محمدرضا شایع

بیوگرافی محمدرضا شایع و دوست دخترش شادی

محمدرضا شایع یکی از رپرهای معروف فارسی است. او پس گذشت نزدیک 10 سال از فعالیت هنری عکس هایش را منتشر کرد و چهره اش را به طرفدارانش نشان داد. او برای طرفدارن موسیقی رپ فارسی خواننده بزرگ و به نام بشمار می آید. در ادامه همین مقاله با زندگی او که یکی از بهترین رپرهای خارج از ایران است و نوع معروفیتش بیشتر آشنا می شویم..

محمد رضا شایع

محمدرضا شایع و خوانندگی

او که از سن 14 به حال و هوای موسیقی رپ علاقه پیدا کرده بود و شروع به فعالیت در زمینه موسیقی کرد. اولین کار او در سن 17 سالگی و در اواخر سال 89 بود. او آهنگی به نام یه روز خود میاد را خواند و از همان ابتدای این آهنگ و انتشار این آهنگ بود که توانست معروفیت زیادی بدست آورد. او همیشه در مورد این سبک از موسیقی می گوید که علاقه زیادی به رپ و مخصوصا خوانندگی داشته است.

محمدرضا همانند یاسر بختیاری آهنگ های زیادی را درست کرده و خوانده است. از جمله کسانی که در این زمینه با او همکاری داشته است یاسین ترکی بوده است. از جمله کارهای مهم او در کنار بزرگان این سبک از موسیقی رپ فارسی می توان به هنرمندانی چون حصین تی دی نیموش و کنیس اشاراتی کرد.

تحصین شده از طرف حصین

زمان زیادی نبود که از انتشار آهنگ یک روز خوشش می گذشت که خواننده دیگر معروف و رپر فارسی حصین ابلیس از او و نوع خواندش تعریف های زیادی کرد. این زمینه شد که حصین او را به گروه کاغد دعوت کند و باهم کارهایی ضبط کردند. از این رو باید بگوییم که فعالیت با مدیر سایت سنگین بت باعث شد تا معروفیت بیشتری را کسب کند.

دوست دختر محمدرضا شایع کیست؟

اگر طرفدار شایع باشید و آهنگ های او را دنبال کرده باشید، می دانید که بر اساس آهنگ «همه من» که در ارتباط با مهم ترین زن های زندگی اش است، او در رابطه ای احساسی و عاشقانه به سر می برد. اما سوالی که پیش می آید این است که دوست دختر او کیست؟ در جواب این سوال باید بگوییم که متاسفانه تا به امروز هیچ اطلاعاتی از او منتشر نشده است و کوچک ترین اطلاعات هم در دسترس نمی باشد. از همین رو نمی توانیم به هویت دوست دختر محمدرضا بپردازیم.

دیس عماد قویدل به محمدرضا شایع

دیس عماد قویدل به محمدرضا شایع

آهنگ ” مستی روی پشت بام خیس ” از عماد قویدل که موزیک ویدئو این آهنگ هم از شبکه رادیو جوان پخش شد. دیس او به محمدرضا شایع است. البته این دیس خطاب به او، گاد پوری و برخی از دیگر خوانندگان رپ فارسی نسل چهارم است. مدت زمان این موزیک ویدئو در حدود 10 دقیقه است که می توان آن را از طولانی ترین موزیک ویدئوهای رپ فارسی دانست.

اما عماد قویدل رپر نسل دوم در این آهنگ به محمدرضا شایع و گاد پوری که در آهنگ حلاله تبلیغ مشروب و گل کشیدن کردند، انتقادی تند کرده است. این دیس از طرف رپر بی حاشیه ای مثل عماد قویدل بسیار غیر منتظره و ناگهانی بود. او توضیحاتی هم در مورد علت انتشار این دیس ترک خود داده است.

عدم انتشار عکس

شایع با اینکه مدت زیادی از سابقه فعالیت هنریش میگذزد. اما هیچ وقت علاقه ای به انتشار عکس های شخصی خودش نداشته است و همین امر برای طرفدارانش بحث های زیادی را آورده است. او بیشتر این عدم انتشار ها را محدودیت های خودش در کار و نیز داشتن دلایل شخصی عنوان کرده است.

محمدرضا شایع جزء محود خوانندهای رپ فارسی است که حواشی و زندگی آرام تری برخوردار است و همین موضوع باعث شده است که از محبوبیت بیشتری بین این نوع از موسیقی را داشته باشد.

درگیری بین تتلو و شایع بر سر چه موضوعی بود؟

دلیل اصلی این درگیری فحش دادن امیر تتلو به شایع بود. قبل از این درگیری ها، این دو خواننده قرار بود با هم یک اجرای مشترک یا فیت هم داشته باشند. ماجرا از آنجا شروع شد که محمدرضا شایع در یک ویدئو گفت: نمی دانم چرا تتلو به مادر من فحش داده، ولی من با او مشکلی ندارم و مثل او توهین نمی کنم. تتلو هم در واکنش به این صحبت های شایع، در یک ویدئو از او و مادرش عذرخواهی کرد. او گفت کارهای این خواننده را گوش کرده است و در صورت تمایل شایع حاضر است با او همکاری کند.

حالا بعد از معذرت خواهی امیر تتلو، شایع هیچ واکنشی به این تمایل تتلو برای همکاری با او نشان نداد. تنها مدیر برنامه این خواننده با یک استوری در مورد این صحبت ها واکنش نشان داد. همین باعث ناراحتی تتلو شد و گفته بود در حالی که من از او رسما معذرت خواهی کردم اما او هیچ جوابی به من نداد.

تمرین ضبط موسیقی

تمرین ضبط موسیقی

قریب به  دوسال تمرین خواندن و آمادگی برای نوشتن شعر ها طول کشید. در نهایت او توانست که یک آهنگ را کامل اجرا کند و از طریق یک سایت موزیک توانست به صورت زیر زمینی آن را منتشر کند و همین روش باعث شد که از کار های او استقبال بیشتری شود و کم کم معروف تر شود.

شخصیت حرفه ای او

اکثر غالب های شعری او بیشتر در مورد وضع زندگی جوانان و مشکلات شان و نیز احترام به خانواده است. او همیشه این نظر را دارد که برای رسیدن به این مقام از تمام علایق  شخصی خود گذشته است. او جلوی مشکلاتش ایستاده است و به جز شهرت، محبوبیت خاصی دیگری که او را متمایز کند نداشه است.

محمدرضا شایع و داستان ازدواج او

او در حال حاضر هیچ چیزی در مورد وضعیت تاهل خود نگفته است و بنظر میرسد که کاملا مجرد است. با توجه به این که تا همین چند ماه پیش ما حتی چهره او را نمی شناختیم، باید بگوییم که در حال حاضر اطلاعاتی نسبت به دوست دختر و یا نامزد او وجود ندارد.

آهنگ های معروف محمدرضا شایع

آهنگ های معروف محمدرضا شایع

اگر دنبال کننده سبک رپ در ایران باشید، احتمالا با محمدرضا شایع خواننده محبوب زیر زمینی آشنا هستید. این رپر معروف تا به امروز ترک ها فراوانی منتشر کرده است. اما شاید برای شما هم مانند خیلی از افراد سوال شده باشد که برترین آهنگ های شایع چیست؟ اگر به دنبال جواب این سوال هستید در ادامه این بخش با ما همراه باشید.

کوچه علی چپ

یکی از محبوب ترین آهنگ های محمدرضا شایع، آهنگ کوچه علی چپ می باشد. این آهنگ یکی از ترک های آلبوم کرم شایع محسوب می شود و در آن با حسین ابلیس به همخوانی می پردازد. این آهنگ که در سبک دلنوشته می باشد، در دوران خود بسیار محبوب بود و به یکی از بهترین آهنگ های شایع تبدیل شد.

یک تیکه پنیر

یکی از محبوب ترین آهنگ های آلبوم کرم شایع، آهنگ یک تیکه پنیر می باشد. این آهنگ یکی از متفاوت ترین ترک ها محمدرضا می باشد و در آن با مضمون مثبت نگری و خوشی های زندگی به رپ کردن می پردازد.

یه موقع هایی

اگر طرفدار محمدرضا شایع باشید، احتمالا ترک یه موقع هایی را گوش داده اید. این ترک محمدرضا در سبک دپ و غمناک می باشد و در آن با یکی آرتیست های رپ فارسی به نام تی دی به رپ کردن می پردازد. این ترک به میزانی محبوب شد که محمدرضا شایع تصمیم گرفت نسخه دوم آن را در آلبوم عصبانی منتشر کند.

اینجانب

یکی از دیگر محبوب ترین ترک های محمدرضا شایع اینجانب می باشد. از این ترک می توانیم به عنوان اصلی ترین ترک آلبوم اینجانب شایع نام ببریم. او با انتشار آلبوم اینجانب برای اولین چهره خود را نشان داد و در این آهنگ هم به نوعی به معرفی خود پرداخت.

عصبانی

یکی از جدید ترین و محبوب ترین آهنگ های محمدرضا شایع عصبانی می باشد. از این آهنگ هم مانند آهنگ اینجانب می توانیم به عنوان اصلی ترین ترک آلبوم عصبانی نام ببریم. شما می توانید این آهنگ را از طریق اسپاتیفای و یا ساوند کلود شایع گوش دهید و از آن لذت ببرید.

بلیط 100 میلیونی کنسرت شایع

بلیط 100 میلیونی کنسرت شایع

کنسرت های این خواننده از دو سال پیش در کشور ترکیه برگزار می شود. اما خرداد امسال بود که قیمت بلیط های کنسرت او باعث تعجب شد و بسیاری نسبت به قیمت بالای آن انتقاد کردند. هر چند گفته می شد این قیمت بلیط برای جایگاه VIP بوده است. اما باز هم از نظر کاربران فضای مجازی و علاقه مندان موزیک رپ پرداخت 100 میلیون برای حضور در کنسرت او منصفانه نیست.

برخی دیگر هم لیست کاملی از قیمت های بلیت او را ارائه کردند و گفتند این قیمت 880 دلار برای جایگاه ویژه سالن بوده است. وگرنه قیمت بلیت در جایگاه عادی بین 50 و 80 دلار بوده است. این کاربران اضافه کردند این رقم درمقایسه با قیمت بلیت کنسرت تتلو که 500 دلار و قیمت بلیت کنسرت زدبازی که 100 دلار است، چیزی نیست.

محمدرضا شایع با کدام رپرها همکاری داشته است؟

محمدرضا شایع با کدام رپرها همکاری داشته است؟

محمدرضا شایع خواننده و رپر معروف ایرانی تا کنون همکاری های زیادی با دیگر رپرها داشته است. وی مدعی می باشد که چنین اقدامی را دوست دارد؛ چرا که باعث می شود موزیک حرفه ای تری منتشر بکند. همچنین باید بگوییم که تعداد زیادی از این فیت های محمدرضا شایع بسیار معروف می باشند و بعد از انتشار در سطح گسترده ای حمایت شده اند. در ادامه به معرفی برخی از همکاری های شایع با دیگر خواننده ها خواهیم پرداخت.

همکاری با مهراد هیدن

محمدرضا شایع تا کنون با هیدن همکاری هایی داشته است و باید بگوییم که ترک هایی که توسط این دو هنرمند ساخته شده اند با اسستقبال زیادی از سمت مخاطبان همراه می باشند. به عنوان مثال ترک هایی چون برو تو دلش و سیل نیز در این لیست قرار دارند.

همکاری با گاد پوری

محمدرضا شایع و گاد پوری نیز با هم همکاری داشته اند و در پی آن موزیک واویلا را منتشر کرده اند. گفته می شود که این موزیک همانطور که با استقبال خوبی همراه بوده از طرف برخی افراد نیز به شدت نقد شده است.

همکاری با پیشرو

یکی از بهترین فیت های محمدرضا شایع همکاری او با پیشرو بود. این دو رپر با کمک هم توانستند موزیک شنیدنی سرگذشت را منتشر کنند و باید بگوییم که در لیست بهترین آثار آن ها قرار دارد.

همکاری امیر جعفری و مهرداد صدیقیان در آلبوم شایع

همکاری امیر جعفری و مهرداد صدیقیان در آلبوم شایع

خبر دیگری که مدتی پیش از محمدرضا شایع منتشر شد، همکاری دو بازیگر سینمای ایران، امیر جعفری و مهرداد صدیقیان با این رپر نسل چهارم بود. عکس هایی نیز از حضور این سه فرد در کنار هم منتشر شده است که حتما شما هم آن ها را دیده اید. امیر جعفری و مهرداد صدیقیان در چند ترک از آلبوم آخر محمدرضا شایع با نام ” آماده باش ” همکاری داشتند.

حضور این دو بازیگر مطرح در این آلبوم موجب بیشتر دیده شدن آن و سرآغاز همکاری بازیگران سرشناس با خوانندگان رپ فارسی است. در یکی از ترک های آلبوم با نام ” عقده ای ” دکلمه ای با صدای امیر جعفری و در ترک ” چشمامی ” دکلمه ای با صدای مهرداد صدیقیان شنیده می شود.

عکس 2 نفره علی دایی و محمدرضا شایع

محمدرضا شایع در پیج اینستاگرام خود عکسی دو نفری با علی دایی اسطوره استوری کرده است. انتشار عکسی از این دو نفر با حواشی زیادی در فضای مجازی همراه بود. البته ماجرایی پشت این عکس دو نفری نبوده است. علی دایی در بین مردم ایران بسیار محبوب است و محمدرضا شایع هم به عنوان یکی از طرفداران علی دایی با او عکس یادگاری گرفته است. این عکس را می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت بیابید.

آلبوم محمدرضا شایع

شاید برای تان جالب باشد که بدانید، محمدرضا شایع در طول دوران فعالیتش در زمینه رپ، 7 آلبوم منتشر کرده است. تمامی آلبوم های او بسیار پر قدرت ظاهر شدند و به ندرت می توان در آن ها آهنگ های بی کیفیت پیدا کرد. آخرین آلبومی که محمدرضا به تازگی آن را منتشر کرده است، آلبوم عصبانی می باشد. این آلبوم دارای 5 ترک می باشد که اصلی ترین ترک آن، آهنگ عصبانی می باشد.

اخبار محمدرضا شایع

اخبار محمدرضا شایع

تا به اینجا با برخی از فعالیت های هنری محمدرضا آشنا شدیم، اما در ادامه به برخی از اخبارهای و حواشی های او می پردازیم. پس با ما همراه باشید و با این اخبار ها آشنا شوید.

دستگیری محمدرضا شایع واقعیت دارد؟

مدتی پیش شایعه ای منتشر شده بود که خبر از بازداشت محمدرضا شایع خواننده معروف می داد. اما همان طور که به نظر می رسد، تمامی آن خبر های شایعه بودند و توسط منیجر محمدرضا رد و تکذیب شد.

محمدرضا شایع ساکن کجاست؟

در جواب این سوال باید بگوییم که شایع در تاریخ 9 مرداد 1372 در جنوب تهران به دنیا آمد. بر اساس شواهد او همچنان پس از به شهرت رسیدنش در تهران زندگی می کند. او بارها در آهنگ های خود اشاره کرده است که در ایران هم می توان موفق شد و قصد ترک کردن آن را ندارد.

اینستاگرام محمدرضا شایع

اینستاگرام محمدرضا شایع

هما ن طور که به نظر می رسد محمدرضا شایع هم مانند اکثر خوانندگان و دیگر افراد معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارد. اما سوالی که پیش می آید این است که او در این شبکه به چه فعالیتی می پردازد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که از مهم ترین فعالیت های او پس از نشان دادن چهره اش می توانیم به منتشر کردن عکس هایی از خود و به همراه دوستانش اشاره کنیم.

توییتر محمدرضا شایع

محمدرضا شایع علاوه بر اینستاگرام در شبکه های دیگری مانند توییتر و یوتیوب نیز فعالیت می کنند. اگر به فکر دنبال کردن او در شبکه توییتر و مشاهده توییت های او هستید، چنین راه پیش روی شما قرار دارد. یکی از این راه ها استفاده از گوگل می باشد. این به صورتی است که شما می توانید تنها با یک سرچ مختصر توییتر او را پیدا کنید.

خریدن NFT کاور آلبوم شایع

مدتی است که فروش ان اف تی کاور آلبوم ها در بین خوانندگان رپ فارسی رواج یافته و با حمایت های مناسبی از طرف مردم همراه شده است. بر اساس شواهد به نظر می رسد بسیاری از رپر ها برای کسب درآمد به فروش ان اف تی های شان روی بیاورند. با توجه به این که محمدرضا شایع تا به امروز هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است ولی به نظر می رسد که او هم یکی از این دسته خوانندگان می باشد و در آینده ای نزدیک مزایده ای برای فروش ان اف تی هایش برگزار خواهد کرد.

واکنش این رپر به اعتراضات اخیر ایران

واکنش این رپر به اعتراضات اخیر ایران

محمدرضا شایع با انتشار یک فری استایل در پیج اینستاگرام خود نسبت به این اعتراضات واکنش نشان داد. او همچنین سال گذشته با انتشار چند استوری و پست، حمایت خودش را از اعتراضات مردمی نشان داد. او در یکی از استوری های خود نوشت : ” من امروز به اینترنت دسترسی پیدا کردم وگرنه بی رگ نیستم. ” و در کنار آن یک قلب مشکی هم گذاشت.

استوری دیگر او عکسی از نقشه ایران بود که بر روی آن نوشته بود: ” حاجی حال یه ایران بده … “. اما آهنگ شایع که در واکنش به این اعتراضات منتشر کرد هم با همین جمله شروع شد. البته واکنش محمدرضا شایع نسبت به این موضوع کمی دیر بود و دیگر همکاران او خیلی زودتر نسبت به این موضوع واکنش نشان داده بودند. اما در مقابل رپرهایی هم بودند که هنوز هم هیچ واکنشی نشان ندادند.

یوتیوب محمدرضا شایع

او یک کانال یوتیوب فعال دارد که در سال 2020 آن را راه اندازی کرده است. این خواننده موزیک رپ فارسی در این کانال آهنگ های خود را منتشر می کند تا از طریق بازدید آهنگ هایش درآمد کسب کند. تعداد سابسکرایب های کانال یوتیوب شایع بیشتر از 80 هزار و تعداد بازدید ویدئوهای او بیشتر از 18 میلیون بار است.

اگر می خواهید او را در این شبکه اجتماعی دنبال کنید و ویدئوهایش را ببینید، Shayea و یا آیدی Shayea1 را در یوتیوب جستجو کنید. تمام آهنگ های آلبوم جدید شایع با نام آماده باش را می توانید در این کانال گوش کنید.

نگاهی به درگیری محمدرضا شایع و دانیال

اگر آهنگ های محمدرضا شایع را بشنوید متوجه خواهید شد که این سلبریتی نسبت به دیگر رپرها افراد زیادی را دیس نمی کند. با این حال اما چندی پیش او و دانیال با هم درگیری هایی داشتند و در پی این موضوع دیس و دیس ترک هایی منتشر کردند. به هر حال در دنیای رپ همیشه چنین موضوعات و درگیری هایی بین رپرها وجود دارد و آن ها سعی دارند که با انتشار این ترک ها یکدیگر را تخریب کنند و استعداد خود را به هم نشان بدهند.

در زمان انتشار دیس و دیس بک های شایع و دانیال جنجال های زیادی به پا شد و این دو هنرمند سعی کردند که در رابطه با هم بدگویی هایی داشته باشند. به هر حال این درگیری مدتی ادامه داشت و افراد بسیاری حواشی مربوط به آن را دنبال می کردند. در این میان اما باید بگوییم که محمدرضا شایع معمولا سعی دارد که با دیگر رپرها درگیر نشود و همیشه در مصاحبه های خود این افراد را حمایت می کند. در نتیجه زمانی که او با دانیال درگیر شد مخاطبان بسیار شوکه شدند و توقع چنین موضوعی را از او نداشتند. اگر از علاقه مندان به دیس ترک های جذاب و شنیدنی می باشید حتما این موزیک های مربوط به دیس شایع و دانیال را نیز بشنوید.

دیس توماج صالحی به محمدرضا شایع

دیس توماج صالحی به محمدرضا شایع

یکی از جنجالی ترین موضوعات در رابطه شایع انتشار دیس ترکی از توماج به او می باشد. در واقع توماج با انتشار چنین ترکی سعی داشت رپرهایی چون شایع که زیاد به مشکلات مردم اهمیت نمی دهند را نقد بکند. این ترک بعد از انتشار در سطح گسترده ای شنیده شد و حواشی زیادی را برای شایع به وجود آورد.

با این حال اما باید بگوییم که شایع در جواب به این رپر ترکی منتشر نکرد و سعی داشت که سکوت کند. وی همچنین در رابطه با این موضوع و این که چرا ساکت مانده است نیز توضیحی نداد و سعی کرد که به چنین حواشی نیز پایان بدهد. همچنین گفته می شود که در این دیس ترک نه تنها شایع بلکه بسیاری از رپرهای دیگر هم مورد خطاب بوده اند و توماج آن ها را نیز دیس کرده است.

در واقع باید بگوییم که توماج صالحی همیشه سعی دارد از مردم حمایت کند و همیشه از دیگر سلبریتی ها نیز خواسته که آن ها نیز چنین کاری را بکنند. در نتیجه همیشه با هنرمندان بی طرف برخورد می کند و آن ها را مورد انتقاد خود قرار می دهد. وی مدعی می باشد که افرادی چون محمدرضا شایع که شناخته شده می باشند باید همیشه از مردم حمایت بکنند. این دیس ترک را می توانید از طریق برخی سایت ها دانلود کنید و یا این که با مراجعه به اپلیکیشن های پخش موزیک به طور آنلاین بشنوید.

دیده شدن محمدرضا شایع رپر در تئاتر تهران

چندی پیش عکس های محمدرضا شایع رپر ایرانی در تئاتر تهران دیده شد و کاملا مشخص بود که این چهره معروف با عشق و علاقه زیادی به دیدن این برنامه رفته است. وی مدعی می باشد که یکی از هنرهای مورد علاقه او تئاتر می باشد و از دیدن این اجراها بسیار لذت می برد.

سوالات متداول

  1. نام خانوادگی محمدرضا شایع چیست؟

    تا به امروز نام خانوادگی او مشخص نشده است.

  2. صفحه محمدرضا شایع ویکی پدیا به چه صورت است؟

    او از هیچگونه صفحه ای در ویکی پدیا برخوردار نمی باشد.

  3. محمدرضا شایع جدید ترین ترکش چیست؟

    آخرین ترک های او مختص به آلبوم عصبانی می باشد.

  4. محمدرضا شایع چند سال دارد؟

    او متولد 9 مرداد 1372 می باشد.

اشتراک گذاری

سلام من سینا هستم 26 ساله و دارای کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی, ترکی و اسپانیایی. همچنین سابقه فعالیت در سایت های خبری و تحلیلی ایرانی و خارجی

بونوس ۴۰ درصد چهارشنبه