ارز دیجیتال لومن

ارز دیجیتال لومن چیست؟

در این مطلب به بررسی ارز دیجیتال لومن یکی از مهمترین نمونه های استلار خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا از لومن بیشتر بدانید.

ارز دیجیتال لومن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

استلارساخته شد تا نمایش همه ی ارزهای دیجیتالی را پشتیبانی کند، اما خود استلار توکن مخصوص به خود را ساخته است که لومن نامیده می شود. این ارز ساخته شده تا نقش خاص خود در شبکه را داشته و پر کند. در این طراحی، استلار نیاز دارد تا هر حساب تعداد کمی از لومن را برای مدتی در خود نگهداری نماید.

نیازمندی به این ارز دیجیتال معقولانه بوده- و مقدار کم آن برای بسیاری از حساب ها کافی می باشد. جزئیات فنی کامل در اسناد استلار ذخیره شده است، اما در این مطلب تلاش داریم تا به بررسی چند مفهوم با کلاس بالای آن بپردازیم.

چرا استلار به لومن نیاز دارد؟

نیاز به این ارز دیجیتالی به دلیل سیستم هدایت استلار برای طراحی امور مالی به وجود آمد و افزایش پیدا کرد. بدون هزینه و یا مانع کم قیمت، ممکن است پلتفرم با اسپم یا چیزهای بی معنی پر شود یا به عنوان سیستم داده های قراردادی استفاده شود. این خروجی ها توطئه های پشت سر استلار را خنثی و مغلوب می سازد: با سرعت باشد، سیستم پرداخت موثر.

برای حل این مسئله، نیاز داریم تا مقداری از اختلاف هایی که برای اکتورهای بی نتیجه یا بازدارنده های بد وجود دارند را معرفی کنیم. تحمیل بالانس کم بر هر حساب و هزینه های تراکنش های کوچک به عنوان هزینه های بازدارنده انتخاب شده اند.  همین الان، کمترین بالانس 1 لومن و کمترین هزینه برای انجام هر تراکنش 0.00001 لومن می باشد. این مقدار کم کافی است تا استلار را به صورت گسترده در دسترس قرار دهد، اما مقدار زیاد آن کافی است تا در مقایس بزرگ مشکلات و دردسر ایجاد کند.

از آنجا که استلار سیستم جهانی برای پول و ارز است، ما می توانیم این امکان را برای افراد ایجاد کنیم تا هزینه ها را از طریق دلار، پزوها، یوان یا هر ارز دیگری پرداخت کنند. اما این احساس به وجود آمد که این کار مناسب نیست. در ابتدا، این تمایل نمی خواست ایجاد شود تا شبکه هر ارزی را تقبل کند- اگر استلار از دلار استفاده کرده است، هزینه و قیمت شبکه برای آمریکایی ها ثابت می ماند اما برای دیگران بالا می رود. به همین منظور و برای فراهم کردن راحتی کاربران، این شرکت خواستار آن شد تا سرمایه ی ابتدایی دیجیتال را به وجود بیاورد که آزاد بودن اینترنت را در برگیرد و از اقتصاد جدا باشد و مطابق فاکتورهای سیاسی عمل نکند.

خرید و فروش لومن

برای استفاده از استلار نیاز است تا لومن خریداری شود. خوشبختانه، این ارز دیجیتال برای تبادل ارز و پول وجود دارد و برای مبادله ی مستقیم در شبکه ی استلار در دسترس قراردارد.

این مسئله را در نظر داشته باشید که ارزهای دیجیتال می تواند بی ثبات باشد و خرید آنها پر ریسک است.

امیدواریم از مطلبی که در خصوص ارز دیجیتال لومن برای شما نوشتیم، راضی بوده باشید.

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه