هوبی توکن چیست؟

هوبی توکن نسل سوم تبادل ارز دیجیتال در جهان می باشد، که اخیرا به عنوان یک ارز انتشار و معرفی شده است. هوبی توکن به کاربران مبادله ی ارز دیجیتال برای وفاداری آنها بابت تراکنش کم پاداش و جایزه می دهد. در حالیکه این ارز دیجیتال ارزش خود را در داد و ستدهای دوتایی در مقابل ارزهای دیجیتال پر طرفدار، نگه می دارد. این کار با امید برای با ارزش تر شدن هوبی در میلیون ها کاربری که عمدتا در آسیا هستند، صورت گرفته است.

هوبی توکن چه ویژگی هایی دارد؟

شروع کار و راه اندازی هوبی توکن اقدامات دیگر ساختارهای وفادار توکن ها را دنبال کرده که دیگر ارزها در آنها مبادله شده اند. اولین و مهمترین توکن ها بایننس کوین یا BNB می باشد. با به وجود آمدن بایننس کوین محل بایننس از آنجا که جهان رو به مبادله بود، ایمن شد. بایننس کوین مخارج مبادله را برای مشتری به دلیل وفاداری (در درجه ی اول به دلیل عملکرد سیستم پاداش وفاداری)، کاهش می داد. هرچند، با افزایش تقاضای بایننس کوین، قیمت آن نیز افزایش پیدا کرد. بایننس همچنان در سطح جهان از بزرگترین ارز دیجیتال برای مبادله به شمار می رود، و توکن BNB در بیست ارز دیجیتالی تاپ دنیا قدرتمندانه ثابت است.

از آنجا که هوبی توکن از نسل سوم ارز دیجیتال می باشد، سازندگان هوبی امیدوارند تا این ارز دیجیتال مانند دیگر ارزها به چنین سطح موفقیت و پیشرفت برسد. برای رسیدن به این سطح، سازندگان این ارز مزایای بیشتری را با توجه به BNB به هوبی توکن افزودند تا بتوانند برای رسیدن به خواست خود، موفق شوند. علاوه بر این، آنها ساختار توکن را مقداری متفاوت تر از بایننس کوین ساختند. در این مطلب تلاش داریم تا به مزایا و ویژگی های این ارز دیجیتال تا جای ممکن بپردازیم و شما را با هوبی بیشتر آشنا کنیم.

مزایای هوبی توکن چیست؟

این ارز دیجیتال به کاربران خود مزایای بیشماری را ارائه می کند. بسیاری از این مزایا مانند دیگر توکن ها از جمله بایننس کوین می باشد.  با این حال مزایای هوبی منحصر بوده و طراحی شده است تا نقدینگی، تقاضا و قیمت اولیه را هدایت و تنظیم کند.

این مزایا باعث شده تا HT قرارداد بزرگی بر کاغذ در نظر گرفته شود، و تاریخچه ی قیمت هوبی این حرف را به اثبات می رساند.

کاهش هزینه ی تراکنش

کاربران می توانند سطوح مختلف وی آی پی را در مبادلات ارز دیجیتال HT خریداری و استفاده نمایند. حالت وی آی پی برای کاربرانی که ماهیانه اشتراک خریداری می کنند، کار می کند. بالاترین سطح وی آی پی کاهش هزینه ها تا سقف 50 درصد می باشد. این سطح از تخفیف به برنامه ی بایننس تشابه دارد. هرچند بر خلاف بایننس کوین، هیچ محدوده ی زمانی محددی هنگامی که تاریخ وی آی پی تمام می شود، وجود ندارد. تا زمانی که شما اشتراک ماهیانه ی وی آی پی خود را خریداری می کنید، می توانید از سقف 50 درصد تخفیف برای سالها استفاده نمایید.

امیدواریم از مطلبی که در خصوص هوبی توکن برای شما نوشتیم، راضی بوده باشید.

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه