ریحانه پارسا

پورن استار شدن ریحانه پارسا واقعیت دارد؟ بررسی حواشی بازیگر پر حاشیه

ریحانه پارسا بازیگر جوان و پر حاشیه سریال پدر که اکنون به ترکیه مهاجرت کرده و در این دو،سه سال حاشیه های زیاد داشته است باعث شده تا جست و جو ها در ارتباط با زندگی اش افزایش پیدا کند و این موضوع سبب شد تا در یک مقاله به بیوگرافی او بپردازیم.

در واقع موضوعی که بیشتر از هر مورد دیگری ما را به پرداخت به بیوگرافی او کرد حاشیه پرن استار شدن ریحانه پارسا بود که به عنوان یکی از  جنجالی ترین حاشیه های 2021 می شود!

بیوگرافی ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در ۴ اسفند ماه سال ۱۳۷۷ هجری شمسی در شهر تهران متولد شد. و مدرک دیپلم خود را در رشته نمایش وتئاتر از هنرستان اسوه در سال ۱۳۹۴ گرفت او به خاطر علاقه ای که به عکاسی داشت، عکاسی را نیز به صورت تخصصی دنبال کرد. علاوه برتئاتر و عکاسی علاقه به مدلینک شدن نیز داشت، ریحانه همچنین گربه ای داشت که علاقه زیادی به آن داشت و آن را به عنوان پسرش معرفی می کرد. ریحانه پارسا پس از مرگ گربه اش در اینستاگرام با انتشار عکسی که در آن چشمانش پر از گریه بود و نوشت با دوچشم خود می بینم که جانم می رود پسرم همدم من.. پدر ریحانه شغلش آزاد است و مادرش زنی خانه دار است، ریحانه پارسا فرزند بزرگ خانواده است و دوخواهرکوچکتراز خودش نیز دارد، ریحانه در صفحه اینستاگرام خودش را فرزند طلاق معرفی می کندو ریحانه می گوید پدر و مادرش طلاق توافقی از هم گرفتند و این شادترین اتفاق ممکن درزندگیم بود که به من هدیه داده شد.

ریحانه فعالیت خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی در زمان تحصیل در هنرستان اسوه شروع کرد، او اولین بار در سال ۱۳۹۷ زمانی که ۲۰ سال بیشتر نداشت با سریال پدر و با کارگردانی بهرنگ توفیقی و در نقش لیلا شروع کردو خود را نشان داد. ریحانه علاوه بر کارهای حرفه ای خود به مدلینگ بودن و خواندن کتاب های روانشناسی و طراح صحنه، نیز علاقه نشان داده است ، ریحانه پارسا خلق وخوی تنهایی و خانه نشینی هم دارد.

ریحانه پارسا بعد از بازی در نقش لیلای سریال آموزنده پدر و به شهرت رسیدن، حالا او در اولین تجربه‌اش در مقام کارگردانی در فیلم کوتاه شب هم جلوی دوربین آمده است. فیلمنامه این فیلم را ریحانه و خاطره عباسی روی کاغذ آورده اند و عرفان ابراهیمی صدابردار و ابوالفضل عباسی فیلمبردار آن را بوده اند. نکته جالب وقابل ذکر اینکه در این فیلم پدر هنرپیشه سینما و تلویزیون پژمان بازغی به عنوان بازیگر نقش آفرینی داشته است.

بازی کردن ریحانه پارسا در سریال پدر

ریحانه پارسا از زمانی که کودک بود به بازیگری و علاقه زیادی داشت. تا اینکه بخاطر همین علاقه اش در کلاس دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر می شود تا به صورت جدی تر به آرزوهای دوران کودکی اش برسد، ریحانه بعد از اتمام مدرسه و هم زمان با تحصیل در دانشگاه فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز نمود و در چندین تئاتر بازی کرده است.

ریحانه پارسا اولین فعالیت هنری خود را به صورت حرفه ای و رسمی در تلوزیون و با بازی کردن در سریال پدر در سال ۱۳۹۷ آغاز کرد. ریحانه درباره نحوی انتخابش برای نقش لیلا می گوید از بین ۲۵۰ نفری که بین آنها حتی بازیگران به نام ومشهور وسرشناس هم بودند تست دادم وپس از مصاحبه بالاخره من به عنوان نقش لیلا انتخاب شدم، و خیلی خوشحالم چرا که خداراشکر توانایی هایم را توانستم به کارگردان و نویسنده نشان دهم.

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ریحانه پارسا با انتشارخبر ازدواج دروغین خود در ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ با روزبه حصاری در صفحه ی شخصی ودوباره درهمان روزاعلام کرد دروغ سیزده بود برای بار دوم خبر ازدواجش را در۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکسهای عاشقانه خود با مهدی کوشکی بازیگر ۳۸ ساله را در روزهای شروع قرنطینه ای گذاشت. این دو سر تئاتر اولئانا در دی ۱۳۹۸ کنار هم حضور داشتند.
ریحانه متولد ۷۷ با آقای مهدی کوشکی متولد ۵۹ با اختلاف سنی ۱۸ سال ازدواج کرد، مهدی کوشکی این سومین ازدواجش بعد از طلاق از همسر دومش بود همچنین مهدی کوشکی صاحب یک پسر نوجوان نیز از همسر اولش می باشد.

این عروس و داماد پرحاشیه ی سینمای ایران که شش ماه بیشتر از ازدواج شان نمی گذشت، در اقدامی ناگهانی عکس های مشترک خود را از صفحه ی شخصی شان در اینستاگرام پاک کردند.
و به شایعه طلاقش دامن زد. با ویدئویی هم از طرفدارانش تشکر کرد که پیگیر احوالاتش بوده اند والان حالش خوب است وبرای مهدی کوشکی هم آرزوی خوب بودن کرد، و با این کار طلاقش را اعلام کرد.

صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا

وارد اینستاگرام که می شویم پیج ها و صفحه های تقلبی متعددی را شاهد هستیم که برای بازیگران و خواننده ها ساخته شده است که این بازیگر جوان و مشهور هم از این قضیه مستثنی نبوده است. این بازیگر جوان ایرانی آن قدر زندگیش پرحاشیه بوده که هر بار با خبری فالورهای زیادی پیدا می کند. اکنون اینستاگرام ریحانه پارسا بیش از یک میلیون فالور دارد.

ریحانه پارسا وپویان مختاری رل زدن

ریحانه پارسا و پویان مختاری رل زدن

در این روزها در اینستاگرام شاهد خبر هایی هستیم که هر شنونده ای را متعجب می کند وبرای خیلی از ما شرم آور است که بعضی از این سلبریتی های اینستاگرام با انجام کارهای دور از اخلاق توانسته اند همه ی توجه کاربران انستاگرام را به خودشان جلب کنند و فالور های زیادی را جذب کنند. با وجود این رفتارهای غیر اخلاقی که باعث تغییر ارزش ها در جامعه شده است اما این افراد در این مسیر پا گذاشته اندو به دلایل مختلف خیلی از طرفداران خود را نیز به دنبال خود کشیده اند، که ریحانه پارسا هم برای عقب نماندن از این مسیر با سرعتی دو چندان به پیش می رود.

مدتی پیش کلیپی از نیلی افشار منتشر شدکه از پویان مختاری مدیر سایت حضرات بت جدا شده است و نیلی افشار توضیحی پیرامون این کلیپ داد که پویان با دختری در رابطه است. که بعد مشخص شد ریحانه پارسا و پویان مختاری با هم رل زدن و منظور نیلی افشار ریحانه بوده. ولی در آن هنگام هنوز رابطه ی ریحانه و پویان به صورت قطعی مشخص نشده بودکه ریحانه و پویان مختاری رابطه ی خود را با هم دیگر تکذیب کردند و گفتند که ما همدیگر را اصلاً ملاقات نکرده ایم .

اما دوباره کلیپی از دوست پویان مختاری که مهمان پویان ونیلی افشار نامزد پویان بود پخش شدکه ریحانه پارسا در خانه پویان مختاری است و باز در فضای مجازی پر شد که ریحانه با پویان مختاری رل زدند که دوباره توسط هر دوی آن ها تکذیب شد. ریحانه پارسا هرچند سعی کرد خبر هایی راکه تحت عنوان ریحانه و پویان مختاری رل زدن را تکذیب کند اما باز هم نتوانستند این شایعات را کاملا از بین ببرد. وسرانجام خبری که تحت عنوان ریحانه و پویان مختاری در ترکیه باهم ملاقات داشتند در لایوی توسط امین فردین و پویان مختاری در اخر تایید شد. آن ها اعتراف کردند که بله ما با هم چند شبانه روز را گذراندیم و همدیگر را ملاقات کرده ایم. پویان مختاری گفت وقتی ریحانه به ترکیه آمد از من کمک خواست و من برای کمک او را به خانه ام راه دادم وبنا بود با هم همکاری هایی را داشته باشیم.

ریحانه و روزبه بمانی

منتشر شدن عکسی از روزبه بمانی، هنرمند وشاعر کشورمان با ریحانه پارسا در یک اتومبیل با واکنش های زیادی در صفحات مجازی برای این دو هنرمند در شبکه های اجتماعی همراه شد. بعد از جنجال ها و شایعاتی که درباره چگونگی ازدواج و جدایی ریحانه پارسا از همسرش مهدی کوشکی به وجود آمد وهنوز این ماجرا تمام نشده بود که دوباره این بازیگر جوان و جویای شهرت سرو صدای دیگری به پا کرد. موضوع از این قرار بود که ویدئویی کوتاه از ریحانه در حال رانندگی با روزبه بمانی منتشر شده که مشخص نیست این ویدئو در کجا و چه زمانی گرفته شده است.

این ویدئوی کوتاه از ریحانه پارسا و روزبه بمانی خواننده در خارج از کشور در داخل یک ماشین در حال حرکت در فضای مجازی منتشر شد که واکنشهای زیادی به دنبال داشت که باعث شد ریحانه پارسا بازیگر جوان و پرحاشیه نسبت به انتشار این شایعه درباره ی رابطه اش با روزبه بمانی واکنش نشان دهد. با منتشر شدن فیلم ریحانه پارسا وروزبه بمانی متنی را در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام گذاشت وبه این شایعات این گونه جواب داد.

که این متن را در جواب حاشیه هایی که برای من و روزبه بمانی ساخته اند می گذارم من و آقای روزبه بمانی در بازگشت از یک قرار کاری مشترک با حضور مدیر برنامه ی آقای بمانی که فرد بی انصاف و فرصت طلبی بود و برای اخاذی، فیلم بسیار مسخره ای را در مسیر از ما گرفته وگفت یا مبلغی را به من بدهید یافیلم را منتشر می کنم واین کار او باعث شد که مورد بعضی قضاوت های بسیار زشت وعجولانه ای در فضای مجازی قرار گیرد. البته لازم به ذکر است که از طریق قانونی در پی برخورد قضایی با این فرد هستیم. از دوستان وطرفداران همراه در فضای مجازی درخواست می کنم با قضاوت های عجولانه با دیدن یک عکس یا فیلم آبروی اشخاص را نبرند.

حاشیه ریحانه پارسا و امیر تتلو

حاشیه ریحانه پارسا و امیر تتلو

ریحانه پارسا حالا پس از مهاجرت به ترکیه حاشیه جدیدی برای خود درست کرده و به دیدار امیر تتلو رفته که البته این خبر را هیچکدام از آنها تا این لحظه رسانه ای نکرده اند. انتشار این خبرهم توسط یکی از دوستان بسیار نزدیک وصمیمی امیر تتلو منتشر شده است دوست تتلو که برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش، به آنها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن استوری را حذف کرده. در این استوری خطاب به امیر تتلو می نویسد که داداش تو خسرو آواز ایران هستی و با ریحانه کنار هم خوشبخت باشی.

این در حالی بود که ریحانه پارسا پس از خروج از ایران و اقامت در ترکیه، چند استوری از آهنگ های امیر تتلو را در صفحه ی خودش گذاشته بود لازم به گفتن است، امیر تتلو پس از فوت استاد محمدرضا شجریان، در ضمن توهین به این استاد بزرگ آواز، خود را خسرو آواز نام نهاد.

عکس ریحانه پارسا با شلوارک

ریحانه پارسا که با سریال پدر در تلوزیون به شهرت رسید و چندین بار به دلیل تیپ های جنجالی وغیر متعارف وعجیب و غریبش مورد انتقاد قرار گرفته بود. حالا ریحانه با ظاهری نامناسب در تئاتر مدرسه پینوکیو باشلوارک حضور پیدا کرد و دوباره خود را انگشت نمای کاربران کرد.

حاشیه های ریحانه پارسا

ریحانه پارسا با آنکه ۲، ۳ سال از آغاز فعالیت حرفه ای خود در عرصه ی بازیگری بیشتر نمی گذرد اما در همین مدت کوتاه حواشی زیادی داشته است از انتشار عکس های جنجالی از خود در اینستاگرام و پوشش های غیر متعارف خود در مراسم ها و رفتارها و ژست های حاشیه ساز و خیلی از کارهای دیگر، که باعث حاشیه سازی های بسیاری شده است.

از همان ابتدای بعد از سریال پدر و پخش عکس های مدلینگ خود در اینستاگرام و ازدواجش با مهدی کوشکی به دلیل اختلاف سنی ۱۸ سال و سبک اعلام آن و طلاق ناگهانی و مدت کم زندگی مشترکشان ورفتن بدونِ اعلام و ناگهانی به ترکیه وملاقاتش با افرادی مثل تتلو و رل زدن باپویان مختاری و گرفتن عکس با روزبه بمانی در ماشین و مصاحبه با مسیح علینژاد مجری ضد انقلاب بسیاری از حاشیه ها را برای خود رقم زد.

مهاجرت ریحانه به ترکیه

سام درخشانی بازیگر معروف کشورمان در یک گفت و گوی تلفنی از مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه خبر داد. او گفت: ریحانه در حال حاضر به کشور ترکیه رفته و در آنجا زندگی می‌کند، او این تصمیم را ناگهانی وبه یکبار گرفت و حتی همه ما را نیز غافلگیر کرد. سام درخشانی می گوید من به ریحانه پارسا گفتم پل های پشت سرت را خراب نکن تا بتوانی به ایران برگردی تو جای رشد در ایران را داری. پارسا هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

مهاجرت ریحانه به ترکیه

این سلبریتی در ترکیه چه فعالیت هایی دارد؟

ریحانه پارسا یکی از بازیگران معروف ایرانی است که استعداد زیادی در بازیگری دارد و توانسته در این حرفه بسیارخوب بدرخشد زمانی که در ایران بود حواشی های چندان زیادی نداشت و حواشی های او پس از ازدواجش با مهدی کوشکی آغاز شد زمانی که ریحانه پارسا و مهدی کوشکی ازدواج کردند. مصاحبه های زیادی از این زوج دوست داشتنی شد و آنان به تمامی این مصاحبه ها می رفتند و در برنامه‌های مختلفی شرکت می‌کردند اما پس از مدتی تصمیم به جدایی گرفتند. پس از اینکه او طلاقش را از بازیگر معروف ایرانی یعنی مهدی کوشکی گرفت تصمیم گرفت که برای همیشه از ایران برود او در میان کشورهای مد نظرش ترکیه را انتخاب کرد و تصمیم گرفت که به ترکیه برود و در آنجا زندگی کند. به گفته او حتی پول رفتن به ترکیه را هم نداشت اما می خواست که برای همیشه از ایران برود و تنها کسی که کمکش کرد و دستش را گرفت پویان مختاری بود. پویان مختاری یکی از خواننده های معروف ایرانی است که او نیز حواشی های زیادی را دنبال می کند. ریحانه پارسا با کمک پویان مختاری توانست برای همیشه از ایران برود و در ترکیه اقامتش را بگیرد حتی پویان ‌مختاری برای او خانه گرفت و تمام مخارجش را نیز می داد. او در ترکیه به فعالیت های بسیاری می پردازد و حتی در موزیک ویدیو های پویان مختاری نیز حضور دارد و نقش آفرینی می کند.

طلاق ریحانه پارسا مهدی کوشکی

ریحانه پارسا و همسرش را همه می شناسند و می دانند که چه بازیگرانی می باشند و چقدر در این عرصه استعداد دارند و فعالیت می‌کنند. زمانی که ریحانه در ایران بود با مهدی کوشکی ازدواج کرد و گویا ازدواج موفقی داشتند این زوج به برنامه‌های زیادی دعوت می‌شدند و در مصاحبه ‌ها و برنامه‌ها به خوبی خودشان را نشان می دادند و هیچ گونه صحبتی از طلاق و ناراحتی در زندگیشان نبود اما پس از مدتی ناگهانی به همه اعلام کردند که می‌خواهیم طلاق بگیریم و جدا شویم و اینگونه بود که استوری ها و پست هایشان در رابطه با یکدیگر شروع شد و ادامه داشت. مهدی کوشکی در یکی از استوری هایش گفته بود که زن باید با کفن سفید از خانه شوهرش برود و همین موضوعات باعث می‌شد که ریحانه بیشتر روانش به هم بریزد و حرف‌های بدتری به او بزند و واکنش های غیر اخلاقی نشان دهد. پس از اینکه آن ها از یکدیگر طلاق گرفتند مهدی کوشکی تمرکزش را روی حرفه‌اش گذاشت و قراردادهای کاری زیادی بست. اما ریحانه پارسا دیگر مانده بود که چه کند و تصمیم به رفتن گرفت و ترکیه را مقصد مهاجرت انتخاب کرد اما این تصمیم او باعث شد که موجی از حواشی سنگین به دنبال او برود و خودش را در جامعه بدتر از قبل کند و با کشف حجاب و کارهایی که انجام می دهد دیگر محبوبیتش را در میان ایرانیان نداشته باشد.

لایو کشف حجاب ریحانه پارسا

لایو کشف حجاب ریحانه پارسا

مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه باعث شد که او از خودش ریحانه ای دیگر بسازد و دیگر آن بازیگر محبوب ایرانی نباشد و به دنبال حواشی برود و با کسانی مثل نیلی افشار، نسیم زد بازی و پویان مختاری دوست باشد و همین رفت و آمدها باعث شد که او نیز حواشی های زیادی را دنبال کند. او به طور کلی ناگهانی تغییر کرد و در لایو و استوری هایش کشف حجاب کرده بود و دیگر خبری از لباس های با حجاب نبود. در اکثر لایو ها و استوری هایش سوتین نیز نمی زد و این موضوع را به همه نشان می داد. گاهی اوقات نیز فیلم هایی منتشر می کرد که اصلا پیامدهای اخلاقی نداشتند و این کشف حجاب ها باعث شد که او فالووران زیادی را به سمت خودش جذب کند.

قضیه تجاوز به ریحانه پارسا چه بوده است؟

در واقع یکی از خبرهایی که در مورد او در فضاهای مجازی شنیده شده بود این بود که به ریحانه پارسا تجاوز شده است. در واقع این خبر اینگونه بود که او در رابطه با این موضوع استوری گذاشت و نوشت در زمانی که ایران بودم به من تجاوز شده است و هنگامی که در یکی از فیلم ها بازی می کرده‌ام این اتفاق افتاده است.

ریحانه پارسا و شادمهر عقیلی

در واقع شادمهر عقیلی با آهنگ هایی که می خواند توانسته خودش را در دل بسیاری از نوجوانان و جوانان قرار دهد و اکثر مردم ایران طرفدار او هستند و صدای او را ستایش می کنند و همیشه برای او کامنت می گذارند و هر آهنگی که به بیرون می دهد مردم از او حمایت می‌کنند. شادمهر عقیلی اخیراً آهنگ های زیبایی به بازار داده است و ریحانه پارسا یکی از این آهنگ ها را انتخاب کرده است و با این آهنگ کلیپ ساخته است و این کلیپ را پست کرده است که این موضوع باعث شد همه فکر کنند ریحانه پارسا در این موزیک ویدیو حضور داشته است در صورتی که این چنین نبود و فقط به این آهنگ علاقه مند شده بود و خواسته بود که با این آهنگ کلیپی بسازد.

کلاب هاوس ریحانه پارسا

کلاب هاوس یکی از شبکه‌های اجتماعی است که اخیراً کاربران زیادی را توانسته جذب خودش کند و تمامی افراد مشهور و معروف برای خودشان نام کاربری ایجاد کنند. ریحانه پارسا نیز پس از اینکه این برنامه به بازار امد کمی بعد تصمیم گرفت این برنامه را نصب کند و طرفدارانش را دعوت به کلاب هاوس کند و در آنجا با یکدیگر به گفت‌وگو بپردازند اما فعالیت بیشتر او در اینستاگرام است و او سعی دارد بیشتر با کلیپ های جنجالی از طریق اینستاگرام معروف شود و خودش را به موفقیت برساند.

ریحانه پارسا و نیلی افشار

رقص مستانه ریحانه در اینستاگرام

اخیرا ریحانه ‌پارسا دست به کارهایی زده است که هیچ‌کس باور نمی‌کرد او چنین انسانی باشد. وی با رقص های مستانه و کلیپ های س* توانسته است بسیاری از کاربران را درگیر خودش کند در واقع اخیراً کلیپ هایی که محتوای غیر اخلاقی دارد را با مردم به اشتراک می‌گذارد و می خواهد که از این طریق تعداد فالوورانش را زیاد کند. او در یکی از کلیپ هایی که به اشتراک گذاشته بود شلوارک به تن داشت و با لباسی اسلش می ‌رقصید و در حالی که مست بود نیز حرکات س* از خودش نشان می داد و اصلاً متوجه نبود که چه کاری را انجام می دهد.

ریحانه پارسا و نیلی افشار

هنگامی که ریحانه پارسا به ترکیه مهاجرت کرد تنها کسانی که دست او را گرفته و به او کمک کردند پویان مختاری و نیلی افشار بودند و در ابتدا آنها با یکدیگر دوست بودند و بسیار این روابط صمیمی بود اما پس از اینکه مدتی گذشت و پویان مختاری به ریحانه پارسا علاقمند شد، نیلی افشار نیز از این موضوع خوشش نیامد و تصمیم گرفت که از پویان مختاری جدا شود و دیگر کنار هم زندگی نکنند. در واقع پس از رفتن نیلی پویان مختاری سمت ریحانه پارسا رفت و می خواست که با ریحانه رابطه داشته باشد. در این میان ریحانه همیشه می گفت که من و نیلی دوستان صمیمی هستیم و هیچ گونه مشکلی بین ما نیست اما پس از انتشار موزیک ویدیو جنجالی پویان مختاری که ریحانه پارسا در آن نقش آفرینی کرده بود و در حال بوسیدن پویان‌ مختاری بود این صحبت ها ادامه پیدا کرد و همین کلیپ باعث شد که آن ها به هم مشکوک شوند و دیگر نتوانند به هم اعتماد کنند و این رابطه را به پایان برسانند اما در برخی از رسانه‌ها آمده است که نیلی از پویان به دلیل این موضوع جدا نشده است و جدایی آن ها علت دیگری دارد.

لخت شدن کامل ریحانه پارسا حقیقت دارد؟

پس از اینکه بازیگران و هنرمندان از طریق فضای مجازی به معروفیت می رسند خبرهایی نیز پشت سر آن ها گفته می‌شود که گاهی بعضی از این خبرها حقیقت دارد و گاهی این خبر ها حقیقت ندارند. ریحانه پارسا نیز با ترکیه رفتن جنجال های زیادی به پا کرد و هر روز کلیپ های جدید از او دیده می شد و هر کلیپی که از خودش به اشتراک می گذاشت یا در حال رقصیدن بود، یا در حال مست کردن بود و یا در لایو ها و استوری ها می گفت که می خواهم پورن استار شوم و شخص معروفی در آینده از خودم بسازم اما اینکه او کاملاً در کلیپ ها و استوری ها لخت شود حقیقت ندارد و گاهی قسمتی از بدنش را به مردم نشان می داد. گاهی سینه هایش، گاهی شکمش و گاهی پاهایش را نشان می داد اما در هیچ یک از این لایو ها و استوری ها کاملا لخت نیست و قسمتی از بدنش پوشیده می باشد.

خانواده این بازیگر ایرانی

خانواده ریحانه پارسا پس از اینکه دیدند او راه خودش را انتخاب کرده است و قصد دارد که به ترکیه برود و حواشی های زیادی را دنبال کند و هم چنین پس از این که شنیدند قصد دارد که پورن استار شود و چه پیامدهایی را میان مردم رواج داده است تصمیم گرفتند که دیگر از او دست بردارند و دیگر فرزندی به اسم ‌ریحانه نداشته باشند. آن ها گفتند که تو آبروی ما را برده ای و با این کارها جز بی‌آبرویی چیزی نداری پس هیچگاه به ایران بازنگرد و همانجا در کنار دوستانت باش. ریحانه پارسا نیز یکی از بازیگرانی می باشد که هیچ گاه قصد نداشته است که خانواده اش را به مردم نشان دهد و با آنها لایو ها و یا پست هایی به اشتراک بگذارد و در تمامی عکس ها خودش را نشان می دهد و هیچ گاه صحبتی از خانواده‌اش نکرده است.

سوالات متداول

ریحانه پارسا در چه سالی مدرک خود را و در چه رشته ای گرفت؟

مدرک دیپلم خود را در رشته نمایش وتئاتر از هنرستان اسوه در سال ۱۳۹۴ گرفت.

ریحانه پارسا ازدواجش را با مهدی کوشکی در چه تاریخی و در چه شرایطی اعلام کرد ؟

خبر ازدواجش را در۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکسهای مشترک خود با آقای مهدی کوشکی بازیگر ازدواج خود را اعلام کرد.

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی چه مدت طول کشید واختلاف سنیشان چقدر بود؟

با اختلاف سنی ۱۸ سال ازدواج کردند، مهدی کوشکی سومین ازدواجش بعد از طلاق از همسر دومش بود همچنین مهدی کوشکی صاحب یک پسر نوجوان نیز از همسر اولش می باشد. این تازه عروس و داماد پرحاشیه ی سینمای ایران شش ماه بیشتر از ازدواج شان نمی گذشت.

اشتراک گذاری

سلام من سولماز هستم و حدود 6 سال است در زمینه تولید محتوای سایت های کازینویی فعالیت می کنم و علاقه زیادی به تولید محتوای در این زمینه دارم. رشته تحصیلیم در دانشگاه گرافیک بود که هم کار گرافیک انجام می دهم هم در کنارش تولید محتوا میکنم . امیدوارم مطالبی که در زمینه کازینو میزارم به دردتون بخوره.

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه