دنیل نگرانو

دنیل نگرانو بهترین پوکر باز قرن کانادایی

دنیل نگرانو ، متولد 26 ژوییه 1974. او یک پوکر باز حرفه ای کانادایی است. طبق بررسی های انجام شده توسط سایت های معتبر پوکر، دنیل بهترین پوکر باز قرن معرفی شد.

بیوگرافی دنیل نگرانو

بیوگرافی دنیل نگرانو

در رابطه با بیوگرافی دنیل نگرانو می توان این گونه بیان کرد که او متولد 26 ژوئیه 1974 در تورنتو، کانادا است. نگرانو یکی از معروف‌ ترین و برترین بازیکنان پوکر در سراسر جهان می باشد. گفتنی است که نگرانو به دلیل موفقیت‌ ها و هم چنین عملکرد برتر خود در پوکر به عنوان بهترین بازیکن قرن توسط شاخص جهانی پوکر (GPI) شناخته شده است.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دنیل نگرانو پوکر باز مشهور کانادایی در چندین مصاحبه میزان ثروت و درآمدش را نیز اعلام کرده است. باتوجه به این که او تا به اکنون در مسابقات و تورنمنت های مختلفی شرکت کرده است و در اکثر آن ها برنده شده است. به همین دلیل در طول این سال ها او توانسته به ثروتی بیش از 42 میلیون دلار دست پیدا کند. نگرانو هم اکنون در مسیر پیشرفت و موفقیت قرار گرفته است و در حرفه پوکر توانسته نام و آوازه خود را به گوش همه دنبال کنندگان مسابقات پوکر برساند. هم چنین طرفداران و هواداران فراوانی را نیز بدست آورده است.

بهترین پوکر باز قرن

به تشخیص سرویس رتبه بندی مستقل پوکر، شاخص جهانی پوکر (GPI)، دنیل نگرانو، بهترین بازیکن قرن شناخته شد.

بهترین بازیکن سال در دو دوره WSOP

این افتخار نصیب دنیل نگرانو شد و تنها کسی که دو بار این شانس را داشت، که در سال های 2004 و 2013، بهترین پوکر باز سری رقابت های جهانی پوکر شود.

بهترین بازیکن سال در دو دوره WSOP

بهترین بازیکن سال در دو دوره WPT

نوگرانو همچنین در سال های 2004 و 2005 به عنوان بهترین بازی کن تور جهانی پوکر شود.

تالار مشاهیر پوکر

در سال 2014، نام او در تالار مشاهیر پوکر در لاس وگاس به ثبت رسید.

نام دانیل در مجله ورق باز

در سال 2006، از دانیل به عنوان محبوب ترین پوکر باز جوایز گالا، در مجله ی ورق باز، یاد برده شد.

چگونه به اینستاگرام دنیل نگرانو دسترسی داشته باشیم؟

دنیل نگرانو با توجه به این که از شهرت و معروفیت بسیار زیادی برخوردار است و مخاطبان و طرفدار فراوانی هم دارد. به همین دلیل چندی قبل در اینستاگرام یک صفحه شخصی برای خود راه اندازی کرد تا به این گونه بتواند با مخاطبان و طرفدارانش در ارتباط باشد. حال این روزها نگرانو اینستاگرام را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده است و از طریق صفحه شخصی‌ اش فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهد را به آن ها به اشتراک می‌ گذارد. حال اگر تمایل دارید تا صفحه شخصی این پوکرباز معروف را پیدا کنید. پیشنهاد می‌ کنیم تا به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید و عبارت (dnegspoker) جستجو نمایید. به این گونه پیج دنیل برای شما نمایش خواهد یافت.

گفتنی است که در حال حاضر دنیل در اینستاگرام بیش از 392 کا فالوور دارد که هر روز به تعداد آن ها افزوده می‌ شود. حال این موضوع نشان دهنده میزان محبوب و شهرت این بازیکن پوکر در میان کاربران اینستاگرام می‌ باشد. حال شما با دنبال کردن پیج این بازیکن پوکر می توانید از جدیدترین فعالیت هایی که انجام می دهد مطلع شوید و هم چنین به مشاهده تصاویر و کلیپ‌ هایی که دنیل برای مخاطبانش منتشر می‌ کند بپردازید.

بررسی مصاحبه های دنیل نگرانو

بررسی مصاحبه های دنیل نگرانو

با توجه به این که دنیل نگرانو در حال حاضر در دنیای پوکر توانسته جایگاه ویژه‌ ای را از آن خود کند و به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی رسیده است. به همین دلیل تا به اکنون مصاحبه‌ های متعددی توسط برنامه‌ های مختلف که در راستای پوکر فعالیت می‌ کنند با دنیل انجام شده است. حال گفتنی است که معمولاً دنیل در مصاحبه‌ های خود در رابطه با فعالیت‌ هایی که در پوکر انجام می‌ دهد، فراز و نشیب‌ هایی که در طی این سال‌ ها پشت سر گذاشته است، اهدافش برای آینده، جوایز و مبالغی که در مسابقات برنده شده است و غیره به صحبت پرداخته است. تمام مصاحبه‌ های دنیل تا به اکنون نیز مورد استقبال مردم به ویژه علاقمندان به پوکر و طرفداران او قرار گرفته اند و از بازدید بسیار بالایی هم برخوردار شده اند.

حال اگر شما هم یکی از طرفداران این پوکر باز معروف هستید و تمایل دارید تا بیشتر با او آشنا شوید پیشنهاد می‌ کنیم تا به مشاهده مصاحبه‌ های این بازیکن پوکر بپردازید. برای مشاهده مصاحبه‌ های او نیز کافی است تا به اینترنت و یا یکی از پلتفرم‌ های ویدیویی مراجعه نمایید. ناگفته نماند که با مشاهده مصاحبه‌ های این پوکر باز می‌ توانید در رابطه با دنیل نگرانو در WSOP، باخت های دنیل نگرانو و بلوف زدن دنیل نگرانو نیز اطلاعات جالبی را به دست آورید.

بیشترین مبلغ برد این پوکر باز چقدر بوده است؟

گفتنی است که دنیل از زمانی که فعالیت خود را به صورت جدی در حرفه پوکر شروع کرده است در مسابقات و تورنمنت‌ های مختلفی شرکت کرده است. او در اکثر این تورنمنت ها برنده بوده و مبالغ بسیار خوبی را به عنوان جایزه دریافت کرده است. البته در همین خصوص شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بزرگ ترین برد این بازیکن پوکر مربوط به یک تورنمنت در سال 2014 بوده است که در این تورنمنت او بیش از 8 میلیون دلار را برنده شده است. به همین دلیل پس از این تورنمنت نام او بر سر زبان‌ ها افتاد و خیلی از افراد تمایل پیدا کردند تا در رابطه با این بازیکن پوکر اطلاعات بیشتری را به دست آورند.

مهم ترین رقیبان دنیل نگرانو چه کسانی هستند؟

مهم ترین رقیبان دنیل نگرانو چه کسانی هستند؟

دنیل نگرانو در طول این سال‌ ها در تورنمنت‌ های متعددی شرکت کرده و رقیب‌ های سرسختی نیز داشته است. حال در ادامه می خواهیم به معرفی مهم‌ ترین و سرسخت‌ ترین رقیب‌ های این بازیکن پوکر بپردازیم. از این رو پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

آنتونیو اسفندیاری

به جرات می‌ توان بیان کرد که مهم ترین و سرسخت‌ ترین رقیب این بازیکن پوکر شخصی به نام آنتونیو اسفندیاری است. او یک بازیکن حرفه‌ ای ایرانی است که جزو برترین و معروف‌ ترین بازیکنان پوکر می‌ باشد که تا به اکنون در اکثر مسابقات پوکر برنده بوده است. جالب است که بدانید یکی از حواشی دنیل نگرانو نیز مربوط به بازی های دنیل نگرانو با آنتونیو اسفندیاری بوده است. چرا که تمام مسابقات این دو بازیکن از جذابیت و هیجان زیادی برخوردار بوده اند.

دنیل کلمن

دنیل کلمن یکی از بازیکنان پوکر می‌ باشد که با پیروزی‌ های مکررش در مسابقات مختلف توانسته جایگاه ویژه‌ ای را در دنیای پوکر از آن خود کند. هم چنین ناگفته نماند که در حال حاضر دنیل کلمن یکی از سرسخت‌ ترین رقیب‌ های نگرانو نیز به شمار می‌ رود.

فیل هلموث

فیل هلموث در دنیای پوکر به عنوان یک بازیکن برجسته و پرافتخار شناخته می‌ شود. او به دلیل ویژگی‌ های منحصر به فردی که در طول مسیر حرفه‌ ای از خود نشان داده است توانسته طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را نیز به دست آورد. گفتنی است که فیل و دنیل تا به اکنون در مسابقات متعددی در مقابل یکدیگر بوده اند و از رقیب‌ های سرسخت یکدیگر نیز به شمار می‌ روند.

سام تریکت

از دیگر رقیب‌ های سرسخت و معروف دنیل می‌ توان به سام تریکت اشاره کرد. او یکی از پوکر بازهای مشهور و پرطرفدار می‌ باشد که در سال‌ های اخیر با جوایزی که برنده شده است توانسته به یکی از ثروتمندترین پوکر بازهای سراسر جهان تبدیل شود. گفتنی است که سام تریکت در حال حاضر از محدود پوکر بازهای انگلیسی به شمار می‌ رود که توانسته نام خود را در بین قهرمانان این رشته به ثبت برساند.

آموزش پوکر با دنیل نگرانو

آموزش پوکر با دنیل نگرانو

با توجه به این که در حال حاضر دنیل به یکی از پوکر بازهای حرفه‌ ای و ماهر تبدیل شده است که مخاطبان و طرفداران فراوانی هم دارد. به همین دلیل این روزها خیلی از مخاطبان او تمایل دارند تا توسط دنیل آموزش ببینند و همانند او به یک پوکر باز حرفه‌ ای تبدیل شوند. حال با توجه به این که خیلی از علاقمندان به پوکر به ویژه مخاطبان و طرفداران او تقاضا داشتند تا توسط دنیل آموزش ببینند. به همین دلیل دنیل نگرانو مدتی است که در آموزش پوکر نیز فعالیت می‌ کند.

در این باره گفتنی است که هم اکنون دنیل شاگردهای خصوصی متعددی دارد که به آن ها به صورت حرفه‌ ای آموزش پوکر را می‌ دهد. هم چنین علاوه بر آن او تا به اکنون کتاب‌ ها و ویدیوهای متعددی به صورت عمومی در رابطه با آموزش پوکر در فضای مجازی برای علاقمندان منتشر کرده است.

نگاهی به مهم ترین ترفندهای بازی دنیل نگرانو

بهتر است بدانید که در حال حاضر اکثر پوکر بازهای حرفه‌ ای و با تجربه دارای یک سری ترفندها و استراتژی‌ های مخصوص به خود هستند که با اعمال آن ها در هنگام بازی توانسته‌ اند عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند. هم چنین احتمال پیروزی شان را افزایش دهند که این موضوع شامل دنیل نگرانو نیز می‌ باشد.

حال در همین خصوص شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دنیل به مهارت‌ های خواندن حریفان و استراتژی‌ های بازی متغیر شهرت دارد. هم چنین ناگفته نماند که این بازیکن پوکر توانایی عالی در تحلیل بازی و انعطاف پذیری نیز دارد.

این پوکر باز کجا زندگی می کند؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم دنیل متولد کشور کانادا و شهر تورنتو می‌ باشد. حال گفتنی است که او از دوران کودکی تا به امروز در شهر تورنتو زندگی کرده است و به نظر می‌ رسد که تصمیم ندارد تا محل زندگی خود را تغییر دهد.

البته این موضوع را هم باید افزود با توجه به این که دنیل در مسابقات و تورنمنت های مختلفی شرکت می‌ کند. به همین دلیل هر چند وقت یکبار او برای شرکت در یک تورنمنت به شهرها و یا حتی کشورهای دیگر به ویژه ایالات متحده آمریکا سفر می‌ کند. اما با این حال در حال حاضر محل زندگی او شهر تورنتو می‌ باشد.

اشتراک گذاری

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه