ارز دیجیتال تتر

ارز دیجیتال تتر چیست؟

در این مطلب به بررسی ارز دیجیتال تتر خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این ارز با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال تتر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

برای ارز های دیجیتال، نوسانات روزانه ی ارز به صورت گسترده و نگران کننده است، که ارزهای دیجیتال این نوسانات را برای استفاده ی طولانی مدت، بی تاثیر می کند. درحالیکه نوسان ها استفاده از ارز های دیجیتال را به عنوان سرمایه ی پر مخاطره افزایش می دهند، کارآمدی خود را به عنوان وسیله ای برای تبدیل ارز محدود می کند. ارز های دیجیتال این مسئله را به وسیله ای برای روند کلی تبدیل کرده است که هنگامی که به عنوان ابزار دارک وب استفاده می شد، بعدها امکان خاموش کردن و استفاده نکردن آن وجود داشت. بعدها، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یک گزینه برای سرمایه گذاران به شمار رفت، اما با گذشت زمان این سرمایه گذاری برای آنها شیرین شد.

Tether چیست؟

تتر سومین نسل ارز دیجیتال پول ثابت است که ارزش آن به دلار آمریکا و دیگر قوانین، ثابت نگاه داشته شده است. تتر سرمایه ی ارز دیجیتالی است که تتر لیمیتد ساخته شده و در پروتکل omni به عنوان توکن صادر شده در بلاک چین عمل می کند. به عنوان یک قانون در حساب سرانگشتی، هر تراکنش مالی omni در تراکنش بیت کوین ثبت شده است و دقیقا همان جمع های کل تراکنش را به اشتراک می گذارد.

با تشدید مقدار توکن های USDT که در شبکه ی OMNI صادر شده است، تتر اشتراک مشهور را میان دیگر کوین هایی که در همان پروتکل با چیزی بالا 90 درصد تراکنش های OMNI  اجرا می شوند، دارد.

تتر از مهمترین و محبوب ترین ارز ثابت جهان بوده، و حتی به عنوان جایگزین دلار در مبادلات پر طرفداری مانند بیتفینیکس و پولونیکس عمل می کند. اینکه می گویند با USDT بازگشته بدان معنا است که برای هر تتری که صادر می شود، به همان مقدار دلار رزرو و نگهداری می شود.

هرچند، دلار آمریکا برای انکه در پارادیام بازارهای جهانی شیفت شود، معاف نیست و مورد هدف نوسان های بازارها قرار می گیرد.

صدور ارز دیجیتال tether برای کمک به کاسته شدن نوسان های ارزهای دیجیتال طراحی شده و امکان استفاده از ارز دیجیتال به عنوان پول قانونی با خواست کاربران را فراهم می سازد. بنابراین، ارزش آن وسیله ای نیست تا مورد هدف دگرگونی و بی ثباتی بازار ارز قرار گیرد و ارزش آن معادل 1 دلار باشد. یورو نیز از ارزهای tether به شمار رفته و توکن خود را با آن، به دلیل کنترل عملکرد کنترل با اتحادیه ی اروپا ثابت نگه داشته شده است، اتحادیه ی اروپا درصد بزرگی از بازار بزرگ مالی و ارز جهان را کنترل می کند.

مزایای این ارز دیجیتالی

ارز دیجیتال منتقل شده:

tether انتقال پول نقدی به ارز دیجیتالی را به راحتی امکان پذیر می کند.

پذیرفته شده:

تعداد زیادی از پلتفرم های خوب و کاربردی با ارزهای دیجیتالی که پلتفرم های خود را پس از تقبل tether دریافت می کنند، کار می کنند.

امیدواریم از مطلبی که در خصوص تتر نوشتیم، راضی بوده باشید.

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه