مسابقه به صورت رسمی حضور پیدا کرده است که در این 19 مسابقه 15 برد را کسب کرده است. این ورزشکار پس از ناک اوت رقیب سرشناس انگلیسی خود به نام اندی اوگل بسیار مطرح شد و خود را به عنوان یک استعداد در رقابت‌های یو اف سی معرفی کرد. این ناک اوت و پیروزی این ورزشکار یکی از سریع ترین ناک اوت هایی می باشد که در تاریخ رقابت‌های یو اف سی اتفاق افتاده است. ماکوان امیرخانی برای این پیروزی تنها به 7 ثانیه زمان احتیاج داشت.

عکس های ماکوان امیرخانی را در کجا ببینیم؟

این ورزشکار در صفحه اینستاگرامی خود عکس های مختلف بسیاری را از خودش و همچنین اعضای خانواده‌اش منتشر می‌ کند که برای تماشای این عکس ها باید به صفحه اینستاگرامی این ورزشکار مراجعه کرد.

آدرس پیج اینستاگرام این مبارز چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام امیرخانی makwanufc می باشد که هم اکنون 135 هزار دنبال کننده دارد. امیرخانی تا کنون 91 پست را در صفحه رسمی خود منتشر کرده است.

ماکوان امیرخانی چه افتخاراتی به دست آورده است؟

ماکوان امیرخانی چه افتخاراتی به دست آورده است؟

امیرخانی تا کنون در 19 مسابقه به صورت رسمی حضور پیدا کرده است و 15 برد را کسب کرده است. این ورزشکار هم چنین ناک اوت رقیب سرشناس انگلیسی خود به نام اندی اوگل را در مدت 7 ثانیه در کارنامه ورزشی خود دارد.

ماکان امیرخانی در چه رشته ای فعالیت دارد؟

این ورزشکار پیش از فعالیت حرفه ای در زمینه ورزش های رزمی در رشته های ورزشی بوکس و کشتی فعالیت هایی را به صورت آماتور داشته است.

مسابقات این مبارز را در کجا ببینیم؟

در سایت های مختلفی در مرورگر گوگل مسابقات مبارزان سرشناس از جمله امیرخانی موجود می باشد که علاقه مندانی که تمایل دارند این مسابقات را تماشا کنند می توانند به این سایت ها رجوع کنند.

رقیب ماکوان امیرخانی کیست؟

سرشناس ترین رقیب امیرخانی اندی اوگل می باشد که ورزشکار خوش نام ایرانی الاصل موفق به شکست این ورزشکار نامدار شده است.

ماکوان امیرخانی در کدام رده وزنی قرار دارد؟

در مسابقات یو اف سی وزن های مختلفی وجود دارد که شرکت کنندگان در این وزن ها به رقابت می پردازند. امیرخانی نیز در این رقابت ها در رده وزنی پر وزن و سبک وزن حضور دارد.

سوالات متداول

  1. ماکوان امیرخانی متولد کدام کشور می باشد؟

    این ورزشکار متولد کشور ایران می باشد.

  2. ماکوان امیرخانی ملیت کدام کشور را دارد؟

    امیرخانی ملیت دو کشور ایران و فنلاند را دارد.

  3. مطرح ترین پیروزی ماکوان امیرخانی چه می باشد؟

    پیروزی برابر اندی اوگل انگلیسی در 7 ثانیه مطرح ترین پیروزی این ورزشکار می باشد.

  4. امیرخانی پیش از هنر های رزمی ترکیبی در چه رشته هایی فعالیت داشته است؟

    این ورزشکار پیش از فعالیت در هنر های رزمی در رشته ورزشی بوکس و کشتی فعالیت داشته است.

اشتراک گذاری

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه