دیگو ژوتا

بیوگرافی دیگو ژوتا مهاجم پرتغالی لیورپول و همسرش

دیگو ژوتا یک فوتبالیست حرفه ای است که به تیم لیورپول منتقل شده است.این بازیکن 26 ساله در تیم ملی پرتغال نیز حضور دارد. شماره پیراهن او در تیم ملی پرتغال 21 است. او یک خواهر و برادر دارد و والدین او ایزابل سیلوا و خواکیم سیلوا هستند. در تاریخ 19 سپتامبر 2020 دیگو ژوتا به لیورپول پیوست. او در حال حاضر یکی از بازیکن های لیورپول بسیار خوب لیورپول می باشد.

از بیوگرافی دیگو ژوتا چه اطلاعاتی به دست می آید؟

از بیوگرافی دیگو ژوتا چه اطلاعاتی به دست می آید؟

دیگو ژوزه تیشیرا سیلوا در تاریخ 4 دسامبر 1996 در پرتغال متولد شد که معمولا به او دیگو ژوتا می گویند. این فوتبالیست پرتغالی در تیم لیورپول در لیگ برتر انگلیس حضور دارد. این بازیکن، فوتبال را از بازی در تیم پاسوس ده فریرا، زمانی که 17 ساله بود شروع کرد. او توانست در اولین بازی رسمی که حضور داشت دو گل به ثمر برساند که به همین دلیل به عنوان جوان ترین بازیکن در لیگ برتر پرتغال شناخته شد. او در تیم های زیادی فعالیت داشته است. هایپورتو، وولور همپتون واندررز، اتلتیکو مادرید و لیورپول تیم هایی هستند که این بازیکن در آن ها عضو بوده است. اولین گل او در سال 2015 در مقابل تیم ترکیه بود. در سال 2018 او در مقابل تیم ایتالیا قرار گرفت و توانست یگ گل بزند. این بازی در اشتوریل برگزار شده بود. اولین گل ملی او در تاریخ 5 سپتامبر سال 2020 ثبت شده است. این بازی در مقابل کرواسی انجام شد. ژوتا در جام ملت های اروپا 2020 نیز حضور داشت.

دیگو یک بازیکن بسیار حرفه ای است و علاوه بر آن گیمر بسیار خوبی نیز می باشد. در 6 فوریه 2021 در رتبه اول جهانی فیفا قرار گرفت. او یک تیم ورزشی الکترونیکی دارد که نام آن دیگو ژوتا ای اسپورتس می باشد که به طور متوالی در توویچ استریم می کند. در طول بروز بیماری کرونا، او به بسیاری از مسابقات فیفا دعوت شد که تمام این تورنومنت ها را پریمر لیگ اداره می کند. او در این پایان این مسابقات ترنت الکساندر آرنولد را شکست داد. قد این بازیکن 1.78 متر می باشد و شماره پیراهن او 20 است.

دیگو ژوتا در چه پستی فعالیت دارد؟

او پست فوروارد یا مهاجم را به عهده دارد. مهاجم کسی است که در نزدیک ترین ردیف به دروازه حریف قرار می گیرد و در موقعیت های مناسب گل می زند. در ترکیب هر تیم معمولا 1 تا 3 مهاجم وجود دارد.

تیم فعلی دیگو ژوتا چیست؟

او در تیم لیورپول بازی می کند. در گذشته یورگن کلوپ در یک گزارش خبری اعلام کرد که به دلیل مصدومیت دیگو ژوتا، این بازیکن نمی تواند در مقابل تیم نوریچ سیتی حاظر شود. او از ناحیه رباط مچ پا آسیب دیده بود و این اتفاق مانع درخشش این ستاره در مقابل تیم نوریچ سیتی شد.

رقم قرارداد دیگو ژوتا با تیم خود چقدر است؟

رقم قرارداد دیگو ژوتا با تیم خود چقدر است؟

به گزارش یک پایگاه خبری، رقم تمدید قرارداد های تیم لیورپول آشکار شد. در این تیم بیش ترین دستمزد را محمد صلاح دریافت می کند که مبلغ آن 12 میلیون یورو است. تیاگو آلکانتارا دومین دستمزد بالای این تیم را می گیرد که مبلغ آن 11.5 میلیون یورو است. در این میان بازیکنانی مانند دیگو مبلغ های کم تری دریافت می کنند. این بازیکن 5.4 میلیون یورو از باشگاه لیورپول دریافت می کند. خبری اعلام شد با عنوان: دیگو ژوتا اتلتیکو مادرید را شکست داد. ماجرای این خبر این است که در مسابقه ای که میان لیورپول و اتلتیکو مادرید بود، ژوزه اولین گل را به این تیم زد.

درامد این فوتبالیست چقدر می باشد؟

طبق گزارش یک منبع فوتبالی، 25 مهاجم بیشترین درآمد هفتگی را در لیگ برتر انگلستان دارند که این مبلغ بدون در نظر گرقتن پاداش ها می باشد. بازیکن مورد نظر ما، مبلغ 90 هزار پوند در هفته دریافت می کند. دیگر بازیکنان لیورپول مانند ریچارلیسون، خامس رودریگز، گابریل مارتینلی نیز همین مبلغ را دریافت می کنند و با ژوزه در یک ردیف قرار می گیرند.

عکس های این فوتبالیست را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن عکس های این فوتبالیست پرتغالی بهترین راه، دنبال کردن اینستاگرام او می باشد. راه دیگر سرچ کردن نام او در اینترنت است که تصاویر زیادی از او را می توان مشاهده کرد. در صفحه رسمی تیم لیورپول هم تصاویر متعددی از این بازیکن را به اشتراک گذاشته اند. دیگو ژوتا عکس های زیادی در این تیم ثبت کرده و به اشتراک گذاشته است.

ارزش این فوتبالیست در ترانسفر مارکت چقدر است؟

ارزش این فوتبالیست در ترانسفر مارکت چقدر است؟

جذب یکی از ستاره های فوتبال به نام ژوزه برای تیم لیورپول، یک خرید بسیار مهم برای یورگن کلوپ است. باشگاه لیورپول برای خرید این ستاره پرتغالی مبلغ 45 میلیون یورو به باشگاه وولور همپتون پرداخت. البته مبلغ اصلی 41 میلیون یورو بود که با در نظر گرفتن پاداش ها به 45 میلیون یورو و در پایان به 50 میلیون یورو رسید. این قرارداد 5 ساله است و ژوزه موظف است به مدت 5 سال در لیگ انگستان فعالیت کند. برخی از خبر ها حاکی از آن است که مبلغ پرداختی به باشگاه وولور همپتون قسطی بوده است و در سال اول فقط 10 درصد از آن را پرداخت می کنند. قدرت دیگو ژوتا در گل زدن باعث شده است که تیم لیورپول این ستاره را برای خود انتخاب کند.

پیج اینستاگرام دیگو ژوتا چیست؟

پیج اینستاگرام دیگو ژوتا چیست؟

اگر پیج این ستاره فوتبال را می خواهید، در ابتدا برنامه اینستاگرام خود را باز کنید. نام او را به انگلسی وارد کرده و سرچ کنید. راه دیگر به دست آوردن صفحه او، سرچ کردن، دیگو ژوتا اینستا، در گوگل است که به آسانی آیدی او را پیدا خواهید کرد.

همسر دیگو ژوتا کیست؟

این فوتبالیست مدت زیادی است که دوست دختر دارد. دوست دختر او روته کاردوسو می باشد. آن ها با هم زندگی می کنند و در فوریه سال 2021 صاحب فرزندی شدند. این زوج نام فرزند خود را دنیس گذاشتند. جالب است بدانید که فیس دیگو ژوتا را برای pes 2021 ساخته اند که این کار توسط sameh mome انجام شده است.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. دیگو ژوتا در چه تاریخی به تیم لیورپول پیوست؟

    دیگو در 19 سپتامبر 2020 به تیم لیورپول ملحق شد.

  2. مبلغ خرید دیگو ژوتا برای تیم لیورپول چقدر بوده است؟

    باشگاه لیورپول نزدیک 50 میلیون یورو برای خرید دیگو به وولور همپتون پرداخت کرده است.

  3. اولین گل ملی دیگو ژوتا در چه سالی و در مقابل چه تیمی بود؟

    ژوتا اولین گل ملی خود را در مقابل تیم کرواسی و در تاریخ 5 سپتامبر 2020 به ثمر رساند.

اشتراک گذاری

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه