ریحانه پارسا

پورن استار شدن ریحانه پارسا واقعیت دارد؟ بررسی حواشی بازیگر پر حاشیه

ریحانه پارسا بازیگر جوان و پرحاشیه سریال پدر بود، که اکنون به ترکیه مهاجرت کرده است. او در این دو، سه سال حاشیه های زیاد داشته است. این گونه باعث شده تا جست و جوها در ارتباط با زندگی اش افزایش پیدا کند. این موضوع سبب شد تا در این مقاله به بیوگرافی او بپردازیم.

در واقع موضوعی که بیشتر از هر مورد دیگری ما را مجبور به بررسی بیوگرافی او کرد، حاشیه پورن استار شدن ریحانه پارسا بود که به عنوان یکی از  جنجالی ترین حاشیه های 2021 شناخته شد! برای آشنایی بیشتر با این بازیگر ایرانی با ما همراه باشید.

بیوگرافی ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در ۴ اسفند ماه سال ۱۳۷۷ هجری شمسی در شهر تهران متولد شد. او مدرک دیپلم خود را در رشته نمایش و تئاتر از هنرستان اسوه در سال ۱۳۹۴ گرفت. او به خاطر علاقه ای که به عکاسی داشت، عکاسی را نیز به صورت تخصصی دنبال کرد. علاوه بر تئاتر و عکاسی علاقه به مدلینگ شدن نیز داشت، ریحانه همچنین گربه ای داشت که علاقه زیادی به آن داشت و آن را به عنوان پسرش معرفی می کرد.

پدر ریحانه شغلش آزاد است و مادرش زنی خانه دار است، ریحانه پارسا فرزند بزرگ خانواده است و دوخواهر کوچک تر از خودش نیز دارد. ریحانه در صفحه اینستاگرام خودش را فرزند طلاق معرفی می کند. ریحانه می گوید پدر و مادرش طلاق توافقی از هم گرفتند و این شادترین اتفاق ممکن در زندگیم بود که به من هدیه داده شد.

بازی کردن ریحانه پارسا در سریال پدر

ریحانه پارسا اولین فعالیت هنری خود را به صورت حرفه ای و رسمی در تلوزیون و با بازی کردن در سریال پدر در سال ۱۳۹۷ آغاز کرد. ریحانه درباره نحوی انتخابش برای نقش لیلا می گوید از بین ۲۵۰ نفری که بین آن ها حتی بازیگران به نام ومشهور و سرشناس هم بودند تست دادم. پس از مصاحبه بالاخره من به عنوان نقش لیلا انتخاب شدم و خیلی خوشحالم؛ چرا که خدا را شکر توانایی هایم را توانستم به کارگردان و نویسنده نشان دهم.

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ریحانه پارسا با انتشار خبر ازدواج دروغین خود با روزبه حصاری در ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ را در صفحه شخصی اش و دوباره در همان روز اعلام کرد دروغ سیزده بود. او برای بار دوم خبر ازدواجش را در۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکس های عاشقانه خود با مهدی کوشکی بازیگر ۳۸ ساله را در روزهای شروع قرنطینه ای گذاشت. این دو سر تئاتر اولئانا در دی ۱۳۹۸ کنار هم حضور داشتند.
ریحانه متولد ۷۷ با آقای مهدی کوشکی متولد ۵۹ با اختلاف سنی ۱۸ سال ازدواج کرد. مهدی کوشکی این سومین ازدواجش بعد از طلاق از همسر دومش بود. همچنین مهدی کوشکی صاحب یک پسر نوجوان نیز از همسر اولش می باشد.

این عروس و داماد پرحاشیه سینمای ایران که شش ماه بیشتر از ازدواج شان نمی گذشت، در اقدامی ناگهانی عکس های مشترک خود را از صفحه شخصی شان در اینستاگرام پاک کردند. آن ها به شایعه طلاق شان دامن زدند. ریحانه با ویدئویی هم از طرفدارانش تشکر کرد که پیگیر احوالاتش بوده اند و برای مهدی کوشکی هم آرزوی خوب بودن کرد. او با این کار طلاقش را اعلام کرد.

چگونگی آشنایی میلاد خدایی با ریحانه پارسا

چگونگی آشنایی میلاد خدایی با ریحانه پارسا

بهتر است بدانید در پیرامون روابط شخصی ریحانه پارسا جنجال‌ ها و حواشی بسیار زیادی مشاهده می‌ شود. چرا که این چهره معروف هر چند وقت یکبار با شخص جدیدی وارد رابطه می‌ شود و رابطه خود را در فضای مجازی نیز علنی می‌ کند. حال مدتی است که ریحانه با شخصی به نام میلاد خدایی که به عنوان فشن بلاگر و موسس هلدلینگ سیزده شناخته می شود وارد رابطه عاشقانه شده است. حال گفتنی است پس از این که رابطه این دو چهره معروف توسط ریحانه تایید شد. خیلی از کاربران کنجکاو شدند تا بدانند که میلاد و ریحانه پارسا چگونه با یکدیگر آشنا شدند.

جالب است بدانید که خیلی از کاربران بر این باورند که میلاد دوست پسر ریحانه پارسا باعث شده است تا سبک زندگی او بهتر از قبل شود و تاثیر مثبتی در زندگی ریحانه پارسا داشته است.

صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا

وارد اینستاگرام که می شویم پیج ها و صفحه های تقلبی متعددی را شاهد هستیم که برای بازیگران و خواننده ها ساخته شده است. این بازیگر جوان و مشهور هم از این قضیه مستثنی نبوده است. این بازیگر جوان ایرانی آن قدر زندگی اش پرحاشیه بوده است که هر بار با خبری فالوورهای زیادی پیدا می کند. اکنون اینستاگرام ریحانه پارسا تعداد بسیار زیادی فالوور دارد که البته باید گفت او علاوه بر اینستاگرام در یوتیوب نیز فعالیت می کند.

ریحانه پارسا وپویان مختاری رل زدن

ریحانه پارسا و پویان مختاری رل زدن

مدت ها پیش کلیپی از نیلی افشار منتشر شدکه از پویان مختاری مدیر سایت حضرات بت جدا شده است. نیلی افشار توضیحی پیرامون این کلیپ داد که پویان با دختری در رابطه است. بعد مشخص شد ریحانه پارسا و پویان مختاری با هم رل زدن و منظور نیلی افشار ریحانه بوده است. ولی در آن هنگام هنوز رابطه ریحانه و پویان به صورت قطعی مشخص نشده بود که ریحانه و پویان مختاری رابطه خود را با هم دیگر تکذیب کردند و گفتند که ما همدیگر را اصلاً ملاقات نکرده ایم.

اما دوباره کلیپی از دوست پویان مختاری که مهمان پویان ونیلی افشار نامزد پویان بود پخش شدکه ریحانه پارسا در خانه پویان مختاری است و باز در فضای مجازی پر شد که ریحانه با پویان مختاری رل زدند که دوباره توسط هر دوی آن ها تکذیب شد. ریحانه پارسا هر چند سعی کرد خبرهایی را که تحت عنوان ریحانه و پویان مختاری رل زدن را تکذیب کند اما باز هم نتوانستند این شایعات را کاملا از بین ببرد. سرانجام خبری که تحت عنوان ریحانه و پویان مختاری در ترکیه باهم ملاقات داشتند در لایوی توسط امین فردین و پویان مختاری در آخر تایید شد. آن ها اعتراف کردند که بله ما با هم چند شبانه روز را گذراندیم و همدیگر را ملاقات کرده ایم. پویان مختاری گفت وقتی ریحانه به ترکیه آمد از من کمک خواست و من برای کمک او را به خانه ام راه دادم و بنا بود با هم همکاری هایی را داشته باشیم.

ریحانه و روزبه بمانی

ریحانه و روزبه بمانی

منتشر شدن عکسی از روزبه بمانی، هنرمند و شاعر کشورمان با ریحانه پارسا در یک اتومبیل با واکنش های زیادی در صفحات مجازی برای این دو هنرمند در شبکه های اجتماعی همراه شد. بعد از جنجال ها و شایعاتی که درباره چگونگی ازدواج و جدایی ریحانه پارسا از همسرش مهدی کوشکی به وجود آمد و هنوز این ماجرا تمام نشده بود که دوباره این بازیگر جوان و جویای شهرت سر و صدای دیگری به پا کرد. موضوع از این قرار بود که ویدئویی کوتاه از ریحانه در حال رانندگی با روزبه بمانی منتشر شده که مشخص نیست این ویدئو در کجا و چه زمانی گرفته شده است.

این ویدئوی کوتاه از ریحانه پارسا و روزبه بمانی خواننده در خارج از کشور در داخل یک ماشین در حال حرکت در فضای مجازی منتشر شد که واکنشهای زیادی به دنبال داشت که باعث شد ریحانه پارسا بازیگر جوان و پرحاشیه نسبت به انتشار این شایعه درباره ی رابطه اش با روزبه بمانی واکنش نشان دهد. با منتشر شدن فیلم ریحانه پارسا وروزبه بمانی متنی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام گذاشت و به این شایعات این گونه جواب داد.

که این متن را در جواب حاشیه هایی که برای من و روزبه بمانی ساخته اند می گذارم من و آقای روزبه بمانی در بازگشت از یک قرار کاری مشترک با حضور مدیر برنامه آقای بمانی که فرد بی انصاف و فرصت طلبی بود و برای اخاذی، فیلم بسیار مسخره ای را در مسیر از ما گرفته و گفت یا مبلغی را به من بدهید یا فیلم را منتشر می کنم و این کار او باعث شد که مورد بعضی قضاوت های بسیار زشت و عجولانه ای در فضای مجازی قرار گیرد. البته لازم به ذکر است که از طریق قانونی در پی برخورد قضایی با این فرد هستیم. از دوستان وطرفداران همراه در فضای مجازی درخواست می کنم با قضاوت های عجولانه با دیدن یک عکس یا فیلم آبروی اشخاص را نبرند.

صحبت های سیاوش اسعدی در خصوص اتهام وارد شده

صحبت های سیاوش اسعدی در خصوص اتهام وارد شده

سیاوش اسعدی کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است که مدتی قبل با ادعای جدید ریحانه توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد. در این باره گفتنی است که چندی قبل ریحانه در یکی از لایوهای خود در رابطه با این که سیاوش اسعدی کارگردان معروف ایرانی قصد داشته تا به زور با او وارد رابطه شود به صحبت پرداخت. حال این صحبت های ریحانه حواشی زیادی را به وجود آورد و باعث شد تا سیاوش اسعدی مورد انتقاد خیلی از کاربران فضای مجازی قرار گیرد.

البته ناگفته نماند زمانی که حاشیه‌ های پیرامون این جریان به اوج خود رسیدند سیاوش اسعدی در یک پیام ویدیویی تمام صحبت‌ های ریحانه را تکذیب کرد. هم چنین ریحانه پارسا را یک آدم دروغگو خطاب کرد که برای جلب توجه حتی حاضر است به آبروی سایر سلبریتی‌ ها لطمه بزند و باعث بدنام شدن آن ها شود.

مروری بر برنامه آنکات از ریحانه پارسا

با توجه به این که ریحانه پارسا یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام به شمار می‌ رود. به همین دلیل هر چند وقت یکبار مصاحبه‌ هایی توسط برنامه‌ های مختلف با این سلبریتی معروف انجام می‌ شود. حال در همین خصوص بد نیست بدانید مدتی قبل ریحانه در برنامه آنکات حضور یافت و در این برنامه مصاحبه جنجالی با این سلبریتی انجام شد. در این مصاحبه ریحانه پارسا در مورد فراز و نشیب‌ هایی که در این سال‌ ها پشت سر گذاشته است، اهدافش برای آینده، طرح‌ هایی که بر روی بدنش تتو زده است، فعالیت های جنجالی‌ اش در فضای مجازی و غیره به صحبت پرداخته است.

حال گفتنی است که اگر از طرفداران ریحانه هستید و تمایل دارید تا اطلاعات جدیدی در رابطه با این چهره معروف را به دست آورید. پیشنهاد می‌ کنیم تا به مشاهده این مصاحبه جنجالی که در اینترنت و یوتیوب موجود است بپردازید. با مشاهده این مصاحبه می‌ توانید اطلاعات جدیدتری در رابطه با این سلبریتی، تتوهای ریحانه پارسا و یا سریال جدید ریحانه پارسا بدست آورید.

برنامه پوریا پوتک و Reyhane Parsa

پوریا پوتک یکی از رپرهای مشهور ایرانی می باشد که مدتی است به عنوان یوتیوبر هم فعالیت خود را شروع کرده است. او این روزها به ساخت برنامه‌ های مختلف می‌ پردازد. حال در همین خصوص شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید پوریا پوتک مدتی قبل یک برنامه به نام بهتره جواب ندی را با حضور افتخاری ریحانه پارسا ضبط و در چنل یوتیوب خود آپلود کرد.

حال در مورد این برنامه بهتر است بدانید که به این شکل ضبط شده که پوریا پوتک سوالات متعددی را از ریحانه می‌ پرسد و ریحانه در صورت تمایل این سوالات را پاسخ و یا از این سوالات رد می‌ شده است. البته ناگفته نماند که ریحانه تقریباً به تمام سوالاتی که پوریا پوتک از او پرسیده پاسخ داده است. به همین دلیل شما با مشاهده این برنامه می‌ توانید از تمام جزئیات زندگی ریحانه پارسا از زمانی که فعالیت خود را به عنوان بازیگر شروع کرده است و تا به امروز که حواشی زیادی در پیرامون او می باشد را مطلع شوید.

حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده این برنامه 13 دقیقه‌ ای بپردازید پیشنهاد می‌ کنیم تا به چنل یوتیوب پوریا پوتک مراجعه نمایید. جالب است بدانید که این برنامه از پوریا پوتک از بازدید بسیار بالایی برخوردار شده است و کامنت‌ های زیادی را نیز دریافت کرده است.

ریحانه پارسا و امیر تتلو

ریحانه پارسا و امیر تتلو

ریحانه پارسا حالا پس از مهاجرت به ترکیه حاشیه جدیدی برای خود درست کرده است و به دیدار امیر تتلو رفته که البته این خبر را هیچ کدام از آن ها تا این لحظه رسانه ای نکرده اند. انتشار این خبر هم توسط یکی از دوستان بسیار نزدیک وصمیمی امیر تتلو منتشر شده است. دوست تتلو که برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش، به آن ها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن استوری را حذف کرد. در این استوری خطاب به امیر تتلو می نویسد که داداش تو خسرو آواز ایران هستی و با ریحانه کنار هم خوشبخت باشی.

این در حالی بود که ریحانه پارسا پس از خروج از ایران و اقامت در ترکیه، چند استوری از آهنگ های امیر تتلو را در صفحه خودش گذاشته بود. لازم به گفتن است، امیر تتلو پس از فوت استاد محمدرضا شجریان، در ضمن توهین به این استاد بزرگ آواز، خود را خسرو آواز نام نهاد.

حاشیه های ریحانه پارسا

ریحانه پارسا با آنکه ۲، ۳ سال از آغاز فعالیت حرفه ای اش در عرصه بازیگری بیشتر نمی گذرد اما در همین مدت کوتاه حواشی زیادی داشته است. از انتشار عکس های جنجالی از خود در اینستاگرام و پوشش های غیر متعارف خود در مراسم ها و رفتارها و ژست های حاشیه ساز و خیلی از کارهای دیگر، که باعث حاشیه سازی های بسیاری شده است.

از همان ابتدا بعد از سریال پدر و پخش عکس های مدلینگ خود در اینستاگرام و ازدواجش با مهدی کوشکی به دلیل اختلاف سنی ۱۸ سال و سبک اعلام آن و طلاق ناگهانی و مدت کم زندگی مشترک شان بعد از آن رفتن به ترکیه و ملاقاتش با افرادی مثل تتلو و رل زدن باپویان مختاری و گرفتن عکس با روزبه بمانی در ماشین و مصاحبه با مسیح علینژاد مجری ضد انقلاب بسیاری از حاشیه ها را برای خود رقم زد.

مهاجرت ریحانه به ترکیه

سام درخشانی بازیگر معروف کشورمان در یک گفت و گوی تلفنی از مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه خبر داد. او گفت: ریحانه در حال حاضر به کشور ترکیه رفته و در آن جا زندگی می‌ کند. او این تصمیم را ناگهانی و به یک بار گرفت و حتی همه ما را نیز غافلگیر کرد. سام درخشانی می گوید من به ریحانه پارسا گفتم پل های پشت سرت را خراب نکن تا بتوانی به ایران برگردی تو جای رشد در ایران را داری. پارسا هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

این سلبریتی در ترکیه چه فعالیت هایی دارد؟

این سلبریتی در ترکیه چه فعالیت هایی دارد؟

پویان مختاری یکی از خواننده های معروف ایرانی است که او نیز حواشی های زیادی را دنبال می کند. ریحانه پارسا با کمک پویان مختاری توانست برای همیشه از ایران برود و در ترکیه اقامتش را بگیرد. حتی پویان ‌مختاری برای او خانه گرفت و تمام مخارجش را نیز می داد. او در ترکیه به فعالیت های بسیاری می پردازد و حتی در موزیک ویدیوهای پویان مختاری نیز حضور دارد و نقش آفرینی می کند.

قضیه تجاوز به ریحانه پارسا چه بوده است؟

در واقع یکی از خبرهایی که در مورد او در فضاهای مجازی شنیده شده بود این بود که به ریحانه پارسا تجاوز شده است. در واقع این خبر این گونه بود که او در رابطه با این موضوع استوری گذاشت و نوشت در زمانی که ایران بودم به من تجاوز شده است و هنگامی که در یکی از فیلم ها بازی می کرده‌ام این اتفاق افتاده است.

لایو کشف حجاب ریحانه پارسا

لایو کشف حجاب ریحانه پارسا

مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه باعث شد که او از خودش ریحانه ای دیگر بسازد و دیگر آن بازیگر محبوب ایرانی نباشد و به دنبال حواشی برود و با کسانی مثل نیلی افشار، نسیم زد بازی و پویان مختاری دوست باشد و همین رفت و آمدها باعث شد که او نیز حواشی های زیادی را دنبال کند. او به طور کلی ناگهانی تغییر کرد و در لایو و استوری هایش کشف حجاب کرده بود و دیگر خبری از لباس های با حجاب نبود. در اکثر لایوها و استوری هایش سوتین نیز نمی زد و این موضوع را به همه نشان می داد. گاهی اوقات نیز فیلم هایی منتشر می کرد که اصلا پیامدهای اخلاقی نداشتند و این کشف حجاب ها باعث شد که او فالووران زیادی را به سمت خودش جذب کند.

ریحانه پارسا و شادمهر عقیلی

در واقع شادمهر عقیلی با آهنگ هایی که می خواند توانسته خودش را در دل بسیاری از نوجوانان و جوانان قرار دهد و اکثر مردم ایران طرفدار او هستند. شادمهر عقیلی اخیراً آهنگ های زیبایی به بازار داده است و ریحانه پارسا یکی از این آهنگ ها را انتخاب کرده است و با این آهنگ کلیپ ساخته است. او این کلیپ را پست کرده است که این موضوع باعث شد همه فکر کنند ریحانه پارسا در این موزیک ویدیو حضور داشته است در صورتی که این چنین نبود و فقط به این آهنگ علاقه مند شده بود و خواسته بود که با این آهنگ کلیپی بسازد.

کلاب هاوس ریحانه پارسا

کلاب هاوس یکی از شبکه‌ های اجتماعی است که اخیراً کاربران زیادی را توانسته جذب خودش کند و تمامی افراد مشهور و معروف برای خودشان نام کاربری ایجاد کنند. ریحانه پارسا نیز پس از اینکه این برنامه به بازار آمد کمی بعد تصمیم گرفت این برنامه را نصب کند و طرفدارانش را دعوت به کلاب هاوس کند و در آنجا با یکدیگر به گفت‌وگو بپردازند. اما فعالیت بیشتر او در اینستاگرام است و او سعی دارد بیشتر با کلیپ های جنجالی از طریق اینستاگرام معروف شود و خودش را به موفقیت برساند.

رقص مستانه ریحانه در اینستاگرام

رقص مستانه ریحانه در اینستاگرام

اخیرا ریحانه ‌پارسا دست به کارهایی زده است که هیچ‌ کس باور نمی‌کرد او چنین انسانی باشد. وی با رقص های مستانه و کلیپ های سکسی توانسته است بسیاری از کاربران را درگیر خودش کند. در واقع اخیراً کلیپ هایی که محتوای غیر اخلاقی دارد را با مردم به اشتراک می‌گذارد و می خواهد که از این طریق تعداد فالوورانش را زیاد کند. او در یکی از کلیپ هایی که به اشتراک گذاشته بود شلوارک به تن داشت و با لباسی اسلش می ‌رقصید و در حالی که مست بود نیز حرکات بدن نما از خودش نشان می داد و اصلاً متوجه نبود که چه کاری را انجام می دهد.

لخت شدن کامل ریحانه پارسا حقیقت دارد؟

پس از اینکه بازیگران و هنرمندان از طریق فضای مجازی به معروفیت می رسند خبرهایی نیز پشت سر آن ها گفته می‌ شود که گاهی بعضی از این خبرها حقیقت دارد و گاهی این خبرها حقیقت ندارند. ریحانه پارسا نیز با ترکیه رفتن جنجال های زیادی به پا کرد و هر روز کلیپ های جدید از او دیده می شد. هر کلیپی که از خودش به اشتراک می گذاشت یا در حال رقصیدن بود یا در حال مست کردن بود. او در لایوها و استوری ها می گفت که می خواهم پورن استار شوم و شخص معروفی در آینده از خودم بسازم. اما این که او کاملاً در کلیپ ها و استوری ها لخت شود حقیقت ندارد و گاهی قسمتی از بدنش را به مردم نشان می داد. گاهی سینه هایش، گاهی شکمش و گاهی پاهایش را نشان می داد اما در هیچ یک از این لایوها و استوری ها کاملا لخت نیست و قسمتی از بدنش پوشیده می باشد.

خانواده این بازیگر ایرانی

خانواده ریحانه پارسا پس از اینکه دیدند او راه خودش را انتخاب کرده است و قصد دارد که به ترکیه برود و حواشی های زیادی را دنبال کند و هم چنین پس از این که شنیدند قصد دارد که پورن استار شود و چه پیامدهایی را میان مردم رواج داده است تصمیم گرفتند که دیگر از او دست بردارند و دیگر فرزندی به اسم ‌ریحانه نداشته باشند. آن ها گفتند که تو آبروی ما را برده ای و با این کارها جز بی‌ آبرویی چیزی نداری پس هیچگاه به ایران بازنگرد و همان جا در کنار دوستانت باش.

فیلم هاوایی از ریحانه پارسا چگونه مجوز گرفته است؟

هاوایی یک فیلم ایرانی در ژانر کمدی به کارگردانی بهمن گودرزی و هم چنین تهیه‌ کنندگی مرتضی شایسته محصول سال 1399 می باشد. حال از بازیگران اصلی این فیلم می‌ توان به امین حیایی، امیر جعفری و ریحانه پارسا اشاره کرد. گفتنی است با توجه به این که ریحانه پارسا در نقش طلا در این فیلم حضور داشته است و پس از ساخت این فیلم به خارج از کشور مهاجرت کرده و جنجال‌ های بسیار زیادی را به وجود آورده است. به همین دلیل این فیلم سال‌ ها نتوانسته مجوز اکران را کسب کند.

البته با این حال سرانجام در اواخر سال 1402 مجوز اکران فیلم هاوایی صادر شد. حال تهیه کننده این فیلم اظهار کرد مسئولان سینمایی کمک کردند تا فیلم اکران شد. به هر حال این روزها فیلم ریحانه پارسا سر و صدای زیادی را به پا کرده است و عکس های ریحانه پارسا در فیلم هاوایی در فضای مجازی منتشر شده است.

سوالات متداول

  1. <mark>ریحانه پارسا</mark> در چه سالی مدرک خود را و در چه رشته ای گرفت؟

    مدرک دیپلم خود را در رشته نمایش و تئاتر از هنرستان اسوه در سال ۱۳۹۴ گرفت.

  2. <mark>ریحانه پارسا</mark> ازدواجش را با مهدی کوشکی در چه تاریخی و در چه شرایطی اعلام کرد ؟

    خبر ازدواجش را در۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکس های مشترک خود با آقای مهدی کوشکی بازیگر ازدواج خود را اعلام کرد.

  3. ازدواج <mark>ریحانه پارسا</mark> با مهدی کوشکی چه مدت طول کشید و اختلاف سنی شان چقدر بود؟

    با اختلاف سنی ۱۸ سال ازدواج کردند، مهدی کوشکی سومین ازدواجش بعد از طلاق از همسر دومش بود. این تازه عروس و داماد پرحاشیه ی سینمای ایران شش ماه بیشتر از ازدواج شان نمی گذشت.

اشتراک گذاری

سلام من سولماز هستم و حدود 6 سال است در زمینه تولید محتوای سایت های کازینویی فعالیت می کنم و علاقه زیادی به تولید محتوای در این زمینه دارم. رشته تحصیلیم در دانشگاه گرافیک بود که هم کار گرافیک انجام می دهم هم در کنارش تولید محتوا میکنم . امیدوارم مطالبی که در زمینه کازینو میزارم به دردتون بخوره.

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه