سوگند

بیوگرافی سوگند سهیلی معروف به سوگند و حواشی زندگی او

سوگند سهیلی یکی از خواننده های خوب رپ فارسی می باشد که در ادامه می خواهیم به بیوگرافی و حواشی زندگی او اشاره داشته باشیم. برای اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

زندگی نامه سوگند

سوگند سهیلی معروف به سوگند خواننده معروف خارج از کشور ایرانی است چند سالی است معروف شده است و ان را به بانوی هیپ هاپ و ار اند بی می شناسیم .او متولد 22 مرداد 1366 از شهر اصفهان است و اکنون ساکن وسپادان کشور المان است. به گفته خودش او در خانواده ای که همه اهل موسیقی بودند بزرگ شده است و همچنین چون پدرش در موسیقی سنتی کار میکرده با موسیقی اشنا شده است.

شروع هنری

او در زمان نوجوانی خود در اولین برنامه استعداد یابی خوانندگی که در کانال ای پی ان پخش میشد شرکت کرد و در همان جا توانست که اول شود. جایزه این مسابقه فقط هزینه ساخت یک موزیک ویدیو بود که توسط خود شبکه ساخته میشد ولی برای چنین استعداد اولی خیلی فوق العاده و شاید هم دست نیافتنی بود. او از همان سن نوجوانی زمانی که 15 سال داشت فعالیت حرفه ای خودش را شروع کرد و با گروهی که درکشور المان بود بنام ار اند ام شروع به اهنگ سازی با اهنگ ها کرد و از همان جا بو که به سبک ار اند بی علاقه بیشتری پیدا کرد.

سوگند

حواشی

بعد از اینکه 2 سال در ان گروه کار خودش را شروع کرده بود تصمیم  به جدایی از ان گروه را گرفت و خواست تا به صورت انفراد ی شانس خود را در خوانندگی و این سبک امتحان کند و یک گروه هیپ هاپ ایرانی را با دختری بنام فریناز تشکیل داد و نام این گروه را انتقام گذاشت.بعد از مدتی بخاطر مشکلاتی از هم جدا شدند هنوز علت این جدایی مشخص نیست و شنیده شد که فریناز دیگر خوانندگی نمیکند. او نیز جزء اولین خوانندگان سبک هیپ هاپ ایران نیز محسوب میشود بعد از این ها در سال 95 اولیت تک اهنگ خود را بنام خاطره منشتر کرد که با استقبال زیادی مواجه شد.از مهم ترین حواشی او شایعات دست به دست شدنش توسط خوانندهای رپر ایرانی را نیز می توا اشاره کرد که در مورد این روابط قبل ازدواجش زمانی بود بود که با عرفان در ارتباط بود و به علت نامشخصی بعد یک کار هنری از هم جدا شندند .

همکاری هنری

سوگند در زمان شورع فعالیت خود تاکنون با هنرمندان زیادی همچون عرفان در اهنگی بنام یادته و منتظر با رضا پیشرو و در اهنگ راه نجات با فریناز با صادق در اهنگ برد و باخت با حصین سینا تهم پایا گروه تن به 10 بهزاد لیتو همکاری های زیادی داشته است که همین امر باعث شده که طرفدارانی زیادی را پیدا کند.نیز در اهنگ حال من خوبه با عرفان نیز مشارکت داشته است.

سوگند

سوگند و ازدواج

زمانی بود که هیچ خبری درمورد ازدواج او نبود تا زمانی نگذشت که صفحه شخصی خود در اینستاگرامش عکس هایی از خودش و همسرش منتشر کرد اسم هنری همسرش زخمی است که او نیز خواننده سبک رپ است بعد از مدتی در زمستان سال 98 سوگند از تولد فرزندش نیز خبر دادد.

خالکوبی سوگند

سوگند برروی دست چپ خود خالکوبی صلیب و روی دست راستش کلمه بیلیو را تتو کرده است و به گفته خودش عقیده من در زندگی به این است که میگویم دنیا بر  اساس اعتقاد میگردد و ابن موفقیتی را که در زندگی دارم مدیون خدا هستم که از من حمایت کرده است و او نیز بر روی ران پایش نیز تتو شیر را نقش بسته است.

سوگند و حصین

سوگند که زمانی زیادی با خوانندگان رپ کار میکرد زمانی که از سمت عرفان به او پیشنهاد  کار شده بود در انجا با فردی بنام حصین یا حصین ابلیس (مدیر سایت سنگین بت) اشنا شد که از سمت حصین به او پیشنهاد یک همکاری هنری نیز به او شد مدتی نگذشت که انها با هم این موزیک را با هم ضبظ کردند و دیری نپاید که حصین پیشنهاد کاری به غیر از موسیقی را به او داد از او خواسته بود که در راه اندازی و مدیریت یک سایت شرط بندی بنام خودشان به او کمک کند و سوگند نیز این پیشنهاد را پذریفت و اکنون مدیریت این سایت را نیز برعهده دارد.

سوگند و مصابحه

او بعد از معروف شدن با شبکه های تلوزیونی زیادی مصاحبه کردند از معروف ترین های انها میشود برنامه کولد اسپری شبکه جم تیوی در برنامه چند شنبه با سینای فارسی وان ورادیو جوان برنامه پرشین پاپارتزی  با شبکه بی بی سی فارسی و اجرا ویژه نوروز این برنامه شبکه منوتو و برنامه اکو این شبکه مصاحبه نوروزی با فرشید منافی در رادیو فردا مصاحبه تخصصی در مورد موسیقی رپ فارسی بنام ایران رپ که اختصاصی برای نوروز سال 1390 ساخته شده بود اشاره کرد .

سوگند و عرفان پایدار

رابطه سوگند و عرفان پایدار چگونه بود؟

سوگند و عرفان از سلبریتی های معروف و مشهور ایرانی هستند که طرفداران بسیار زیادی نیز در سراسر کشور دارند. از مهم ترین روابط سوگند که آن را عمومی کرد می‌ توان به رابطه اش با عرفان پایدار یکی از رپران فارس و رهبر گروه پایدار اشاره کرد. زمانی که سوگند با پایدار وارد رابطه شد، سبب شد تا سوگند بتواند به گروه پایدار نیز وارد شود و در این گروه به فعالیت بپردازد.

جالب است که بدانید تا مدت ها رابطه این دو خواننده کاملاً چراغ خاموش و بی سر و صدا بوده است تا این که در یکی از همکاری هایشان تصمیم گرفتند تا موزیک ویدیویی را منتشر کنند. در این موزیک ویدیو این دو خواننده به عنوان بازیگران به ایفای نقش پرداختند و با مشاهده صحنه‌ هایی در این کلیپ مشخص شد که این دو خواننده در رابطه هستند. زمانی که رابطه سوگند و عرفان در شبکه های مجازی علنی شد، این خبر مانند یک بمب در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام منتشر شد و رسانه‌ ها، اخبار زیادی را در رابطه با این زوج منتشر کردند. البته بعد از علنی شدن این رابطه مدت زمان زیادی طول نکشید تا این که سوگند در یک پست در اینستاگرام خود اعلام کرد که رابطه اش با عرفان تمام شده است و این خبر توسط عرفان تایید شد.

تا مدت ها بعد از کات کردنشان، رابطه سوگند نامشخص بود و او هیچ گاه رابطه خود را در اینستاگرام علنی نکرد تا زمانی که با زخمی یک پست عاشقانه را در اینستاگرام خود منتشر کرد. زخمی یکی از رپران معروف و با استعداد ایرانی است که به دلیل زخمی که بر روی چهره اش دارد این لقب را به خود داده است.

در مورد این زخم در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده بود که به دلیل یک حادثه خیابانی به وجود آمده است. یکی از دلایل شهرت زخمی، مهراد هیدن یکی از رپر های معروف ایرانی می باشد. سوگند و زخمی در سال 1397 با یکدیگر ازدواج کردند و حاصل این ازدواج نیز یک فرزند می باشد که در قسمت بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.

سوگند متولد سال 1366 در ایران می باشد، او شهرت و معروفیت زیادی به دلیل سبک آهنگ ها و صدای خوبش در بین مردم ایران به دست آورده است. سوگند سهیلی زاده در شهر اصفهان متولد شده است و یک دختر با اصالت اصفهانی می باشد که سال های زیادی را در این شهر و کشور ایران زندگی کرده است. البته بعد از چندین سال زندگی در این شهر به همراه خانواده اش به تهران نقل مکان کردند.

زمانی که در تهران ساکن شدند، سوگند در عرصه موسیقی به موفقیت های زیادی رسید و توانست معروفیتش را با آشنایی با آرتیست های خوب کشور استارت بزند. بعد از این که خانواده سوگند به تهران نقل مکان کردند، اقدامات لازم برای مهاجرت را نیز انجام دادند و بعد از آن به انگلیس و شهر لندن مهاجرت کردند. سوگند بین کشور انگلستان، ایران و آلمان رفت و آمد های زیادی داشت و همیشه در سفر بود.

جالب است که بدانید سوگند در خانواده اهل موسیقی به دنیا آمده است چرا که پدرش با سبک سنتی به خوبی آشنایی دارد. پدر سوگند در گروه آهنگسازان موسیقی موزیک های سنتی فعالیت گسترده‌ ای داشته است. سوگند یکی از آرتیست های خوب رپ خوان و هیپ هاپ است که توانسته در کار موسیقی راه خود را به درستی پیش ببرد و تا به اکنون همکاری های زیادی با خوانندگان و رپران معروف در خارج و یا داخل کشور داشته است.

آیا می توان این خواننده را به عنوان بهترین رپ فارسی معرفی کرد؟

سوگند یکی از آرتیست های فوق العاده معروف در زمینه موسیقی زیرزمینی کشور می باشد که توانسته به دلیل صدای خوب و منحصر به فردی که دارد طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد. سوگند در سبک های مختلف موسیقی فعالیت های گسترده ای داشته است و می‌ توان به این گونه بیان کرد که یکی از آرتیست های همه فن حریف موسیقی می باشد که استعداد خوبی در سبک های مختلف موسیقی دارد. به همین دلیل می توان او را به عنوان بهترین خوانندگان رپ فارسی معرفی کرد.

آلبوم جدید سوگند

برند پوشاک سوگند رپر

خیلی از خوانندگان و رپران ایرانی برند های خاص خود را راه اندازی کرده اند و از این طریق توانسته اند درآمد خوبی نیز به دست آورند که این موضوع شامل سوگند نیز می‌ باشد. مدتی است که سوگند رپر معروف ایرانی برند پوشاک خود را راه اندازی کرده است که این برند با استقبال خوبی نیز مواجه شده است. برای مشاهده و یا خرید از این برند می توانید به سایتی که سوگند معرفی کرده است، مراجعه کنید.

آلبوم جدید سوگند

سوگند یکی از آرتیست های فعال و پر کاری است که آهنگ های زیادی را تا به اکنون منتشر کرده است. از جدید ترین آلبوم او می توان به آلبوم من اشاره کرد. زمانی که این آلبوم منتشر شد طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد و خیلی از هواداران و طرفداران از این آلبوم حمایت کردند و این آلبوم را یکی از بهترین آلبوم های او دانستند.

برای شنیدن و دانلود آلبوم من می توانید به اینترنت مراجعه کنید، چرا که خیلی از سایت ها لینک دانلود این آلبوم را در صفحه خود برای علاقه مندان و کاربران قرار داده‌ اند.

این رپر هم اکنون ساکن کدام کشور می باشد؟

سوگند خواننده و ترانه نویس ایرانی همان طور که بیان کردیم در اصفهان به دنیا آمده است و تا نوجوانی و جوانی در تهران زندگی کرده است. بعد از آن به همراه خانواده‌ اش به کشور انگلیس مهاجرت کردند و هم اکنون ساکن شهر لندن می باشد و در این شهر به فعالیت خود به صورت گسترده و حرفه ای ادامه می‌ دهد.

دستگیری سوگند در ایران

مدتی قبل سوگند خواننده معروف در جزیره کیش در کشور ایران دستگیر شد. زمانی که خبر دستگیری سوگند در اینترنت منتشر شد حواشی بسیار زیادی را برای او به وجود آوردند و تا مدت ها، رسانه‌ ها در مورد این موضوع اخباری را منتشر می کردند. او در یکی از مصاحبه های خود بعد از این قضیه بیان کرد که فشار عصبی بسیار زیادی را تحمل کرده است و این اتفاق برای او بسیار ناگوار بوده است. هم چنین او بیان کرد که علت دستگیری اش اتهاماتی مانند تولید و توزیع ویدیو های مبتذل، دایر کردن مرکز فساد و روابط نامشروع بوده است. سوگند بعد از گذشت یک ماه با وثیقه آزاد شد.

دستگیری سوگند در ایران

بهرین آهنگ های سوگند از نظر شنوندگان

سوگند یکی از خوانندگان معروف است که با صدای خوب و آهنگ های زیبایش توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد. از بهترین آهنگ های او که توسط مردم انتخاب شده است می‌ توان به خدایا، مرا ببوس، چیکارت کردم، یادش بخیر، دلم، بلیط یک طرفه و یادته اشاره کرد.

هم چنین باید افزود که این خواننده معروف تا به اکنون با خوانندگان و رپران سرشناس زیادی همکاری داشته است. از یکی از همکاری های خوب و قوی او می توان به همکاری اش با صادق به نام آینه اشاره کرد. هم چنین از بهترین همکاری های دیگر او می‌ توان به همکاری اش با حصین و صادق با آهنگی به نام برد و باخت نیز اشاره کرد. این دو آهنگ از همکاری‌ های خوب این خواننده معروف به شمار می روند که در زمان انتشار طرفداران زیادی را بدست آوردند.

البته باید افزود که این خواننده خوش صدا در موسیقی هیپ هاپ توانسته همکاری‌ های بسیار زیادی با شخصیت‌ های بزرگ رپ داشته باشد. از مهم‌ ترین آن ها می‌ توان به پیشرو، بهزاد لیتو، عرفان و همان طور که بیان کردیم حصین و صادق اشاره کرد.

اسم فرزند اول این خواننده چیست؟

حاصل ازدواج زخمی و سوگند دو رپر معروف ایرانی، یک فرزند پسر به نام میراث می باشد که در سال 1398 به دنیا آمده است. خیلی از رسانه ها بیان کردند که دلیل ازدواج ناگهانی این دو رپر معروف شاید این باشد که سوگند قبل از ازدواجش با زخمی فرزند اول خود را باردار بوده است و آن ها مجبور به ازدواج ناگهانی شده اند. البته این شایعات توسط سوگند و یا زخمی تایید و یا تکذیب نشده است و زمانی که سوگند برای اولین بار خبر بارداری اش را علنی کرد، هواداران و طرفداران این دو آرتیست بسیار خوشحال شدند و به آن ها تبریک گفتند.

در آن زمان، خبر بارداری این خواننده به یکی از خبر های مهم و سوژه‌ های داغ برای رسانه‌ ها تبدیل شده بود که تا مدت‌ ها در مورد این موضوع، اخباری منتشر می شده است.

اینستاگرام سوگند خواننده

در واقع سوگند یکی از خواننده‌هایی می باشد که در میان خوانندگان زن از معروفیت بسیاری برخوردار است و طرفداران بسیار زیادی دارد. او در میان خوانندگان زن توانست خودش را از نظر تعداد فالوور و محبوبیت در صدر جدول قرار دهد و سه میلیون دنبال کننده داشته باشد تاکنون خواننده های دیگری نیز به سه میلیون نفر رسیده بودند اما او با توجه به سنی که دارد خیلی سریع به این تعداد فالوور رسید محتوای کلیپ های او در اینستاگرام همیشه در عرصه خوانندگی می باشد و سعی دارد که همیشه آهنگ هایش را در اینستا با مردم به اشتراک بگذارد و از طرفدارانش بخواهد که با آهنگ هایش دابسمش درست کنند. در واقع او توانسته فعالیت هایش را در اینستاگرام افزایش دهد و با هوادارانش رابطه خوبی را برقرار کند هم چنین از فعالیت های او در اینستاگرام می توانیم به عکس هایی که می گذارد اشاره کنیم اکثر عکس های او در رابطه با تیزر های جدید و یا عکس های خودش می‌باشد و همیشه سعی دارد که پیامد های اخلاقی را میان مردم رواج دهد و از حاشیه دور بماند. سوگند خواننده اینستاگرامی توانسته خودش را در دل نوجوانان و جوانان زیادی جا کند.

سوگند خواننده در پرشین گات تلنت

سوگند خواننده در پرشین گات تلنت

سوگنده یکی از خواننده های معروف ایرانی است که به برنامه پرشین گات تلنت که یکی از برنامه‌های استعدادیابی می‌باشد دعوت شد و داوران از او خواستند که آهنگی را برایشان اجرا کند. او توانست با این اجرا نظر داوران را به خودش جلب کند و طرفدارانش به خاطر وجود او نیز این برنامه را تماشا کنند و آهنگ سلام خانم را اجرا کرد و یکی از بهترین آهنگ های او می باشد.

کلیپ های سوگند خواننده

در واقع کلیپ هایی که سوگند با مردم به اشتراک می‌گذارد محتوایی در رابطه با آهنگ هایش می باشد و این کلیپ ها را با مدل های معروفی که در آن نقش آفرینی کرده اند به نمایش می گذارد. اکثر کلیپ های او در رابطه با تیزر های جدید آهنگش می باشد و یا خودش در حال خواندن آن آهنگ های جدید می باشد تا کنون هیچ گونه کلیپ نامربوط و غیر اخلاقی از او به اشتراک گذاشته نشده است و همواره در تلاش است تا بتواند موفقیت هایش را بیشتر از قبل کند.

سوگند کجاست؟

در واقع سوگند در اصفهان متولد شده است و در آن شهر دیدنی دوران کودکی اش را گذرانده است او دوران تحصیلاتش را در اصفهان گذراند اما پس از مدتی به تهران رفتند و در تهران تصمیم گرفت که به فعالیت هایش رسیدگی کند و عرصه موسیقی را آغاز کند اما دید که در ایران ماندن برای او هیچ سودی ندارد و نمی تواند به چیزی که می خواهد برسد و تصمیم گرفت که برای همیشه از ایران برود. او لندن را مقصد مهاجرت خود انتخاب کرد. این که او هم اکنون در انگلیس و یا آلمان است مشخص نیست اما در این کشورها در حال رفت و آمد می باشد.

سوگند کجاست

5 آهنگ برتر سوگند خواننده

در این قسمت از مقاله می خواهیم چند مورد از آهنگ های سوگند را برای شما بازگو کنیم و بگوییم که محتوای این آهنگ ها چگونه می باشد پس همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری از آهنگ های او کسب کنید در واقع به طور کلی می‌توان گفت که آهنگ های او از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و در میان نوجوانان از طرفداران بالایی دارد او به سبک های آر اند بی و دیگر سبک ها کاملاً مسلط است و تمامی این سبک ها را اجرا می کند.

یادته

این ترک یکی از موزیک های بسیار معروف سوگند می باشد که او این موزیک را به همراه عرفان خوانده است و یکی از جنجالی ترین آهنگ های این دو می باشد

سلام خانوم

سلام خانوم یکی از محبوب ترین آهنگ های سوگند است که از طریق این آهنگ توانست طرفداران زیادی را به دست بیاورد و این آهنگ لایک های زیادی نیز بگیرد و جزو محبوب ترین آهنگ های این خواننده شود.

چیکارت کردم

اهنگ چیکارت کردم با محتوایی عاشقانه که توانست هواداران خاص خودش را پیدا کند و نوجوانان زیادی این آهنگ را گوش کنند.

مرا ببوس

مرا ببوس یکی از آهنگ هایی بود که بازخورد چندان خوبی نداشت و لایک های بسیار خوبی نگرفت با اینکه انتظار می رود یکی از محبوب ترین آهنگ های سوگند باشد اما اینگونه نشد.

خدایا

خدایا یکی از بهترین و زیباترین آهنگ ها و ترک های او می باشد که توانست از این طریق آهنگ های بیشتری نیز به بازار بدهد.

لایو سوگند خواننده چه محتوایی دارد؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم در مورد لایو هایی که خواننده معروف ایرانی می گذارد با شما صحبت کنیم و بگوییم که او چه اشخاصی را به لایو دعوت می کند. در واقع اکثر لایو هایی که می گذارد در رابطه با ترک های جدیدش می باشد و دیگر خوانندگان را دعوت به لایو می‌کند و با کسانی مانند عرفان پایدار در لایو حضور پیدا می‌کنند و با طرفدارانشان صحبت می‌کنند. او یکی از خوانندگان محبوب می باشد که اصلا لایو های جنجالی و پر حواشی نگذاشته است و همیشه سعی دارد که محتوایی اخلاقی را میان مردم ترویج کند و از لایو های بیهوده بپرهیزد.

حضور سوگند در برنامه منوتو

حضور سوگند در برنامه منوتو

برنامه من و تو یکی از محبوب ترین برنامه های ایرانی است که تمام سلبریتی ها و خواننده های مشهور به این برنامه دعوت می شوند و برخی از آن ها در حوزه خوانندگی و برخی دیگر نیز در مسابقات و چلنج های جدید پا می گذارند. گاهی اوقات نیز برخی از خوانندگان را به این برنامه دعوت می‌کنند تا با آنان مصاحبه‌هایی انجام دهند این خواننده نیز به برنامه من و تو دعوت شد و در آنجا نقش آفرینی کرد و با شرکت در مصاحبه ها توانست طرفداران ویژه‌ای را برای خودش پیدا کند.

درآمد سوگند از چه طریق است؟

سوگند یکی از خواننده‌هایی است که توانسته است از طریق راه های مختلفی به درآمدهای بسیار زیادی نیز برسد در واقع اصلی‌ترین راهی که او توانسته درآمدهای زیادی را به دست بیاورد کنسرت های او می باشد که از طریق این کنسرت ها توانسته درآمدش را چند برابر کند و کنسرت‌های متعددی در کشورهای مختلف برگزار کند تا طرفدارانش را از نزدیک ببیند و آن ها نیز به صورت زنده آهنگ های خواننده مورد علاقه خودشان را گوش کنند. او همچنین از طریق کلیپ هایی که در یوتیوب می گذارد درآمدی را برای خودش توانست تعیین کند و با توجه به بازخوردهایی که در یوتیوب دارد نیز به مبلغی پول برسد و از طریق شبکه های مجازی نیز کسب درآمد کند.

خانه سوگند گران قیمت است؟

این خواننده محبوب ایرانی یکی از سلبریتی هایی می باشد که در خانه های لوکس زندگی می کند و سعی دارد که به ثروت بیشتری دست پیدا کند تا بتواند چند خانه برای خودش فراهم کند و هر زمان که دلش خواست به هر یک از خانه هایش برود. او در حال حاضر خانه ای که در آن زندگی می‌کند بسیار لوکس است و امکانات رفاهی بسیار خوبی را توانست برای خودش فراهم کند اما او به طور کل عکس خانه‌اش را کاملاً به فالوورانش نشان نداده است و فقط گاهی اوقات که عکس ها و فیلم هایی را از خودش در قالب استوری به طرفدارانش نشان می دهد قسمتی از خانه اش دیده می شود و مردم می توانند حدس بزنند که او در چه خانه ای زندگی می کند.

سرگرمی های سوگند چه می باشد؟

در حال حاضر این خواننده به قدری سرش شلوغ می باشد و خودش را درگیر حرفه‌ اش یعنی موسیقی کرده است که آنقدر وقت ندارد تا سرگرمی هایی در زندگی اش داشته باشد و خودش را درگیر این تفریحات و سرگرمی ها بکند اما اگر در طول روز وقت خالی داشته باشد و بخواهد مشغول کاری شود فیلم نگاه می کند و یا ممکن است که با دوستانش به بیرون برود و اوج تفریحات او همین مورد ها می باشد زیرا او همه روزه در حال کار کردن است و همیشه در حال رفتن به استودیو و تنظیم کردن و خواندن آهنگ های جدیدش می باشد و هر چه سریع‌تر آهنگ های بهتر به بازار می دهد.

سبک زندگی سوگند چگونه است؟

اکثر خوانندگان و سلبریتی ها هر کدام از آن ها سبک زندگی خاص خودشان را دارند و هیچ گاه دوست ندارند که از یکدیگر تقلید کنند و همواره در تلاش هستند که بتواند الگویی مناسب برای مردم باشند و بتوانند سبکی نو و تازه برای آن ها به وجود بیاورند. در واقع سوگند نیز از سلبریتی هایی می باشد که می‌خواهد با یاد دادن سبک زندگی سالم به مردم پیامدهای خوبی را یاد بدهد و با نشان دادن سبک زندگی اش به مردم توانسته محبوبیتش را از قبل بیشتر کند. در واقع یکی از کسانی است که همیشه سبک زندگی اش سالم می باشد و همیشه در حال کار کردن است و روی موزیک های جدیدش وقت می‌گذارد و با نشان دادن این موضوعات به مردم اثبات می‌کند که خودش نیز در این سبک زندگی پایبند است و دوست ندارد که زندگی اش را صرف خوردن مشروبات الکلی و دورهمی‌های زیاد کند.

سوالات متداول

سوگند کیست؟

سوگند متولد سال 1366 در اصفهان است، او یکی از خوانندگان معروف و با استعداد ایرانی است که در سبک های مختلف مانند رپ و هیپ هاپ و … فعالیت می‌ کند.

دلیل دستگیری سوگند چه بوده است؟

مدتی قبل سوگند در جزیره کیش دستگیر شد. سوگند در مورد علت دستگیریش بیان کرده بود که به او اتهاماتی مانند دایر کردن مرکز فساد، روابط نامشروع و تولید و توزیع ویدیو های مبتذل زده بودند.

همسر سوگند کیست؟

سوگند در سال 1397 با زخمی یکی از رپران معروف و با استعداد ایرانی ازدواج کرده است.

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه