ارز دیجیتال گلم

ارز دیجیتال گولم

از دیگر ارزهای موجود در بازار ارز دیجیتال می توان به گولم اشاره کرد. در این مطلب تلاش شده است تا به بررسی مهمترین ویژگی های این ارز دیجیتال بپردازیم. با ما همراه باشید تا با ویژگی های مهم گُلم آشنا شوید.

ارز دیجیتال گولم چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

گولم یک نوع پلتفرم بلاک چین است که فضای ابری توزیع شده استفاده می کند تا انرژی محاسبات وسیع در دسترسی را برای توده ها انجام دهد. شبکه ی گولم در نظر دارد تا به اولین “سوپر رایانه ی جهانی” تبدیل شود. شبکه به دارندگان توکن های GNT اجازه می دهد تا قدرت پردازش کم خود را “اجاره بدهد”. بعدها این شبکه های محاسبات خوشه ای اضافه می گردد تا قدرت فرآیند را را به آن جا که نیاز است، برای وظایف متمرکزی مانند ارائه ی ویدیو یا فیلم، ارسال کند.

معرفی شبکه ی گُلم

شبکه ی گولم می تواند ثابت کند که یکی از موثرترین dApp های در بلاک چین اتریوم می باشد. این پلتفرم (که به عنوان بتا در آپریل 2018 پس از 14 بار اجرا شدم نرم افزار، رونمایی شد) این امکان را فراهم کرده است تا افراد قدرت محاسبات یدکی خود را برای الحاق به شبکه های محاسبات خوشه ای، اجاره دهند.

هر کس که با حمله های DDoS آشنایی داشته باشد، می داند که این رایانه های خوشه ای چه قدر می توانند قدرتمند باشند. در سال 2010، پی پال توسط یکی از اولین حملات منتشر شده ی DDoS ، به دلیل سر باز زدن از فرآیندهای پرداخت به ویکیلیکز، مورد هدف قرار گرفت. در مارچ 2018، گیت هاب توسط یکی از حملات DDoS در 1.35 ترابیات در هر ثانیه مورد هدف قرار گرفت، که این حمله یکی از بزرگترین حمله های تاریخی DDoS به شمار می رود. متخصصان تخمین می زنند 33 درصد از خرابی های پیش آمده در اینترنت توسط DDoS انجام شده است و ناشی از حملات این برنامه می باشد.

این حملات ثابت می کند که گروه های رایانه های شخصی می توانند از سرورهای بزرگ پیشی و سبقت بگیرند.

گُلم ها چگونه کار می کنند؟

گُلم توسط یک نهاد سوییسی تاسیس شده توسط CEO جولیان زاویستوسکی، CTO پایوتر ژانیوک و COO آندرزج رگولسکی، توسط شرکت گُلم ساخته شد. همانند Aribnb و Uber ، بازار دو بخشی است، که شرکت گُلم را مستلزم می کند تا دو درخواست کننده و فراهم کننده ی قدرت پردازش را مشخص نماید. در واقع یک بازرگانی سه طرفه است، اما ما می توانیم در عرض یک دقیقه وارد آن شویم.

Golem یک پروژه ی بلند پروازانه ای است که رایانش ابری توزیع شده برای ایجاد قدرت ابر رایانه ای در دسترس توده ها استفاده می کند. تا کنون فقط برای پردازنده ی CPU CGI کار کرده است، اما گروه این پلتفرم به سختی تلاش می کند تا موارد استفاده ی آن را بیشتر توسعه دهد. موفقیت گُلم به این فاکتورها و ویژگی ها بستگی دارد.

امیدواریم از مطلبی که در خصوص یکی دیگر از پلتفرم ها و شبکه های ارز دیجیتال یعنی گولم برای شما نوشتیم، راضی بوده باشید.

اشتراک گذاری

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه