مدگل

بیوگرافی مدگل دوست دختر سابق جیدل + بررسی سن، قد و آدرس یوتیوب

مدگل یکی از خوانندگان موزیک رپ است. او با جیدال، خواننده دیگر معروف در سبک رپ رابطه دارد. آن دو با هم همکاری های زیادی داشته اند که تقریبا می توان گفت در اکثر آهنگ ها موفقیت آمیز بوده اند. آن ها در حال حاضر نیز موزیک های زیادی به صورت آماده دارند که قرار است خیلی زود آن ها را منتشر کنند.

از بیوگرافی آتوسا مدگل چه اطلاعاتی به دست می آید؟

از بیوگرافی آتوسا مدگل چه اطلاعاتی به دست می آید؟

در بیوگرافی آتوسا مدگل این نکته آمده است که Madgal نامش را از سریال محبوب فرندز انتخاب کرده است. مدگل به معنی دختر دیوانه است و او وقتی در این سریال آن نام را شنید، عاشقش شد. آتوسا از دوران کودکی به موزیک علاقه زیادی داشت. به دلیل همین علاقه او درسش را در ایران هرگز ادامه نداد و در دوران پیش دانشگاهی ترک تحصیل کرد. سپس به دبی رفت و در آن جا شروع به تحصیل در رشته مدیریت مهندسی کرد. او نمراتش در این زمینه همیشه بالا بود. Madgal به کلاس های آواز سنتی و موزیک می رفت اما به دلیل عدم علاقه، هرگز آن ها را ادامه نداد.

تاریخ تولد مدگل 7 اردیبهشت ماه سال 1374 است. سن آتوسا مدگل 26 سال است. در همین سن او توانسته است قطعات زیادی را منتشر کند و نامش را در فضا مجازی و صنعت موزیک، جز نام های محبوب و پر طرفدار قرار دهد.

شغل اصلی مدگل چیست؟

شغل اصلی آتوسا مدگل یوتیوبری می باشد. می توان گفت که او هم چنین خواننده نیز می باشد. اما اکثرا او را در جایگاه یوتیوبر بودن می شناسند و موزیک های او کم تر معروف است. جالب است که بدانید، آتوسا مدگل در سال دو هزار و بیست و سه به پردرآمد ترین یوتیوبر ایرانی شناخته شد.

او که خلاقیت و مهارت بسیاری در ساختن کلیپ های یوتیوب داشت، بالاخره توانست به راحتی به اهداف خودش درست پیدا کند. همان طور که قبلا هم گفته بودیم، آتوسا مدگل در ساخت کلیپ هایش خلاقیت داشت و بسیاری از آن ها را چالش های بامزه و خنده داری ساخته بود که در آن زمان ها کنار دوس پسر سابقش، این کلیپ ها را منتشر می کرد.

حتما شما نیز می دانید که کسانی که در یوتیوب فعالیت دارند و آن هایی که فعالیت شان در یوتیوب زیاد می باشد، از یوتیوب مبلغ بسیار زیادی را دریافت می کنند که آتوسا مدگل نیز از این قاعده مستثنی نیست. او درآمد بسیاری نیز از طریق یوتیوبری دارد و به همین خاطر او بیش تر یوتیوبر شناخته می شود تا خواننده.

چرا آتوسا مدگل می گوید زمین تخت است؟

چرا آتوسا مدگل می گوید زمین تخت است؟

یکی از فکت هایی که مدگل در مورد آن ها در یکی از کلیپ های یوتیوب خود صحبت کرده است، این است که زمین تخت است و گرد نمی باشد. این ویدئو او یکی از معروف ترین و پر بیننده ترین ویدیوهای مدگل بود که در صورت علاقه می توانید اصل این ویدیو را در چنل یوتیوب او مشاهده کنید. البته عده زیادی از کاربران نیز معتقدند که مدگل برای ویو بیشتر دست به ساخت کلیپ ها حاشیه ای می کند و معتقدند بخش زیادی از محتوای کلیپ های او فیک و دروغین هستند و صرفا برای بازدید و ویو بالا آن ها را منتشر می کند.

آهنگ های محبوب مدگل کدامند؟

آتوسا مدگل که از رپرهای تازه کار محسوب می شود؛ در این مدت فعالیتش در زمینه موزیک و سبک رپ، آهنگ های زیادی منتشر کرده است. در بسیاری از این آهنگ ها او با خوانندگان دیگر همکاری داشته است. اغلب این همکاری ها برای او موفقیت آمیز بوده اند. تقریبا مدگل در تمامی آهنگ هایش با جیدال، دوست پسرش می خواند. البته به جز این لیست آهنگ های دیگری مانند آهنگ سرنوشت مدگال و دیگر آهنگ هایش که با خوانندگان دیگر خوانده است نیز بسیار محبوب هستند.

دیگه دیره مدگل

یکی از آهنگ های پر طرفدار مدگل، دیگه دیره است. این آهنگ از استقبال خوبی از طرف مخاطبان مواجه شد و توانست به یکی از موزیک های شنیدنی و محبوب Madgal تبدیل شود. مدگل در این آهنگ با زیبایی تمام، صدایش را به رخ کشیده است.

زیبای وحشی مدگل

مدگال زیبای وحشی را در سال 2019 منتشر کرد. این آهنگ را می توان به عنوان اولین آهنگ این خواننده دوست داشتنی نام برد. Madgal با این آهنگ به مردم معرفی شد و از آن پس به طور جدی تری در زمینه موزیک و سبک رپ کار کرد.

بنفش مدگل

شاید ترانه بنفش را بتوان محبوب ترین و پر دانلود ترین ترانه مدگل نام برد. جیدال و مدگال بنفش را با هم خواندند و در لایوی اشاره کردند که با این آهنگ همزاد پنداری های زیادی کرده اند. این قطعه در زمان انتشارش رکورد دانلود روز را برای خودش ثبت کرد.

توییتر آتوسا مدگل فعال است؟

توییتر آتوسا مدگل فعال است؟

توییتر یکی از اپلیکیشن های جذاب و پر مخاطبی است که امروزه بسیاری از افراد برای ارتباط با یک دیگر از آن استفاده می کنند، همین طور اکثر افراد معروف نیز در توییر اکانت دارند و از این اپلیکیشن استفاده می کنند. آتوسا مدگل نیز یکی از هزاران افراد معروفی است که در فضای توییتر فعالیت دارد.

اما بهتر است که بگوییم او در فضای توییتر فعالیت زیادی ندارد و بیش تر فعالیت او ابتدا در یوتیوب و سپس در اکانت اینستاگرامی اش می باشد. به هر حال در صورتی که مشتاق هستید تا اکانت توییتر آتوسا مدگل را در این اپلیکیشن مشاهده کنید، می توانید ابتدا این اپلیکیشن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

در این اپلیکیشن برای پیدا کردن صفحه افراد معروف مانند مدگل کافی است که نام آن ها را در قسمت جست و جو تایپ کنید و پس از آن زمانی که نتایج بالا آمد، می توانید به راحتی به صفحه توییتر مدگل دسترسی پیدا کنید.

دسترسی به اینستاگرام مدگال چگونه است؟

برای دنبال کردن مدگل در اینستاگرام، کافی است که نام madgalmusic را در اینترنت سرچ کنید. با جست و جو نام این خواننده در پلتفرم اینستاگرام می توانید به کلیه تصاویر و پست هایی که مدگل از خودش و فعالیت هایش منتشر می کند، دست پیدا کنید. مدگال اینستا و یوتیوب را به عنوان محل اصلی برای فعالیت ها و پست هایش انتخاب کرده است. او از طریق این پلتفرم اجتماعی و محبوب با مخاطبانش در ارتباط است و از زندگی و فعالیت هایش در زمینه موسیقی به آن ها اطلاعاتی می دهد.

رابطه این خواننده با پوریا پوتک

پوریا پوتک یکی خواننده های معروف و محبوب نسل سوم رپ فارسی است که می توان گفت او استعداد خوبی در خواندن رپ دارد. پوریا پوتک و مدگل موزیکی را با همکاری یک دیگر منتشر کرده اند که همکاری مدگل با پوریا پوتک فرصتی بود که برای مدگل به وجود آمد و او را معروف تر کرد.

پس از این که موزیک پوریا پوتک و آتوسا مدگل منتشر شد، بسیاری از رپ دوستان و بسیاری از دوست داران پوریا پوتک و آتوسا مدگل این آهنگ را دانلود کرده و گوش کرده اند. این موزیک پس از انتشارش یکی از پر دانلود ترین موزیک ها بود. جالب است که بدانید همکاری پوریا پوتک با آتوسا مدگل باعث شد که هر دو آن ها بیش از پیش معروف شوند.

پس از همکاری این دو خواننده معروف و محبوب با یک دیگر، رابطه آن ها با هم بسیار خوب بود تا جایی که زمانی که فرزند پوریا پوتک به دنیا آمد، آتوسا مدگل به او تبریک گفت و برای او و خانواده اش آرزوی سلامتی کرد.

دسترسی به اینستاگرام مدگال چگونه است؟

عکس های Madgal را چگونه ببینیم؟

با سرچ کردن نام Madgal در اینترنت می توانید به تصاویر این خواننده دست پیدا کنید. یکی از راه های دیدن تصاویر Madgal، دنبال کردن پیج او در اینستاگرام است، همچنین شما می توانید پیج اینستاگرام جیدال را در اینستاگرام دنبال کنید. این دو تقریبا 7 سال است که با هم ارتباط بسیار نزدیک و عاشقانه ای دارند و به همین دلیل ویدیو ها و تصاویر زیادی از هم منتشر می کنند.

مدگال و دوست پسرش جیدال رابطه خوبی با هم دارند؟

مدگل و جیدال مدت ها است که با یکدیگر رابطه دارند. در حقیقت می توان گفت آشنایی مدگل با موزیک و سبک رپ از زمانی آغاز شد که او رابطه عاشقانه اش را با جیدال شروع کرد. البته آن ها مدتی است که با یک دیگر کات کرده اند و در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

حاشیه های مدگال حول چه موضوعاتی است؟

مدگل در این سال ها تمام تلاشش را به کار برده است که وارد حاشیه نشود. بازار حاشیه همیشه برای خوانندگان و سلبریتی های ایرانی داغ بوده است. یکی از معروف ترین حاشیه های مدگل و جیدال، بحث شان با امیر تتلو بود. جیدال، دوست پسر مدگل، در یکی از استوری هایش نسبت به موزیک های جدید امیر تتلو نقدهایی انجام داد و آن ها را کار های بسیار سبکی خواند.

تتلو خیلی زود به این حرف ها، به وسیله الفاظ بسیار رکیکی واکنش نشان داد. وی نیز به نشانه هواداری از دوست پسرش شروع به بحث با امیر تتلو کرد. بحث ها و استوری های مداوم این سه نفر تا مدت ها سوژه رسانه ها شده بود.

همکاری این خواننده با گروه پایدار انجام شده است؟

همکاری این خواننده با گروه پایدار انجام شده است؟

رابطه مدگال و جیدال با گروه پایدار ریشه در دوستی آن ها دارد. وی در برخی از موارد به دلیل این همکاری ها نامش را مدگل پایدار گذاشته بود. آن ها دوستان بسیار صمیمی هستند و قطعات زیادی را با هم منتشر کرده اند. Madgal در لایوی اعلام کرد که همکاری با گروه پایدار برای او تجربه بسیار خوب و نتیجه بخشی به حساب می آید.

موزیک ویدیوهای مدگل چگونه است؟

مدگال سعی می کند تا در هر موزیک ویدیویی که منتشر می کند، تنوع جدیدی داشته باشد. موزیک ویدیوهای او به شدت متنوع و با سبک مینیمال هستند. این خواننده در این موزیک ویدیوها با پوشش های جدید و متفاوت ظاهر می شود. او به شدت در این قضیه غیر قابل پیش بینی است و طرفدارانش پس از پخش هر موزیک، منتظر ابتکار جدید او در موزیک ویدیوهایش هستند.

نظر خانواده آتوسا درباره رابطه او با جیدال چیست؟

خانواده Madgal با کار او در زمینه موسیقی بسیار مخالف بودند. مدگل بار ها بیان کرده است که خانواده او آن قدر با کارش و ارتباطش با جیدال مخالفت کرده بودند که او حتی چند باری از خانه فرار کرده بود. مدگل امروزه با دوست پسرش به کانادا رفته است و جدا از خانواده اش که در ایران هستند، زندگی می کند.

سبک لباس پوشیدن آتوسا مدگل چه نوعی است؟

سبک لباس پوشیدن او بسیار متفاوت با دیگر خوانندگان زن است. او سعی می کند از پوشش های جدید و اغلب در رنگ های شاد و متنوع استفاده کند. Madgal در بیش تر موزیک ویدیوهایش حضور دارد و همیشه سعی می کند با لباس های زیبا و متنوع در آن ها ظاهر شود.

چرا آتوسا مدگل از جی دال جدا شده است؟

آتوسا و علی جی دال علی رغم شایعات و هیت هایی که می گرفتند در کنار هم بسیار خوشحال بودند، اما چند وقت قبل آتوسا در یکی از لایوهای خودش اعلام کرد که به صورت رسمی از علی جی دال جدا شده است، و هم اکنون با یک فرد غیر سلبریتی در ارتباط است. البته هیچ گونه توضیح بیشتری نداده و علت جدایی را رسانه ای نکرده است.

دوست پسر جدید آتوسا مدگل کیست؟

دوست پسر جدید آتوسا مدگل کیست؟

آتوسا تا همین اواخر هنوز با علی جی دال در رابطه بوده است، و در کنار هم بسیار شاد و خوشبخت بوده اند، اما او در یکی از لایو هایی که با فرشاد سایلنت داشت اعلام کرد که از علی جی دال به صورت رسمی جدا شده است. اکنون بر اساس شنیده ها او با یک غیر سلبریتی در رابطه است و به دلیل محافظت از دوست پسرش نمی خواهد هویت او فاش شود. عده بسیار زیادی از هواداران این خواننده معتقد اند که همچنان آتوسا با علی جی دال در رابطه است و فقط به دلیل شایعاتی که درست شده بود خواستند تا مدتی اعلام کنند که باهم نیستند.

آتوسا مدگل و فرشاد سایلنت

آتوسا مدگل و فرشاد سایلنت از دوستان قدیمی هستند، که باهم همکاری های زیادی در یوتیوب دارند و چالش های بسیاری باهم انجام می دهند. این دو نفر بسیار باهم صمیمی هستند، حتی این اواخر که آتوسا از دوست پسر خودش جدا شده بود، در لایوی که با فرشاد سایلنت بود این موضوع را اعلام کرد. شما برای دیدن ویدیوهای این دو نفر می توانید به یوتیوب هر کدام از آن ها مراجعه و ویدیو های آن ها را تماشا کنید.

دوست پسر جدید تاکسیک گرل و ماجرای ازدواج آن ها نیز در اختیار شما قرار داده شده است.

آتوسا مدگل مثلث برمودا

در این ویدیو مدگل تئوری ها و فکت هایی از این مکان راز آلود را به ما ارائه می دهد، این ویدیو بیشتر جنبه علمی و تخیلی دارد. زیرا بعضی از مطالبی که در این ویدیو گفته می شود علمی و شگفت انگیز و دیگر مطالب تخیلی و ماورایی هستند. اولین باری که این قسمت از اقیانوس کشف شده است، در سال ۱۴۹۲ توسط کریستوفر کلمبوس بوده است، با توجه به گفته های کریستوفر کلمبوس در این مکان هوا به صورت ناگهانی بد می شود، قطب نما ها از کار افتاده، و نورهایی در بالای این مکان دیده می شود.

تئوری های علمی و ماورایی زیادی برای این مکان وجود دارد و همچنین تئوری های زیادی برای این مکان در این ویدیو گفته می شود، برای مثال: گفته می شود به دلیل وجود داشتن پدیده ای مغناطیسی در مثلث برمودا باعث به وجود آمدن طوفان هایی می شود که در آن ها برق وجود دارد و همین برق درون طوفان ها توضیح می دهد که چرا در بالای این مکان نورهایی کوچک دیده می شود.

آتوسا مدگل سعی کن نخندی

چالش سعی کن نخندی یا try not to laugh یکی از معروف ترین چالش ها و ویدیو های دنیا مجازی است. امروزه تقریبا همه یوتیوبرهای ایرانی و یا خارجی حداقل یک بار این نوع ویدیو را در کانال خود بار گذاری کرده اند. در چالش سعی کن نخندی باید جلوی خنده خود را گرفت. ولی اگر بخندی باختی و باید مجازاتی را انجام بدهی. این سبک ویدیو بسیار فان است به همین دلیل مخاطب های زیادی را به خود جذب کرده است افرادی که این سبک ویدیو را می بینند با دیدن مجازات های جذابی که یوتیوبرها انجام می دهند بسیار خوشحال می شوند، زیرا مجازات هایی که در این ویدیوها استفاده می شود بسیار جذاب و خنده دار است.

آتوسا هر از گاهی ویدیو های سعی کن نخندی خود را با دیگر یوتیوبرها و تک نفره در کانال خود بار گذاری می کند. معروف ترین ویدیو سعی کن نخندی آتوسا به همراه یوتیوبر معروف فرشاد سایلنت بوده است. در این ویدیو آتوسا و فرشاد به ویدیو های خنده دار نباید بخندند ولی اگر بخندند با مجازاتی سخت و حال به هم زن باید رو به رو شوند، مجازات این ویدیو شکلات هایی با طعم های عجیب و ترسناک بودند. زیرا مزه این شکلات بسیار بد بود، آتوسا و فرشاد هر وقت این شکلات ها را می خوردند بالا می آوردند‌. در کل این دسته از ویدیوهای آتوسا مدگل بسیار جالب و فان است و شما می توانید از طریق یوتیوب این دسته ویدیوهای او را تماشا کنید.

این رپر با چه خواننده هایی همکاری کرده است؟

این رپر با چه خواننده هایی همکاری کرده است؟

آتوسا رپر سرشناس ایرانی، موزیک های زیادی را خوانده و همکاری های زیادی با دیگر خواننده ها مثل: سامی بیگی، علی جی دال، عرفان پایدار و… داشته باشد. او از طریق آهنگ هایش توانست صدای بسیار زیبای خود را به گوش مردم برساند و در میان مردم مشهور شود. از میان آهنگ هایش چند تا از بهترین ها را برای شما در این مطلب قرار داده ایم تا شما براحتی بتوانید این موزیک ها را دانلود کرده و از گوش دادن آن ها لذت ببرید.

آیت الترب

یکی از آلبوم هایی که در ابتدای فعالیت هنری او پخش شد و از جانب مردم بازخورد بسیار خوبی گرفت، مردم از این آلبوم او بسیار استقبال کردند و از آهنگ های بسیار زیبای این آلبوم می توان به الماس اشاره کرد.

الماس

الماس اسم یکی از قطعات آلبوم آیت الترب از این رپر با ایتعداد است، که متن بسیار زیبایی دارد و از نظر همگان یکی از کار های موفق و معروف آتوسا به حساب می آید، به طوری که مردم آتوسا را با این آهنگ می شناسند.

سرنوشت

سرنوشت آهنگ زیبایی است، که یکی از همکاری های آتوسا با گروه پایدار بوده است. این آهنگ توانست با متنی بسیار زیبا طرفداران بی شماری را برای این خواننده جذب کند.

مصاحبه رسمی با Madgal انجام شده است؟

تا کنون مصاحبه های زیادی با مدگل و دوست پسرش جیدال، در لایوهای اینستاگرامی انجام شده است. آن ها سعی می کنند با خوانندگان و سلبریتی های دیگر لایوهای اینستاگرامی بگذارند. در این لایوها آن ها با سوالات پر تکرار مخاطبان پاسخ می دهند و سعی می کنند خودشان را بیش تر به مخاطبان بشناسانند.

تحصیلات این خواننده چقدر است؟

تحصیلات این خواننده چقدر است؟

اگر بخواهید در مورد تحصیلات دانشگاهی آتوسا مدگل بدانید، باید بگوییم که اطلاعات دقیقی در این زمینه‌ وجود ندارد و ما فقط می دانیم که آتوسا مدگل تحصیلات دانشگاهی دارد؛ اما این که او چه رشته ای را در ایران دنبال کرده است، یک سوال بی پاسخ برای ما می باشد که آتوسا مدگل در مورد آن صحبتی نکرده است.

ویدیوهای ترسناک آتوسا مدگل

آتوسا مدگل یکی از معروف ترین یوتیوبر های ایرانی می باشد که اگر شما نیز فردی هستید که به یوتیوبر ها علاقه دارید، پس حتما آتوسا مدگل را می شناسید. آتوسا مدگل کلیپ ها و ویدیوهای طنز و چالش های بسیاری را فیلم برداری می کرد و آن ها را در یوتیوب خود به اشتراک می گذاشت.

یکی از پر هیجان ترین و حاشیه برانگیز ترین کلیپ هایی که مدگل آن را منتشر کرد، ویدیوهای ترسناکی بود که در آن ها در مورد فکت های وحشناک و مخوف صحبت می کرد. در صورتی که علاقه دارید این کلیپ ها و فیلم ها را مشاهده کنید، می توانید با یک سرچ ساده در یوتیوب، چنل آتوسا مدگل را پیدا کنید و پس از آن به راحتی فیلم های کلیپ های مورد علاقه خود را در چنل او مشاهده کنید.

جواب مدگل به حواشی مربوط به خیانتش

مدتی پیش علی جیدال دوست پسر سابق مدگل مدعی شد که این یوتیوبر با فیلمبردار او به این رپر خیانت کرده است. مدگل مدتی نیز سعی داشت که سکوت کند اما در نهایت ویدیویی در یوتیوب منتشر کرد و به طور کامل در رابطه با این موضوع توضیحاتی را ارائه داد. وی در این کلیپ مدعی شد که خیانت نکرده و دوستی او با پارتنر جدیدی که دارد بعد از جدایی از علی جیدال بوده است. این چهره معروف بیان کرد که جیدال در دوران دوستی رفتارهای نامناسبی با او داشته و تلاش می کرده که او را از اهداف بزرگی که در سر دارد دور بکند.

همچنین باید بگوییم که علی جیدال دیس ترکی به مدگل داده و در آن سعی داشته که این هنرمند را تخریب بکند. به هر حال موضوعات مربوط به این دو چهره معروف تا مدت ها جنجال های زیادی را به همراه داشت اما در نهایت با ارائه توضیحات کامل از سمت مدگل خاتمه پیدا کرد. گفته می شود که این روزها مدگل نسبت به جیدال شهرت بیشتری دارد و به همین دلیل است که جیدال از پیشرفت و جدایی از او ناراحت می باشد. برخی از افراد نیز معتقد هستند که مدگل به واسطه جیدال به شهرت رسیده و در نهایت او را رها کرده است. به هر حال نظرات و انتقادها در مورد این دو چهره معروف زیاد می باشند و هر فردی سعی دارد از دید خود آن ها را قضاوت بکند.

این رپر هم اکنون کجا زندگی می کند؟

این رپر هم اکنون کجا زندگی می کند؟

مدگل در ایران به دنیا آمده است ولی از آن جهت که علاقه زیادی به خوانندگی دارد تصمیم گرفت که به خارج از کشور مهاجرت کند. وی در این راستا کانادا را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد و اکنون در این کشور و شهر تورنتو زندگی می کند. وی مدعی می باشد که همیشه دلتنگ ایران می باشد و گاهی نیز با مشکلاتی در این خصوص مواجه می شود اما از این اقدام خوشحال می باشد چرا که باعث شد پیشرفت بکند.

معرفی برنامه های یوتیوبی آتوسا مدگل

آتوسا مدگل یکی از یوتیوبرهای معروف ایرانی می باشد که به طور گسترده در یوتیوب فعالیت دارد. وی معمولا ولاگ هایی با عنوان آنسالد منتشر می کند و در آن ها سعی دارد که راجع به موضوعات فرا زمینی و عجیب صحبت داشته باشد. گفته می شود که ویدیوهای این چهره معروف با بازدید بالایی همراه هستند و وی در این مسیر بسیار موفق می باشد.

همچنین مدگل توانسته لوح مخصوص به یوتیوب را دریافت کند که این نشان دهنده فعالیت ها و کیفیت ویدیوهای او می باشد. آدرس یوتیوب مدگل با عنوان madgal می باشد و با دنبال کردن او می توانید در جریان تمامی ویدیوهایی که منتشر می کند قرار بگیرید. ولاگ های مدگل یکی از پر بیننده ترین ویدیوها در میان محتواهایی می باشد که یوتیوبرهای ایرانی در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند.

سوالات متداول

  1. تاریخ تولد مدگل کیست؟

    آتوسا مدگل متولد 7 اردیبهشت ماه سال 1374 است.

  2. مدگل به همراه چه کسی موزیک هایش را می خواند؟

    تقریبا مدگل در تمامی آهنگ هایش با جیدال، دوست پسرش می خواند.

  3. محبوب ترین قطعه منتشر شده از مدگل چیست؟

    ترانه بنفش را می توان محبوب ترین و پر دانلود ترین ترانه مدگل نام برد.

  4. مدگل در کدام کشور زندگی می کند؟

    مدگل امروزه با دوست پسرش به کانادا رفته است و در شهر تورنتو زندگی می کنند.

اشتراک گذاری

سلام من سولماز هستم و حدود 6 سال است در زمینه تولید محتوای سایت های کازینویی فعالیت می کنم و علاقه زیادی به تولید محتوای در این زمینه دارم. رشته تحصیلیم در دانشگاه گرافیک بود که هم کار گرافیک انجام می دهم هم در کنارش تولید محتوا میکنم . امیدوارم مطالبی که در زمینه کازینو میزارم به دردتون بخوره.

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه