ارز دیجیتال استراتیس

ارز دیجیتال استراتیس

در این مطلب بر آن هستیم تا به بررسی یکی دیگر از ارزهای دیجیتال یعنی استراتیس بپردازیم. با ما همراه باشید تا از این ارز دیجیتال بیشتر بدانید.

ارز دیجیتال استراتیس چیست؟

استراتیس پلتفرم بلاک چین توسعه یافته برای تشکیلات اقتصادی تجاری است تا به آسانی بتواند برنامه های خاصی را در بلاک چین های خصوصی، بسازد. ساختار برنامه ی استراتیس سازمان ها و نهادها را قادر ساخته تا ساخت بلاک چین خود را سرعت ببخشند و فرآیند توسعه ی در آن را تسهیل سازند.

اگرچه شرکت به صورت ابتدایی نهادهای مالی را در نظر گرفته است، هر تجارت یا کسب و کاری که مرتبط با بلاک چین باشد می تواند از این پروژه سود ببرد. این شرکت حتی با شرکت اغذیه ی دریایی نیز شریک شده است.

استراتیس رویکرد اجرایی بیشتری نسبت به پروژه های بلاک چین مشابه دارد. فراتر از ساخت این پلتفرم، این گروه خدمات مشاوره ای به تجارت ها و کسب و کارها پیشنهاد می دهد. کسب و کارهایی که به راهنمایی برای کار با تکنولوژی خود دارند. آنها همچنین با مشتری هایی که برنامه های غیر متمرکز را می سازند و میزبانی می کنند همکاری می نمایند تا بتوانند نیازهای قرارداد هوشمند خود را کاملا بفهمند و با آن آشنا شوند.

استراتیس چگونه کار می کند؟

استراتیس کوین نمی باشد. پلتفرم خدمات بلاک چینی است که برنامه های مبتنی بر توسعه ی بلاک چین را بهبود می بخشد.  با استفاده از مشتری های لایت استرا تیس، چین های بخش های دیگر، و APIs قوی، می توانید از مزایای بلاک چین بدون نیاز به پشتیبانی کل شبکه ی بلاک چین بهره مند شوید.

بلاک چین به عنوان خدمات

به عنوان Baas پلتفرم، stratis ها از بلاک چین هایی که در شبکه از طریق فضای ابری اجرا می شوند، میزبانی می کنند. ناگفته نیست ند کامل مشتری برای دسترسی یا کار با بلاک چین های اختصاصی شما می باشد. این کار منابع نهادهایی را که به عبارت دیگر می خواهند زمان و منابع مشخص و قابل توجهی را صرف کنند، آزاد می کند.

پلتفرم ICO

با انشعاب توسعه و گسترش خارج از سازمانی، این گروه پلتفرم ICO را نیز ساختند. با پلتفرم ICO شما می توانید ICO اختصاصی خود را در شبکه ی بلاک چین استراتیس را میزبانی کنید.

Stratis با onfido شریک شده است تا چک های kyc را برای هر ICO فراهم کند و تغییرات را ادغام سازد تا به شما این امکان را بدهد تا بیش از 50 ارز دیجیتال متنوع را به عنوان سهام ICO پشتیبانی و حمایت نماید.

هویت STRATIS

مشابه با Civic، هویت و مشخصه ی stratis به صورت اساسی هویت های درون بلاک چین را ذخیره سازی می کند. شما می توانید از برنامه استفاده کنید تا هویت تجارت را برای سرمایه گذاری تایید نمایید، تایید تاریخ آنلاین آن است که آنها می گویند که هستند، و یا حتی هویت شما را اثبات و تایید می نماید. شما می توانید با این کار آن مقدار اطلاعاتی را که می خواهید به اشتراک بگذارید را کنترل نمایید.

امیدواریم از مطلبی که در خصوص استراتیس برای شما نوشتیم، راضی بوده باشید.

اشتراک گذاری

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه