حواشی دنیا جهانبخت و مهراد جم

حواشی دنیا جهانبخت و مهراد جم از رل زدن تا راه اندازی سایت شرط بندی!

مهراد جم و دنیا جهانبخت امروزه از جمله چهره های شناخته شده و معروف در فضای مجازی و اینستاگرام می باشند که جدیدا جنجال ها و حواشی زیادی را به خود اختصاص داده اند. به گونه ای که در بیش تر صفحات صحبت های مختلف از این دو را در خصوص حواشی مختلف آن ها خواهید شنید.

رابطه دنیا جهانبخت و مهراد جم

رابطه دنیا جهانبخت و مهراد جم

مهراد جم و دنیا جهانبخت امروزه از جمله چهره های شناخته شده و معروف در فضای مجازی و اینستاگرام می باشند که جدیدا جنجال ها و حواشی زیادی را به خود اختصاص داده اند به گونه ای که در بیش تر صفحات صحبت های مختلف از این دو را در خصوص حواشی مختلف آن ها خواهید شنید.

در ابتدا برای این که بهتر بدانیم حواشی مربوط به این دو در چه خصوص است و اصلا ابتدا معروفیت مهراد جم و دنیا جهانبخت در فضای مجازی و در بین اشخاص چه بوده است یک بیوگرافی از زندگی آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. دنیا جهانبخت متولد شده در تاریخ سی آبان ماه در سال 1368 در شهر تهران  و کشور ایران می باشد او فارغ التحصیل شده در مقطع لیسانس در رشته گرافیک و از دانشگاه آزاد جمهوری اسلامی تهران می باشد.

او فعالیت خود را در ابتدا در فضای مجازی با حرفه فتو مدلینگ آغاز کرده است و سپس از مدتی که در ایران زندگی کرده است در نهایت به کشور ترکیه مهاجرت می کند و اکنون در این کشور ساکن می باشد.

خانواده دنیا جهانبخت

دنیا در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است و گفته می شود که پدر او با نام  مجید جهانبخت چند سالی می باشد که فوت کرده است و اکنون دنیا به همراه مادر خود در کشور ترکیه زندگی می کند. در سال 1386 بود که در آن هنگام دنیا دارای 18 سال سن بوده است  با حضور و فعالیت در شبکه اجتماعی فیسبوک و انتشار عکسی از خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

طبق گفته های دنیا در آن زمان عکس او بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری این عکس را بر روی پروفایل شخصی خود قرار داده اند و افراد مختلفی نیز به دنیا پیام می داده اند که از عکس او سو استفاده می شود. اما پس از این موضوع بوده است که در نهایت پس از گذشت مدت کمی هزاران دنباله کننده در فضای مجازی با جنجال های مختلف پیدا کرده است.

دنیا در خصوص شخصیت خود و علاقه مندی هایش عنوان کرده است که آشپزی او خوب می باشد و گاهی اوقات در زمان هایی که روحیه خوب و رو به راهی دارا باشد اقدام به انجام آشپزی می کند و گفته است که غذا های مورد علاقه او ماکارونی و فسنجون و قورمه سبزی می باشند.

او گفته است که قهرمان زندگی او مادرش می باشد و تنها در زندگی آرزو دارد که مادرش همیشه سالم و شاد باشد از طرفی نیز می گوید آرزو دارد زندگی دارای آرامش و خوشبختی داشته باشد. او گفته است که خانواده او وضع مالی مناسب و خوبی دارا می باشند و همیشه او را حمایت و پشتیبانی کرده اند.

گفتنی است که مهراد جم که نام اصلی او محسن سعیدی کیا می باشد و با نام هنری مهراد جم شناخته شده است متولد شده در تاریخ چهاردهم مرداد ماه در سال 1376 و در شهر آبادان می باشد و اصالتی جنوبی دارد. مهراد جم به عنوان خواننده و ترانه‌ سرا و آهنگ ساز حرفه ای شناخته شده است و از سال 1397 فعالیت حرفه‌ ای خود را آغاز کرده است.

همکاری مهراد جم با میثم ابراهیمی

گفتنی است که اولین فعالیت هنری مهراد که به صورت جدی و حرفه ای از او به انتشار رسیده است ترانه‌ سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام جان جان در تاریخ بهمن ماه در سال 1397 بوده است.

پس از آن مهراد جم در تاریخ 9 اردیبهشت 1398 هنگامی که دارای 22 سال سن بوده است اولین قطعه خود را با نام شمال منتشر کرده است و قطعه بعدی او نیز به نام غمت نباشه در تاریخ سی ام اردیبهشت منتشر شده است. این دو قطعه معروف از مهراد که به عنوان اولین کار های او نیز شناخته می شوند با اختلاف بیست و یک روز از هم منتشر شده اند.

قابل به ذکر است که مهراد فعالیت بازیگری نیز داشته است او در سال 1390 هنگامی که دارای 14 سال سن بوده است در سریالی به نام  چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرده است. مهراد در این فیلم  آواز خوانی او بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری  نیز عنوان کرده اند که او باید در آینده وارد عرصه خوانندگی شود. مهراد جم اولین کنسرت رسمی خود  را در بهمن ماه در  سال 98 در جزیره کیش برگزار کرده است که با حواشی بسیار زیادی نیز رو به رو شده است.

 
حواشی دنیا جهانبخت و مهراد جم

حواشی دنیا جهانبخت و مهراد جم

از آن جایی که انتشار خبر رل زدن دنیا جهانبخت و مهراد جم در فضای مجازی بسیار جنجال به پا کرده است باید گفت این دو به تازگی در مهر ماه سال 1399 در صفحات رسمی و شخصی خود اقدام به انتشار عکس ها و فیلم های مشترکی با یک دیگر کردند که باعث پخش شدن خبر رل زدن آن ها و شروع یک رابطه عاشقانه در فضای مجازی شده است. گویا ماجرای این عشق و رابطه بسیار مورد توجه افراد و دنبال کنندگان مهراد جم و دنیا جهانبخت قرار گرفته است چون در فضای مجازی بسیاری از افراد و صفحات مشغول به صحبت در خصوص این رابطه می باشند و افزایش تعداد دنبال کنندگان این دو نیز نشان از این موضوع دارد.

گفته می شود که عشق دنیا و مهراد به یک دیگر بسیار آتشین و تند است به گونه ای که حتی مهراد جم در مصاحبه ای عنوان کرده است که قصد او از رابطه با دنیا جدی می باشد و با گرفتن حلقه قصد دارد تا به او پیشنهاد ازدواج بدهد و با یک دیگر ازدواج کنند. از طرفی نیز مدتی قبل مشاهده کردیم که مهراد عکسی از چشم های دنیا را بر روی کمر خود تتو کرده است که بسیار مورد باز خورد های مختلفی در فضای مجازی قرار گرفته است.

اما بسیاری در فضای مجازی منتظر این هستند تا بدانند رابطه این دو تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و پایدار خواهد بود یا نه چرا که همان طور که می دانید افراد مختلف دیگری نیز وارد زندگی دنیا شده اند که به نظر می رسد تنها برای جذب فالوور و مخاطب بوده است.

فیلم دنیا جهانبخت و مهراد جم در اینستاگرام

قطعا شما نیز اگر یکی از دنبال کننده های فضای مجازی و اینستاگرام باشید امروزه هنگامی که در این برنامه مشغول به دور زدن باشید فیلم ها و عکس های زیادی از جنجال رابطه دنیا و مهراد به چشم شما خواهد خورد.

این دو ابتدا پس از انتشار خبر رابطه عاشقانه خود با یک دیگر اقدام به انتشار این خبر کرده اند که به مدت پنج ماه بوده است که با یک دیگر رابطه داشته اند و اکنون که مهراد به خارج از کشور مهاجرت کرده است این خبر را منتشر کرده اند. مهراد جم و دنیا جهانبخت گفته اند که در این مدت از راه دور با یک دیگر رابطه داشته اند. برای اطلاعات بیشتر می توانید اینستاگرام دنیا جهانبخت را دنبال کنید.

رابطه های قبلی دنیا جهانبخت

ابتدا اولین رابطه دنیا که باعث معروفیت او در فضای مجازی و اینستاگرام شده است رابطه عاشقانه او با ساسی مانکن خواننده معروف رپ فارسی بوده است که گویا تمام ماجرا با یک شکست عشقی آغاز شده است. دنیا در ابتدا با انتشار فیلم ها و عکس های مختلف از گریه و ناراحتی خود در خصوص این که ساسی مانکن او را رها کرده است و دنیا دچار شکست عشقی شده است و حتی اقدام به خودکشی کرده است توانست خود را در فضای مجازی مطرح کند.

قابل به ذکر است که پس از مدتی ساسی مانکن در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد که اصلا این خانوم را نمی شناسد و هیچ گونه رابطه عاشقانه و ارتباطی با او نداشته است و برای او جالب است که چرا اقدام به چنین کاری کرده است.

او عنوان کرد که این موضوع چنان برایش جالب و بی اهمیت بوده است که تنها کافی دانسته تا در صفحه رسمی خود به دنبال کنندگان خود اعلام کند نسبت به این خانوم شناختی ندارد و موضوع را خاتمه دهد. اما پس از ساسی دنیا اعلام کرد که نامزد کرده است و بعد ها مشخص شد که نامزد او برایان اعتماد که یکی از وکلا و تاجر های بین المللی معروف و پولدار می باشد بوده است. پس از برایان دنیا عنوان کرد که عاشق امیر تتلو خواننده معروف رپ فارسی می باشد و حتی فیلم هایی نیز از آن ها منتشر شده است.

امیر تتلو مهراد جم

فیلم هایی که در آن ها نشان داده می شد که دنیا به دیدن امیر تتلو رفته است و مهراد جم و دنیا جهانبخت با یک دیگر عکس ها و فیلم های عاشقانه ای نیز منتشر کرده اند.

مدتی قبل تر نیز جنجال دیگری برای دنیا به وجود آمد که از آغاز دعوا نیلی افشار دوست دختر پویان مختاری و دنیا سر چشمه گرفت و گفته می شد دنیا یک قرار نصفه شب با پویان مختاری داشته است که باعث به وجود آمدن اخباری چون رابطه عاشقانه بین آن ها شده بود. اما دنیا این موضوع را تکذیب کرد و گفت آن قرار و دیدار تنها برای انجام یک فعالیت کاری بوده است و هیچ قصدی برای نزدیک شدن به پویان مختاری و یا وارد رابطه شدن با او را نداشته است.

بسیاری در این بین معتقد هستند که دنیا با افراد مختلفی وارد رابطه عاشقانه می شود و با هر کدام از آن ها جنجال های مختلفی را به وجود می آورد و تا بتواند با ایجاد حاشیه بیش تر مورد توجه افراد و مخاطبان فضای مجازی قرار گیرد و پس از مدتی نیز از مهراد جم و دنیا جهانبخت جدا می شود.

همان طور که مشاهده کرده ایم در این مدت دنیا روابط عاشقانه مختلفی را داشته است که پس از مدت کوتاهی این روابط به جدایی ختم شده است و از انتخاب اشخاص مشخص می باشد که هدف دنیا از این روابط دیده شدن می باشد.

اختلاف سنی دنیا جهانبخت و مهراد جم

 

اختلاف سنی دنیا جهانبخت و مهراد جم چقدر می باشد؟

در بیوگرافی دنیا آمده است که او متولد شده در سال 1368 می باشد و مهراد جم نیز در سال 1376 متولد شده است. در نتیجه مشخص می شود که این دو با یک دیگر 11 سال اختلاف سنی دارند و دنیا از مهراد بزرگ تر می باشد.

جالب است که بدانید مهراد در مصاحبه اخیر خود عنوان کرده است که از ابتدا به دنیا علاقه مند بوده است و این اختلاف سنی برای او اصلا مهم نمی باشد و این خود دنیا است که روی او تاثیر گذاشته است. اما یکی از جنجال های جالبی که در پی انتشار خبر دوستی دنیا و مهراد به وجود آمد را ندا یاسی در فضای مجازی منتشر کرد که شامل افشای موضوعی در خصوص دنیا و مهراد بود. ندا در پیج و صفحه شخصی و رسمی خود در اینستاگرام به دنبال کنندگان خود گفت که در ابتدا مهراد به او پیام داده است و از او خواسته است تا با یک دیگر وارد رابطه شوند.

اما ندا این پیشنهاد او را قبول نکرده است و گفته است که به همین دلیل نیز بوده است که مهراد به سراغ دنیا رفته است او می گوید همیشه ندا جز اولین انتخاب ها می باشد و از آن جایی که او نیازی به این گونه روابط ندارد در نتیجه هنگامی که او پیشنهاد را رد می کند به سراغ افراد دیگر می روند و افراد دیگر جز انتخاب های بعدی می باشند.

ازدواج دنیا جهانبخت و مهراد جم واقعیت دارد؟

چند وقت است که در اینستاگرام غوغا شده که دنیا جهانبخت و مهراد جم با هم ازدواج کرده اند اما این خبر شایعه بود آنها فقط باهم رل زده اند و بطور قانونی ازدواج نکرده اند و هم اکنون صاحب یک فرزند هستند و جنسیت فرزند آنها هنوز مشخص نیست. گفته می‌شد که دلیل دوستی آنها این بود که دنیا جهانبخت به مهراد جم دایرکت داده بود و برایش استیکر گل فرستاده آنها آنجا با هم آشنا شده بودند کم کم مهراد جم به دنیا علاقه‌مند می‌شود و درخواست دوستی می دهد دنیا نیز درخواست او را می‌پذیرد و هم اکنون با هم رابطه دارند. وقتی که مهراد به ترکیه رفته بود آنها عکسی منتشر کردند که مهراد ماسک مشکی بر روی صورتش بود. او این ماسک را به این دلیل زده بود که صورتش دیده نشود اما طولی نکشید مهراد و دنیا در ماشین ویدئویی منتشر کردند که در آن یکی از آهنگ های مهراد جم پخش شده بود این ویدیو آنها لایک های بسیار زیادی خورد و جنجال به پا کرد و آنجا بود که مهراد به معرفیت بسیار زیادی رسید و توانست فالوور های زیادی جذب کند. او هم اکنون حدود ۲ میلیون فالوور دارد که پیجش تیک آبی خورده است. البته که او قبل از اینکه با دنیا رل بزند هم فالوورها و مخاطبان خاص خودش را داشت او یک خواننده معروف و خوش صدای ایرانی است. که با خارج شدن از ایران و رل زدن با دنیا جهانبخت همه برایش ابراز تاسف کردند و گفتند در کنار دنیا روی خوش زندگی را نخواهی دید. آنها به این دلیل این حرف‌ها را می‌گفتند چون دنیا قبل از مهراد با خواننده ها و افراد معروف زیادی رل زده بود و رابطه‌ آنها به چند ماه نرسیده پایان می‌یافت. اما از عکس ها و کلیپ هایی که با هم منتشر می‌کنند به نظر می‌رسد آنها در کنار هم خیلی زندگی خوبی را می‌ گذرانند.

بچه دار شدن دنیا جهانبخت و مهراد جم

بچه دار شدن دنیا جهانبخت و مهراد جم صحت دارد؟

گفته می‌شود که دنیا جهانبخت از مهراد جم حامله می باشد که بچه آنها حدود ۱۲ هفته است اما هنوز جنسیت فرزندشان  مشخص نشده است ولی گفته می شود از حرکات بچه و ویار هایی که او دارد به نظر می رسد که بچه آنها پسر باشد دنیا خودش نیز می‌گوید من حس می کنم فرزندم پسر است. آنها اسم برای فرزندشان انتخاب کرده اند. وی گفته است  اسم هایی که انتخاب کردم خیلی خاص می باشند و تا زمانی که جنسیت بچه ام مشخص نشود چیزی نمی گویم و اسم او را با تغییر دادن نام کاربری پیجش متوجه خواهید شد پس برای اینکه از تمام خبرها درباره نی نی مطلع شوید پیجش را دنبال کنید زیرا جدید ترین خبرها را در آنجا قرار می دهیم.

پیج اینستاگرام دنیا جهانبخت و مهراد جم در چه مواردی می باشد؟

شما می توانید با وارد کردن نام Donya در قسمت جست و جوی اینستاگرامتان پیج دنیا را فالو کنید تا جزو فالووران او شوید و با وارد کردن نام mehraadjam   پیج مهراد جم را فالو کنید. فالور های دنیا حدود ۱۲ میلیون می باشد و فالور های مهراد جم ۲ میلیون. که پیج هردویشان تیک آبی خورده است منظور از تیک آبی یعنی پیج آنها فالوور های زیادی دارد. آن دو عکس های زیادی در پیجشان می گذارند که بازدید و لایک های زیادی می خورند. آنها چند وقتی است که در اینستاگرام پیجی برای فرزندشان ساخته اند. به دلیل مشخص نبودن جنسیتش نام پیجش را nini_Donya انتخاب کرده اند و او می گوید برای مطلع شدن از هرگونه خبری درباره بچه باید پیج‌ او را فالو کرده باشید آنها می خواهند برای تعیین جنسیت بچه جشن بگیرند و پدر بچه یعنی مهراد جم را با این خبر سورپرایز کنند. او در پیج بچه ویدئویی از سونوگرافی خود گذاشته است که دکتر ها می گویند بچه در حال رقصیدن است که این ویدئو بسیار لایک خورد و همه در کامنت گفته بودند که این بچه بسیار بامزه خواهد بود. وی در پیج‌ خود نظر سنجی گذاشته بود که بیشتر فالوورهایش گزینه پسر را انتخاب کرده بودند و خودش هم می گوید من حس می کنم که فرزندم پسر است‌. دنیا جهانبخت مدتی بود که با ساسی مانکن و تتلو و داوود هزینه و بسیاری از شاخ های اینستاگرام رابطه داشت مدت رابطه آنها زیاد دوام نمی‌آورد و بعد از سه چهار ماه این رابطه را به هم می زدند زمانی که با تتلو و ساسی مانکن بود کلیپ های بسیار زیادی منتشر می‌کرد که جنجال های زیادی به پا کرد اما بعد از اینکه رابطه آنها تمام شد او عکس‌ ها و کلیپ ها را از پیجش پاک کرد و دیگر عکس و کلیپی نماند. ولی الان او با مهراد جم که یکی از خواننده های معروف ایران می باشد رابطه دارد وی عکس های زیادی با او در پیجش منتشر کرده و باعث شده که فالوور های زیادی جذب کند مهراد جم می گوید من عاشق دنیا جهانبخت هستم تا آخر با هم می مانیم.

لایو جدید دنیا جهانبخت و مهراد جم

لایو جدید دنیا جهانبخت و مهراد جم در چه موردی بود؟

از وقتی آنها متوجه شدند که دنیا حامله می باشد در بیشتر لایو هایی که می گذارند درباره بچه صحبت می کنند. جدیدترین لایو آنها که مهراد در ترکیه بود و دنیا در لندن آنها یک لایو دو نفره با هم اجرا کردند که دنیا در آن می گفت من هوس کتلت کردم و در آن لایو برای خود کتلت می پخت. آنها درباره اینکه برای فرزندشان جشن تعیین جنسیت بگیرند صحبت می کردند که دنیا می گفت من از سورپرایز کردن خوشم نمی آید اما مهراد می گفت برای اینکه این فیلم ها به یادگار بمانند جشن بگیریم که هم اکنون دنیا تدارکات یک جشن بسیار بزرگ و لاکچری را می بیند و قصد دارد تا مهراد را سورپرایز کند. دنیا جهانبخت برای جشن تعیین جنسیت فرزندشان تم های مختلفی در نظر دارد اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده که کدام تم را انتخاب کند و از آن در جشن استفاده کند‌.

کلیپ جدید دنیا جهانبخت و مهراد جم چگونه می باشد؟

آنها کلیپ هایی که امروزه از خود منتشر می‌کنند مربوط به حاملگی دنیا می باشد که گفته می‌شود او حامله است و اکنون در هفته دوازدهم بارداری به سر می برد. آنها کلیپ های زیادی با همدیگر منتشر کرده اند که اولین کلیپ آنها مربوط به این بود که دنیا در ترکیه منتظر مهراد جم می باشد و وقتی مهراد به ترکیه رفت آنها ویدیویی جنجالی منتشر کردند که غوغای زیادی در فضای مجازی کرد و تمام خوانندگانی که با مهراد جم کار می کردند او را مورد قضاوت قرار دادند و به او گفتند که در کنار دنیا هیچ وقت روی خوش زندگی را نمی بینی ولی مهراد از همان ابتدا نسبت به این کار خود پشیمان نبود و می‌گفت که من می دانم چه کاری انجام می‌دهم و لازم نیست که کسی برای زندگی ام تصمیم بگیرد. او به همه ثابت کرد که در کنار دنیا بسیار خوشحال است و زندگی بسیار خوبی دارد وی توانسته با این جنجال که با دنیا رل زده است به معروفیت زیادی برسد و فالوورهای زیادی جذب کند. اولین کلیپی که بعد از اینکه دنیا در فرودگاه منتظر مهراد بود منتشر شد کلیپی بود که دنیا و مهراد در ماشین بودند و آهنگ قسم نخور به جونم از مهراد جم که پخش شده را می خواندند که این کلیپ بسیار غوغا به پا کرد و باعث شد هر دوی آنها فالوورهای زیادی جذب کنند و بیش از پیش معروف شوند.

یوتیوب دنیا جهانبخت و مهراد جم را چگونه پیدا کنیم؟

شما می توانید با وارد کردن نام هر کدام از سلبریتی ها و افراد معروف  و هر کسی که می‌خواهید کلیپ های او را ببینید در قسمت جست و جوی یوتیوب سرچ کنید تا کلیپ هایشان برای شما بیایند و شما آنها را ببینید و می توانید با سابسکرایب کردن آنها در یوتیوب انگیزه بیشتری برای ساختن کلیپ هایشان بدهید. آنها ویدیو هایی از خرید کردن و زندگی روزمرگیشان در یوتیوب و پیج اینستاگرامشان می گذارند که باعث می‌شود فالوورهای زیادی جذب کنند. او در یوتیوب هم سایت شرط بندی خود را تبلیغ می کند. سابسکرایبر های آنها در یوتیوب میلیونی می باشند‌.

کتک کاری دنیا جهانبخت و مهراد جم

دنیا جهانبخت و مهرداد جم که از سلبریتی های اینستاگرام به حساب می آیند در واقع از شاخ های مجازی می باشند که پس از آشنایی با یکدیگر ازدواج کردند و میان آنها رابطه عشق و عاشقی فراوان وجود دارد اما مدتی پیش دنیا جهانبخت تصویری از صورت خود منتشر کرد و آن تصویر حاکی از آن بود که دنیا جهانبخت از مهرداد جم کتک خورده است و دنیا جهانبخت در این تصویر نوشته بود که: این جواب خوبی کردن و زندگیتونو پای یه آدم ریختنه. تو رو خدا مثل من احمق نباشید. بسیاری از کاربران فضای مجازی خصوصاً فالوور های این دو سلبریتی وقتی با این تصویر برخورد کردند متوجه شدند که میان دنیا جهانبخت و مهرداد جم رازهایی برقرار شده است ولی دقیقاً علت آن کدورت ها به هیچ عنوان معلوم نیست و کسی نمی داند چرا آنها با هم دعوا کرده بودند و چرا دنیا جهانبخت باید از مهرداد جم کتک خورده باشد و این سوال همچنان برای خیلی از افراد وجود دارد چراکه آنها بسیار عاشقانه و دوستانه زندگی می کردند اما حالا چه شده است که دعوایشان شده و حتی کار به کتک و کتک کاری رسیده است. خود دنیا جهانبخت وقتی این عکس را منتشر کرد تا به حال از این ماجرا چیزی نگفته است و همواره این علامت سوال را برای کاربران فضای مجازی در ذهن شان گذاشته است. عده ای می گویند که اصلاً کتک کاری در کار نبوده است و دنیا جهانبخت مثل همیشه با انتشار این تصاویر و به وجود آوردن حواشی سعی دارد که برای خود فالوور جذب کند و در نظر های دیگران دیده شود. بالاخره این موضوع موضوعی می باشد که صحت یا عدم صحت آن واقعاً مشخص نیست.

لایو دنیا جهانبخت و مهراد جم در مورد جدا شدن

لایو دنیا جهانبخت و مهراد جم در مورد جدا شدن

پس از اعلام دنیا جهانبخت در رابطه با این که با مهرداد جم دعوایش شده و مهرداد به روی او دست بلند کرده است اقدام به پخش یک لایو کرد و در آن خبر هایی به صورت غیر مستقیم در رابطه با جدایی اش از مهرداد می داد ولی بسیاری از کاربران می گویند که او قصد جدا شدن ندارد و در واقع در اینباره چیزی نگفته است اما رفتارهایش نشان دهنده این است که ممکن است سر آغازی برای اعلام خبر جدایی بین این چهره های سلبریتی معروف اینستاگرامی باشد و آنها به زودی اقدام به ثبت حواشی بزرگتری کنند تا مانند همیشه به چشم همه بیایند و از چهره خود رونمایی کنند. آن ها از این دعواها زیاد داشته اند ولی این دعوای آخری به شکلی متفاوت انجام شده است که بسیاری از کاربران و دنبال کننده های آنها این نکته را گفته اند که آنها بیشتر دلشان می خواهد که در میان مردم و در چشم مردم بدرخشند و این به این معنا نیست که آنها واقعاً دعوا کرده باشند و حتی به کتک کاری نیز پرداخته باشند.

مهرداد جم و دنیا جهانبخت با انتشار لایو هایی از خود به صورت های کاملاً غیر مستقیم اعلام ترک یکدیگر را به هوادارانشان کرده اند و این در حالی است که مهرداد جم از دنیا جهانبخت چند سالی کوچکتر می باشد و اگر این موضوع هم واقعی باشد احتمال می دهیم که آنها به دلیل فاصله سنی زیاد شان از ادامه دادن دوستی و رابطه شان با یکدیگر منصرف شده اند. اگر دوست دارید در رابطه با این دو سلبریتی جنجال‌ آفرین و پرحاشیه اطلاعات بروز تر و بیشتری کسب کنید می توانید پیج اینستاگرام دنیا جهانبخت و پیج اینستاگرام مهرداد جم را به راحتی به دنبال داشته باشید تا از هر گونه فیلم و عکس و هر چیز دیگری که وجود دارد با خبر شوید.

دنیا جهانبخت و مهراد جم کجا زندگی می کنند؟

دنیا جهانبخت و مهرداد جم در کجا زندگی می کنند؟ این سوالی است که برای هر یک از طرفداران آنها و همچنین از کسانی که به صورت مداوم پیگیر ماجرا و وضعیت آنها هستند ممکن است پیش بیاید. جالب است بدانید که دنیا جهانبخت هم مانند هر سلبریتی دیگری دوران کودکی و نوجوانی خود را در ایران گذرانده است و پس از اینکه شاخ اینستاگرام شد و اقدام به ثبت کار های جنجالی و جنجال‌ آفرین و پرحاشیه کرد تصمیم گرفت که از ایران به ترکیه سفر کند و در همان جا مستقر شود به کارهای جنجالی و جنجال آفرینی های بیش از اندازه اش بپردازد. مهرداد جم به همین صورت است، یعنی دوران کودکی و نوجوانی خود را در ایران گذرانده و پس از مدتی که وارد دوران جوانی شده به استانبول ترکیه سفر کرده و در همان جا مستقر شده و رابطه میان دنیا جهانبخت و مهرداد جم دقیقا از زمانی که آنها همدیگر را در اینستاگرام شناختند شکل گرفت. دنیا جهانبخت و مهرداد‌ جم به نظر می رسد که هنوز که هنوزه در ترکیه زندگی می‌کنند ولی آنها تا به حال از محل زندگی شان صحبت نکرده اند و کسی آنها را جدیداً ندیده که بخواهد در قالب یک کلیپ ویدیویی یا لایو اینستاگرامی به مخاطبان شان اعلام کنند که دقیقاً در کجا به سر می برند. شما می توانید با دنبال کردن پیج این دو سلبریتی پر حاشیه و جنجال ساز از بروز ترین پست های آنها با خبر شوید.

پسر دنیا جهانبخت و مهراد جم

دنیا جهانبخت و مهراد جم چرا جدا شدند؟

و اما چرا دنیا جهانبخت و مهرداد جم از یکدیگر جدا شدند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که عده‌ای از هواداران آنها می‌گویند که هیچ جدایی میان آنها صورت نگرفته است و ماجرای طلاق و جدایی آنها کاملاً ساختگی و دروغین می‌باشد و آنها به جهت اینکه در چهره های مشهور اینستاگرامی به شکل نمایان و درخشان جلوه پیدا کنند اقدام به انتشار اخباری که مبنی بر جدایی شان از یکدیگر است کرده اند تا به این وسیله بتوانند بیشتر دیده شوند و توجه همه کاربران فضای مجازی خصوصاً فضای اینستاگرام را نسبت به خود جلب کنند. در این میان عده‌ای دیگر جدایی آنها را تصدیق می‌کنند و می‌گویند که آنها واقعاً از هم جدا شده‌اند و دلیل جدایی شان هم دعوا های اخیر شان می باشد چرا که آنها این اواخر در وقت های زیادی دعوا می کردند و همچنین کارشان به کتک کاری های فراوانی رسیده بود که به صورتی بود که دنیا جهانبخت هر چند وقت یک بار تصاویری از صورت و یا عضو کتک خورده اش در استوری های اینستاگرام قرار می داد که بدین وسیله به طرفداران خود می خواست اعلام کنه که مهرداد جم لیاقت ادامه رابطه با او را ندارد و باید فوراً از یکدیگر جدا شوند و البته خود مهرداد جم هم بارها و بارها در پیج اینستاگرامش اعلام کرده که می خواهد از دنیا جهانبخت به دلایل مختلفی جدا شود.

بیوگرافی پسر دنیا جهانبخت و مهراد جم

جالب است بدانید دنیا جهانبخت و مهرداد‌ جم دارای یک فرزند می باشند که در سال ۲۰۲۱ این فرزندشان به دنیا می‌آید که فرزند آنها نیز یک پسر می باشد. مادر این پسر یعنی همان دنیا جهانبخت برای پسرش در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ساخت یک صفحه شخصی کرد.

سایت شرط بندی پسر دنیا جهانبخت

تحلیلگران فضای اینترنتی اعتقاد به این دارند که دنیا جهانبخت به خاطر اینکه به درآمد بیشتری برسد و سایت شرط بندی برای پسرش تاسیس کند اقدام به ساخت این پیج کرده است.

درآمد دنیا جهانبخت و مهراد جم

اگر بخواهیم در رابطه با درآمدهای هنگفت دنیا جهانبخت و مهرداد جم صحبت کنیم باید بگوییم که آنها از درآمدهای بالایی برخوردار هستند چرا که به واسطه شغل های اینترنتی که در آنها مشغول می باشد آنها نیز به درآمدهای کلانی رسیده اند. در حقیقت آنها هم در پیجشان به واینری مشغول می باشند و هم این که منبع اصلی درآمد آنها را سایت های شرط بندی که تاسیس کرده‌اند تشکیل می دهند.

دنیا جهانبخت و فوش دادن به مهراد جم

دنیا جهانبخت و فوش دادن به مهراد جم

مدتی دنیا جهانبخت اقدام به فحش دادن در پیج اینستاگرامش به همسرش یعنی مهرداد‌ جم کرد که برای همه سوال پیش آمد آیا دنیا جهانبخت و مهرداد جم کات کردند؟ یا اینکه آیا قرار است که رابطه میان آن ها پایان پذیرد؟ از این سوالات کسی چیزی نمی داند فقط تنها می دانند که میان این زن و شوهر این اواخر کدورت هایی در حال شکل گرفتن است که منجر به دعواهای تنش آمیز بین آنها شده و البته صحت جدایی میان آنها معلوم نیست درست باشد یا نباشد.

ماجرای این دو نفر در اپارات

دنیا جهانبخت و مهرداد جم به عنوان دو سلبریتی بسیار پر حاشیه تا به حال کار های جنجالی زیادی کرده اند که از جمله این کارها را می‌توانید با سرچ کردن عبارت « دنیا جهانبخت و مهراد جم لب گیری اپارات » ببینید.

سوالات متداول

  1. اینستاگرام دنیا جهانبخت و مهراد جم به چه منظور است؟

    شما می توانید با وارد کردن نام Donya وMehraad jam در قسمت جست و جوی اینستاگرام پیج آنها را فالو کنید و جزو فالووران آنها شوید.

  2. دلیل رابطه دنیا جهانبخت و مهراد جم چه می باشد؟

    گفته می‌شد آنها برای جذب فالوور با هم رل زده اند ولی بعد از چند وقت مشخص شد که این دو عاشق هم شده‌اند و می‌خواهند با هم ازدواج کنند و بچه های زیادی به دنیا بیاورند.

  3. دنیا جهانبخت و مهراد جم چگونه با هم آشنا شدند؟

    همانطور که دنیا در یکی از لایوهایش می‌گفت با فرستادن استیکر گل در دایرکت مهراد جم باعث به وجود آمدن این دوستی و رابطه شد.

  4. عکس های دنیا جهانبخت و مهراد جم در اینستاگرام به چه صورت است؟

    آنها بعد از اینکه با هم رل زدند بیشتر عکس هایی که در پیجشان می گذارند به صورت دو نفره و گاهی اوقات عکس های تک نفره می باشد که باعث جذب فالوور شده است.

اشتراک گذاری

سلام من سولماز هستم و حدود 6 سال است در زمینه تولید محتوای سایت های کازینویی فعالیت می کنم و علاقه زیادی به تولید محتوای در این زمینه دارم. رشته تحصیلیم در دانشگاه گرافیک بود که هم کار گرافیک انجام می دهم هم در کنارش تولید محتوا میکنم . امیدوارم مطالبی که در زمینه کازینو میزارم به دردتون بخوره.

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه