ارز دیجیتال ریپل

ریپل (Ripple) چیست | نکاتی درباره ارز دیجتال ریپل (Ripple)

اولین چیزی که باید بدانید این است ارز دیجتال ریپل هم ارز دیجیتال است و هم یک پلتفرم ارز دیجیتال. پلت فرم Ripple یک پروتکل منبع باز است که به منظور انجام معاملات سریع و ارزان طراحی شده است.

برخلاف بیت کوین که هرگز به معنای پرداخت سنتی نبود ، Ripple به طور قطع قصد دارد بر همه معاملات بین المللی در سراسر جهان حاکم باشد. بسیار جاه طلبانه است اما چه کسی می داند؟ شاید صرافی‌ها در طی چند سال مانند فروشگاههای بلاکباستر از بین برود.

این پلتفرم ارز خاص خود را دارد (XRP) بلکه به همه افراد این امکان را می دهد تا از طریق این RippleNet از این سیستم عامل استفاده کنند.

ارز دیجیتال ریپل 1

RippleNet چیست؟

RippleNet شبکه ای از ارائه دهندگان پرداخت موسساتی مانند بانک ها و مشاغل خدمات پولی است که از راه حل های ایجاد شده توسط ریپل برای ارائه تجربه ای راحت برای انتقال پول در سطح جهانی استفاده می کند.

بیایید یک مثال بزنیم: آقای جونز در نیویورک زندگی می کند و جعبه شکلاتی دارد که به آن نیازی ندارد. او بسیار علاقه دارد که یک بازی بیس بال را تماشا کند ، اما بلیط آن را ندارد. ثانیاً ، خانم اسمیت در لس آنجلس زندگی می کند و یک تمبر نادر دارد که دوست دارد در ازای جعبه شکلات به جونز بدهد. سرانجام ، ما آقای براون داریم که در آلاسکا زندگی می کند و خیلی به دنبال یک تمبر نادر است و او بلیط یک بازی بیس بال در نیویورک را دریافت می کند.

در سیستم فعلی ما ، این افراد احتمالاً هرگز یکدیگر را نمی یابند. اما در دنیای ریپل می توان گفت: “سلام ، من شکلات دارم ، بیس بال می خواهم” و سیستم به دنبال کوتاه ترین و ارزانترین ترکیب برای تحقق آن خواهد بود.

علاوه بر این ، این پلتفرم امکان پرداخت به هر ارز دیجیتال از جمله بیت کوین را دارد و دارای حداقل کمیسیون معاملات داخلی 0.00001 دلار است ، بله این صفر صحیح است. تنها دلیل رایگان بودن آن جلوگیری از حملات DDos است.

ارز دیجیتال ریپل 2

کاربرد ارز دیجتال ریپل

1.مبادله ارزی کمیسیون کم. ارزهای زیادی وجود دارند که نمی توانند مستقیماً به یکدیگر تبدیل شوند. بنابراین ، بانک ها باید از دلار آمریکا به عنوان واسطه استفاده کنند. بنابراین ، یک کمیسیون مضاعف وجود دارد: تبدیل ارز A به USD و USD به ارز Ripple یک واسطه نیز است ، اما بسیار ارزان تر از دلار است.

2.معاملات بین المللی سریع. میانگین زمان معامله 4 ثانیه است. آن را با ساعت یا بیشتر برای بیت کوین و چند روز برای سیستمهای بانکی معمولی مقایسه کنید.

3.اکوسیستم پرداخت. کاربر اساساً می تواند ارز خود را برای انجام معاملات سریع و ارزان صادر کند مانند سایت شرط بندی فوتبال و….

اشتراک گذاری

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه